Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2013, 10:57
Alyssa Dawson
Alyssa Dawson is offline
Hallo,

vanochtend tijdens de landing van het vliegtuig had ik enorm last van mijn oren. Ik heb het nog nooit zo erg meegemaakt, maar had dan ook geen kauwgom om op te knabbelen. Ik kreeg nekpijn, hoofdpijn en oorpijn.
Maar na de landing, viel de pijn in mijn oor weer wat mee en de andere twee waren zo goed als weg.

Een tijdje later (nog steeds dezelfde dag) bukte ik me in de bus om iets uit mijn rugzak te halen, en hoorde ik een plop in mijn linkeroor. Sindsdien ben ik (doof? Slechthorend?) in mijn linkeroor en doet het redelijk veel pijn.

Gelieve mij zo vlug mogelijk een oplossing voor te stellen want dit is ver van aangenaam.
Groetjes
Met citaat reageren
Oud 09-05-2013, 10:59
Verwijderd
Ik zou het niet weten, waarom ga je niet naar dokter?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2013, 11:02
Alyssa Dawson
Alyssa Dawson is offline
Citaat:
Ik zou het niet weten, waarom ga je niet naar dokter?
Ik ben nog maar net aangekomen thuis en het is een feestdag, dus weinig kans dat ie mij kan helpen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2013, 11:03
Pluis
Pluis is offline
Ik zou even contact opnemen met de huisarts want dit klinks als een middenoorprobleem. Als je pech hebt is er door de vele drukverschillen rondom het vliegen (boven in de lucht is de luchtdruk veel lager en dat voel je in je oren) en die plop in de bus een klein scheurtje ontstaan in je trommelvlies. Op zich geen drama want dat groeit wel weer dicht maar je moet er wel naar laten kijken door de dokter omdat dat wat zorg nodig heeft.

En het is een feestdag dus je moet even contact op nemen met de huisartsenpost!
Oud 09-05-2013, 11:32
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ben nog maar net aangekomen thuis en het is een feestdag, dus weinig kans dat ie mij kan helpen.
Daarvoor is dus de huisartsenpost.

Regels voor berichten