Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2014, 21:26
mrAnonymous
mrAnonymous is offline
Hallo,

Ik ben 13 jaar en zit in de 2de klas, en ik ben verliefd op een meisje. Ik heb tot nu toe nog niet echt verkering gehad, dus ik heb totaal geen ervaring. Hoe kan ik dit aanpakken, en als ik e.v.t. met haar krijg, hoe moet ik dan met haar omgaan, ik bedoel zoenen, knuffelen en dat soort dingen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2014, 21:30
Elin3
Elin3 is offline
Maak je vooral niet te druk over hoe het kan zijn, zou moeten zijn, etc. Probeer haar eerst eens wat beter te leren kennen en probeer bijvoorbeeld wat af te spreken. Later kan je dan aangeven dat je haar leuk vindt en haar eventueel verkering vragen. Als je in de manier waarop jullie met elkaar omgaan al merkt dat jullie elkaar leuk vinden is het niet zo'n enorme stap meer naar echt "romantische" dingen, zoals handen vasthouden, haar een kus geven, etc. Let hierbij goed op haar reactie en vraag eventueel gewoon heel eerlijk of zij het ook fijn vindt.
Oud 12-10-2014, 21:30
fire24
fire24 is offline
Dat je geen ervaring hebt is niet erg! Dat komt vanzelf.

Als ik jou was zou ik (als ze bij me in de klas zit) eens naast der gaan zitten bij een aantal lessen en gewoon gezellig praten. Daarna kun je altijd met der praten op Facebook of via WhatsApp.
En als je dan uiteindelijk wat krijgt, doe wat je gevoel zegt. Als je haar wilt knuffelen, doe dat dan, veel meisjes vinden spontaan knuffelen leuk. Wees vooral niet bang dat je iets verkeerd doet. Zij zal waarschijnlijk hetzelfde hebben
Met citaat reageren
Oud 12-10-2014, 21:39
mrAnonymous
mrAnonymous is offline
wat ook een probleem is, is dat zij een kop groter is als mij. Ik ben kleiner als gemiddeld, en zij gaat zo nu en dan naar discotheken, en dat doe ik nog niet.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2014, 21:45
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
wat ook een probleem is, is dat zij een kop groter is als mij. Ik ben kleiner als gemiddeld, en zij gaat zo nu en dan naar discotheken, en dat doe ik nog niet.
Dat maakt toch niet zo veel uit (beide dingen die je noemt), leer haar kennen en zorg dat ze jou leert kennen. Dan worden dat soort dingen vanzelf minder belangrijk
Reageren

Regels voor berichten