Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2013, 13:01
supremekidd
supremekidd is offline
Hallo lezers misschien kunnen jullie mij helpen.

Ik ben een meisje van 17 en heb een serieuze relatie. Ik ben maagd maar mijn vriend en ik hebben onlangs geprobeerd seks te hebben maar zijn penis paste niet in mijn vagina. Hebben jullie enig idee wat ik hieraan kan doen want ik wil graag met hem verder gaan op seksueel gebied.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2013, 13:10
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Was je opgewonden genoeg? Ontspannen? Wilde je op dat moment echt seks?

Neem uitgebreid de tijd ervoor, zorg dat je niet gestoord kunt worden, dat je je op je gemak voelt en ontspannen bent. Uitgebreid voorspel kan helpen, zodat je erg opgewonden bent. Doe het ergens waar je je veilig voelt; als je bang bent dat je ouders elk moment binnen kunnen lopen is nogal dodelijk voor de mood. Probeer ook niet bang te wezen maar laat het allemaal gewoon gebeuren. Als je bijvoorbeeld bang bent dat het pijn gaat doen, dan kan dat juist een reden zijn dat het allemaal minder gemakkelijk gaat.

Succes!
Oud 26-05-2013, 18:37
Guarnere
Guarnere is offline
Wat Phoenix zegt. Daarbij is het misschien tijdens het voorspel een idee om je vriend alvast een beetje met zijn vingers in je te laten gaan. Beginnen met 1, later 2 en dan misschien nog 3 als je dat prettig vindt. Wellicht went je lichaam er dan vast een beetje aan, waardoor het later met zijn penis ook iets makkelijker gaat.

"Passen" doet het sowieso wel, maar zoals Phoenix al aangaf moet je wel gewoon ontspannen zijn, anders gaat het (veel) moeilijker.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2013, 18:17
supremekidd
supremekidd is offline
We doen ook aan voorspel en ik voel me op me gemak. Op de een of andere manier lukt het toch niet om seks met hem te hebben. Zijn er misschien nog andere dingen die ik/wij kunenn proberen?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2013, 18:25
Verwijderd
Hoe probeer je het? Stop je als hij hem er niet 1,2,3 inkrijgt? Bij mijn vriendin gaat hij er ook niet gelijk in. Moet het zelf rustig opbouwen door hem er in te duwen, weer eruit, dan weer wat verder erin, weer eruit etc. Misschien helpt dit?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2013, 19:33
DJUP
DJUP is offline
je moet van tevoren eerst ff je eigen vingers er in doen dan gaat het wat makkelijker was ook bij mijn vriendin dat hielp
succes er nog mee
Met citaat reageren
Oud 16-06-2013, 16:58
Verwijderd
Lukken vingers wel?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2013, 21:30
Verwijderd
glijmiddel > done
Met citaat reageren
Oud 20-06-2013, 12:42
supremekidd
supremekidd is offline
Citaat:
Lukken vingers wel?
jaa dat lukt wel
Met citaat reageren
Oud 20-06-2013, 12:46
Pluis
Pluis is offline
Er kan een kind door een vagina, dus in principe moet een penis gewoon passen. Als het niet past komt dat meestal toch door (onbewuste) spierspanning. Als je van te voren al denkt "oei straks past het niet" dan ga je aanspannen.
De rest geeft eigenlijk al de beste bruikbare tips: glijmiddel, niet verwachten dat de penis er in één keer tot aan de zak ingaat, en uitgebreid voorspel.

Regels voor berichten