Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2013, 15:26
sojamelk
sojamelk is offline
Kan iemand mij helpen met het bewerken van een foto/afbeelding? Mijn huisgenote gaat een paar maanden naar Kenia en wij willen met een groepje vriendinnen ter gelegenheid van haar afscheid een taart voor haar laten maken. Ik ben alleen a-technisch, en die meiden ook. Het is de bedoeling dat de vlag van Kenia de achtergrondafbeelding is. In het midden komt dan deze foto van deze Keniaanse voetballer, maar dan dat hij op haar schouder leunt. Dus in plaats van het gezicht van die trainer (of wat hij ook mag zijn) het gezicht van mijn huisgenote. En dan daarboven de tekst: 'Once you go black you never go back.' En daaronder: 'We zullen je missen, Eva'.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2013, 21:26
Guarnere
Guarnere is offline
Die "trainer of wat hij ook mag zijn" is de legendarische Neil Lennon. Die man verdiend een standbeeld. Maar dat terzijde (kan je niet kwalijk nemen dat je dat niet weet ).

Als je even de foto van je huisgenote via PM ofzo zou kunnen sturen zal ik een poging voor je wagen!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2013, 18:06
OVAP
OVAP is offline
Gimp daarmee kan je foto's zo kleiner snijden en op maat maken
Met citaat reageren
Oud 01-06-2013, 18:41
Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Gimp daarmee kan je foto's zo kleiner snijden en op maat maken
Gewoon met Photoshop Stuk professioneler en intuïtiever.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2013, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Gewoon met Photoshop Stuk professioneler en intuïtiever.
Gewoon met Photoshop is makkelijk gezegd. Photoshop kost (normaal gezien) stukken van mensen. Gimp is gratis.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2013, 19:31
Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Gewoon met Photoshop is makkelijk gezegd. Photoshop kost (normaal gezien) stukken van mensen. Gimp is gratis.
Offtopic: Ja, maar serieus.. Wie koopt Photoshop nou werkelijk tenzij je het echt voor je werk gebruikt? Ik ken zelfs iemand die bij de design-afdeling van een niet nader te noemen groot internationaal bedrijf werkt en daar ook geen legale versie van Photoshop gebruikt, puur en alleen omdat ze het dik overpriced vinden (en dat is 't ook gewoon)...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 08:59
hookee
hookee is offline
Citaat:
Dan download je toch gewoon een legale versie van CS2 van Adobe zelf?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2013, 08:19
Verwijderd
Citaat:
Dan download je toch gewoon een legale versie van CS2 van Adobe zelf?
Weet ik en heb ik. Ging het niet om.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2013, 14:00
xXmathXx
xXmathXx is offline
ze gaat naar kenya? ze zal het zeker geweldig vinden hier! ik denk dat je al wel iemand hebt gevonden voor het bewerken, eventueel niet, dan kan ik het voor je editen. Waar in Kenya gaat je huisgenote verder naartoe?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten