Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2013, 19:04
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben beheerder van de zakelijke facebookpagina van mijn sportvereniging. Daar plaats ik berichten en evenementen op. Ik wil die graag afschermen zodat ze alleen zichtbaar zijn voor mensen die mijn pagina leuk vinden maar ik kan nergens vinden hoe ik dat moet doen. Weet iemand dat? Bij mijn privé pagina heb ik de optie voor wie dit soort dichten zichtbaar zijn maar bij de zakelijke pagina heb ik die optie niet.
Oud 10-04-2013, 22:09
Verwijderd
Voor zover ik weet is dit geen standaard Facebook-optie... Ik heb wel deze site gevonden waarop wordt uitgelegd hoe je een eigen stukje code kan schrijven met het resultaat dat de pagina eerst geliked moet worden voordat de inhoud zichtbaar is.

Misschien het proberen waard

Edit; Op deze pagina wordt het hele proces iets simpeler beschreven en wordt ook een iets andere (makkelijkere) manier gebruikt. Ik weet alleen niet of deze manier nog werkt (kan niet zien in welk jaar dit artikel gepubliceerd is...)
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 22:45
Verwijderd
Waarom zou je je berichten willen afschermen voor een potentionele markt? Als je evenementen aankondigt is elk toevallig oog op die pagina toch juist meegenomen?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 10:55
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bedankt lethalrabbit! Ik ga er eens met mijn vriend naar kijken, die is daarmee wat handiger dan ik.

@ reverend: er zijn mensen bang voor project x/haren-achtige taferelen al denk ik zelf dat het wel losloopt.
Oud 11-04-2013, 12:26
Verwijderd
Dat was heel wat anders. Bovendien kan je bij events instellen wie je wel of niet uitnodigt.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 20:35
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je kan wel mensen uitnodigen maar alsnog blijft het event voor iedereen zichtbaar.
Oud 22-04-2013, 21:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik kom er niet uit. Ik heb geprobeerd met van die apps zoals Static HTML iFrame maar overal moet je werken met een landingpage die je dan met die app kan maken maar je kan nergens meer de landingpage instellen in de huidige Facebook-versie. Eigenlijk kan het dan gewoon niet meer, toch?
Oud 23-04-2013, 12:28
Verwijderd
Wat voor soort pagina heb je? Community of iets anders?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2013, 12:31
Verwijderd
Als je een groep maakt kun je kiezen:

Citaat:
Welke privacyopties zijn er voor groepen?
De privacyopties voor groepen bepalen wie een groep en de dingen die mensen daar plaatsen, zoals reacties, foto's en geüploade bestanden, kan zien. De drie privacyopties zijn:

■ Openbaar: iedereen op Facebook kan de groep zien en lid worden. Open groepen worden weergegeven in de zoekresultaten en alle inhoud die door leden wordt geplaatst (bijvoorbeeld foto's, video's en bestanden), zichtbaar is voor iedereen die de groep bekijkt. Mensen kunnen zien wanneer je lid wordt van of uitgenodigd wordt voor een openbare groep, bijvoorbeeld in nieuwsoverzichten of zoekbewerkingen. Meer informatie.

■ Besloten: Iedereen op Facebook kan de naam, de leden van een groep en de personen die zijn uitgenodigd om lid te worden van de groep zien, maar alleen leden van de groep kunnen de berichten bekijken. Om lid te worden van een besloten groep, moet een lid je toevoegen. Je kunt ook vragen of je lid mag worden. Mensen kunnen zien wanneer je lid wordt van of uitgenodigd wordt voor een besloten groep, bijvoorbeeld in nieuwsoverzichten of zoekbewerkingen. Meer informatie.

■ Geheim: Niet-leden kunnen deze groepen niet vinden in zoekbewerkingen en niets vinden over de groep, zoals de groepsnaam en de lijst met leden. De naam van de groep wordt niet weergegeven op de tijdlijnen van leden. Om lid te worden van een geheime groep, moet je worden toegevoegd door een lid van de groep.

Als je een beheerder bent van een groep met minder dan 250 personen, kun je hier lezen hoe je de privacyinstellingen van je groep kunt wijzigen.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2013, 18:43
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een 'pagina' is dat hetzelfde als een community of groep?
Oud 24-04-2013, 07:54
Verwijderd
Nee, er zitten verschillen in. Ook hebben bepaalde soorten pagina's andere rechten en mogelijkheden dan andere. Best irritant. Ik heb je op FB toegevoegd, spreek me als je tijd hebt even aan, dan kijk ik mee.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2013, 15:33
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Okee Thanx alvast.
Reageren

Regels voor berichten