Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2013, 21:42
Tian
Tian is offline
Beste mensen,

Voor mijn bachelorscriptie bedrijfskunde doe ik onderzoek naar online merkgemeenschappen (online brand communities). Het onderzoek dat ik doe is naar websites waarbij het product centraal staat, zoals de misschien bij jullie bekende Nikon gemeenschap waar mensen inloggen met een gebruikersnaam om ervaringen te delen over Nikon producten en de foto's die men maakt. Sta jij ook geregistreerd bij zo'n soort site, dan zou ik je zeer dankbaar zijn als je mijn vragenlijst zou invullen op: http://www.thesistools.com/web/?id=351633

Het invullen duurt zo'n 10 minuten. Voor de duidelijkheid, het gaat hier niet om het leuk vinden van een merk op Facebook of het volgen van een merk op LinkedIn/Twitter. Het gaat wel om alle sites waarbij je inlogt en waar een merk centraal staat. Daarbij kan vaak worden gecommuniceerd door middel van fora, of word je op de hoogte gehouden door middel van een nieuwsbrief.

Ik moet m'n data woensdag verzameld hebben, dus alsjeblieft help me uit de brand als je kunt! Hebben jullie vragen of opmerkingen, dan hoor ik deze graag!

Laatst gewijzigd op 25-05-2013 om 00:22.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2013, 20:52
brands
brands is offline
Ingevuld!
Oud 25-05-2013, 22:27
Tian
Tian is offline
Bedankt!!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 08:51
Verwijderd
Je bedoelt "met spoed respondenten gezocht". Nu vraag je in feite om respondenten die zelf spoed hebben
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 10:57
Verwijderd
Ik denk dat dit beter past op LS.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten