Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Omdat ik zeg dat ik verslaafd aan wiet raken zwak vindt, omdat tetrahydrocannabinol (THC) en Cannabidiol (CBD) geen lichamelijke verslaving is ( Correct me if i’m wrong. ) En ik kan van dag op dag stoppen met blowen, Ik ben nu sinds 2 weken clean omdat ik een tijd ga stoppen met blowen, mede voor mezelf om te bewijzen dat ik niet verslaafd ben en mede omdat ik naar me vervolg opleiding ga en daar de eigenschap blowen niet zo goed uitkomt, Wat ik uiteindelijk probeerde te zeggen met ‘‘Verslaafd aan wiet raken is zwak’’ dat je voor jezelf een beeld gaat maken dat je het nodig heb en zelf niet meer kan zeggen van: Nu stop ik ermee, Ik vindt het dus zwak dat je geen eigen beslissingen meer kan maken om iets wat lichamelijk niet verslavend is ( Correct me if i’m wrong ). En ja wat wil je ook als je 150 euro in een keer er aan uitgeeft, Dat lijkt mij sterk, of ze heb een dure dealer / shop of ze dealt zelf, maar ja zoals iedereen hier al zegt, moet je haar lekker haar gang laten gaan en op haar bek laten gaan, dan gaat ze vanzelf inzien dat ze fout zit, want als ze echt verslaafd is / gaat worden, dan geeft ze toch niet veel om jouw mening wat jij van haar verslaving vindt, @mutant en @Stommeklont Hoop dat je een beetje opheldering heeft, misschien had ik het anders moet formuleren of beter niet kunnen zeggen mijn excuses ![]() Fijne dag nog ![]() Marc |
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
De andere vragen die je stelde hebben er evenzeer mee te maken. Het feit dat je panisch wordt van het idee dat je ouders of een bloedonderzoek er op uit zouden komen dat je blowt, maakt toch wel dat je misschien een groter probleem hebt dat je zelf wil toegeven. En als je van 2/3 keer blowen in de week trek krijgt in sigaretten, dan is dat ook zwak, want zo sterk kan die nicotine er echt niet inhakken dat je *BAM* lichamelijk verslaafd bent. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
En ze ging niet naar de dokter, was te ziek (van d'r joint en blund ![]()
|
Iedereen mijn excuses,
ik dacht niet na en zei zomaar dingen. @mutant. Je hebt op alles gelijk. En die sarcastiche emoticon was niet zo bedoeld, was meer in ogen van ondeugend en schuldig, sorry. Excuses @mina123 Ik snap nu het hele verhaal, ik oordeelde te snel en zij domme dingen. ik hoop dat alles goed komt Excuses. |
![]() |
||
Citaat:
en dit: According to a 2006 United Kingdom government report, using cannabis is much less dangerous than tobacco, prescription drugs, and alcohol in social harms, physical harm, and addiction. voor de mensen die willen heb ik wel een link naar dat rapport
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[IN] Help!! Ik heb antwoorden nodig voor PWS pureicecream | 1 | 11-11-2016 14:37 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-Topic #85 Roosje | 497 | 15-02-2007 08:15 | |
Psychologie |
Mezelf verloren / "normaal" zijn in gezelschap vs. eenzaam "mezelf zijn" herby | 9 | 06-12-2006 15:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Ode aan C. Dreamerfly | 14 | 28-04-2005 09:09 | |
Liefde & Relatie |
Wat is er nodig om jullie te overtuigen dat je partner echt van je houdt? murwari | 21 | 16-04-2004 16:35 |