Advertentie | |
|
![]() |
|
Ten eerste; niet zo stressen ;-) ...
Ten tweede; Ik zou als ik jou was beginnen met Biologie (Dat is veel werk zo te zien). Je kan altijd voor samenvattingen kijken op www.scholieren.com -Kijk naar de hoogtes van de cijfers- Samenvattingen zijn veel handiger dan uit het boek leren want in het boek staat altijd veel onbelangrijke tekst. Het best zou zelfs nog zijn als je een eigen samenvatting SCHRIJFT -Ja, dat duurt lang MAAR je leert er wel wat van want je slaat alles al een beetje op- Voor wiskunde; Elk boek heeft wel diagnostische toetsen of oefen proefwerken. Die zou ik maken - Die opgaven zijn altijd een soort samenvatting van wat je moet weten van dat hoofdstuk. Misschien kan je vragen of je leraar een oefen proefwerk wilt maken? Dat je er geen cijfer voor krijgt maar dat je het gewoon thuis kan maken. Als je nog meer vragen hebt kan je me altijd een PB sturen.. Als je iets niet snapt van wiskunde wil ik je wel helpen :-) Biologie was niet mijn sterkste vak. Ik hoop dat ik je een beetje geholpen hebt Alvast succes met leren! - Jeffrey |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Het grote VAVO topic /sprint opleiding/ avondonderwijs 2 xxceline | 282 | 13-06-2011 19:54 | |
Algemene schoolzaken |
Meer betavakken studeren lol_nl | 5 | 25-06-2009 13:45 | |
Algemene schoolzaken |
Opdrachten, hw en vakken nutteloos. DBZ | 22 | 24-09-2008 18:03 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart-topic #19 Eend | 481 | 30-01-2005 11:58 | |
Algemene schoolzaken |
Toelatingsexamen Arts/Tandarts België Trebbor | 24 | 16-07-2003 09:16 | |
Algemene schoolzaken |
[VWO] Natuur en Gezondheid *Fallen_Tear* | 35 | 21-06-2002 11:55 |