Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2013, 19:12
eva384
eva384 is offline
Hey, Ik kan me nog heel goed herinneren dat ik vroeger soms aan het masturberen was toen ik nog een luier droeg.. Mijn ouders waren namelijk altijd boos als mijn hand naar plas stonk. Is dat eigenlijk wel normaal? Of was ik een enorm oversekst peutertje?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2013, 19:30
Pluis
Pluis is offline
Nee, dat is niet abnormaal. Kleine kinderen doen dat wel vaker. Ze vinden het een fijn gevoel, maar hebben nog niet het idee erbij van "goh dit is seks en ik ben geil".
Oud 18-04-2013, 19:47
Thomas.
Thomas. is offline
Je kan het maar niet vroeg genoeg leren!

Als je peuter bent dan is je lichaam nog helemaal nieuw voor je. Dan kan het best zijn dat je al vroeg op ontdekking gaat. Het hoeft trouwens niet eens zo te zijn dat je masturbeert als je een beetje zit te frummelen in je luier, en al helemaal niet met seks in gedachte.
Oud 19-04-2013, 10:15
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Als je peuter bent dan is je lichaam nog helemaal nieuw voor je.
:')
Oud 19-04-2013, 10:16
Verwijderd
Seksualiteit >> Onzin (?)
Met citaat reageren
Oud 19-04-2013, 11:28
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Seksualiteit >> Onzin (?)
Een forumbaas bepaalt wel of iets misschien niet op de juiste plaats staat. Verder lijkt dit mij een prima vraag van iemand die wil weten of haar gedrag "vreemd" is, of dat er meerdere mensen zijn met dezelfde ervaringen of gedachtes. Past dus prima hier.
Mocht je zelf twijfels hebben kun je een post uiteraard rapporteren, en niet dit zo hier plaatsen. TS heeft hier namelijk niets aan.

Verder vind ik dat het natuurlijk per persoon verschilt wanneer iemand met dat soort handelingen begint. En zoals al eerder aangegeven, als je het op zo'n jonge leeftijd doet zul je idd nog niet de echte seksuele gedachtes/fantasieën erbij hebben.

Ik was 13 toen ik met masturbatie begon, maar meisjes zijn er denk ik wat eerder mee.
Oud 19-04-2013, 11:37
Verwijderd
Ieder kind doet dat... En wie heeft er vroeger nou nooit "doktertje" gespeeld? Heeft niks met seksualiteit te maken, je bent dan gewoon nieuwsgierig naar alles...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2013, 16:28
Brigitjee
Brigitjee is offline
Citaat:
Ieder kind doet dat... En wie heeft er vroeger nou nooit "doktertje" gespeeld? Heeft niks met seksualiteit te maken, je bent dan gewoon nieuwsgierig naar alles...
hihihihhi xD jij weet niet wat.... nee grapje xD

zoals iedereen hierboven eigenlijk al zegt, het is gewoon normaal
Met citaat reageren
Oud 19-04-2013, 18:56
tomska
tomska is offline
volgens mij was ik 12 ofsow?? en eigelijk kan ik het me van daarvoor niet herinneren
Met citaat reageren
Oud 09-05-2013, 16:25
DanoontjuhPower
DanoontjuhPower is offline
Nee, Het is volkomen normaal Je moet je lichaampje nog ontdekken, niks met seks te maken.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2013, 19:42
Limoentjesfris
Limoentjesfris is offline
Citaat:
Ik was 13 toen ik met masturbatie begon, maar meisjes zijn er denk ik wat eerder mee.
Ik denk juist dat jongens er eerder mee beginnen?
Oud 10-05-2013, 11:49
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik denk juist dat jongens er eerder mee beginnen?
Het zal per persoon verschillen. Eenieder in zijn/haar eigen tempo.
Oud 12-05-2013, 00:02
Volk
Volk is offline
Vrijwel alle peuters en baby's vinden het fijn om aan hun genitaliën te zitten. Het wordt ons afgeleerd maar het is heel normaal.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten