![]() |
|
Tering, laat d'r nou, als zij nou geen water lust??
Geef dan ook geen antwoord joh, zeikerd En wtf heeft thee met een kunstgebit te maken? ik bedoelde als je ook geen thee lust koop dan een kunstgebit. Als je dat dan niet lust pers dan sinaasappels of neem siroop maar dan niet te veel siroop.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik lust ook geen water. . . en doe er daarom ook meestal wel siroop in, soms drink ik et wel als er ff niks anders te drinken is, of om m'n flesje bij te vullen.. maar anders vin ik et echt niet lekker ofzo.. niet dat ik denk 'goh ik wil meer'..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar voor al die mensen die niet kunnen begrijpen dat je geen water lust... ik kan het heel goed begrijpen. Ik lustte ook heel lang geen water ![]() ![]() Dus misschien nog een tip voor je, miss_vicious, je kan idd siroop door je water doen, en dan elke dag ofzo steeds een beetje minder siroop erdoor, tot je op een gegeven moment helemaal geen siroop meer door je water doet. Geloof me, het went op een gegeven moment echt wel om 'puur' water te drinken ![]() En mocht het echt niet wennen, als je niet superveel siroop door je water doet, kan het nooit slecht zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dus hou uwe commentaar voor uw eigen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met scheikunde hebben we daar nog een proef mee gedaan (2 jaar geleden ofzo) kraanwater verwamen tot 100 graden en... er bleef nog iets over, kalk dus en die kalk... dat proef je in je water ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hier is het water uit de kraan ook niet echt super lekker, maar vies, of misselijkmakend is iets anders. Ik vul altijd een 1,5 liter fles met water, zet die in de koelkast en probeer hem in de loop van de dag leeg te drinken.
Je kan er ook roosvicee doorgooien, is super lekker en nog gezond ook ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Water vs. ander drinken KiMZz | 26 | 06-11-2005 15:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Missie water kopen Alexander Roth | 2 | 03-11-2005 08:03 | |
Verhalen & Gedichten |