Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je een oorbel in je oorlel wilt, dan is de schade niet heel groot als je hem over een jaar niet meer mooi vindt. Het gaatje groeit gewoon vanzelf dicht en je ziet er bijna niets van. Misschien kun je dat tegen je ouders zeggen?
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tip om te kijken of het je staat: photoshop (gimp kan ook). Maak een foto van je hoofd en plaats er in photoshop oorbellen in.
Ik vind zelf oorbellen bij mannen niet staan, misschien is het een associatie met het altijd dezelfde alphamale (diamond-earring-wearing-douchbag). Maarja als je het echt wil moet je gewoon doorvragen naar hun argument hiervoor. Mogelijkheden: Je bent te jong - Onzin er veranderd niets aan je lichaam waardoor je opeens een goede leeftijd ervoor zal hebben. Dit wil je tijdelijk - Zoja wacht een tijdje, zonee dan zeg je dat. Je weet helemaal niet of je dit zal staan - Dan moet je door het stof en ze de foto laten zien. Veel succes |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: je zou het kunnen voorstellen of je het over een jaar mag. of je wacht gewoon tot je oud genoeg bent het zelf te doen. ik denk dat er constant over lopen zeuren een tegenovergesteld effect zal hebben met hoe snel ze het toe laten
|
Ik wou dit al sinds groep 3, wat ben ik nu ongelofelijk blij dat mijn ouders dit niet hebben laten doen toen
![]() Uiteindelijk zo lang doorgezeurd tot ik halverwege de brugklas een diamantje in mijn linkeroor mocht, mijn tweede oor was absoluut een taboe totdat ik hem er zo'n anderhalf jaar terug gewoon heb laten zetten, geen straf/preek om gehad uiteindelijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Hallo
Ik ben Pieter en zou graag een oorbel willen ik heb 1 jaar geleden al gevraagd of ik het mocht en het antwoord was TOEN nee ![]() Nu 1jaar later durf ik het niet meer te vragen ![]() Dus hebben jullie tips om het op een subtiele manier en met veel kans op een ja te vragen? Alvast bedankt Pieter ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Precies hetzelfde bij mijn broertje. Die wilde op zijn tiende ook heel graag een oorbel in een oor. Mijn ouders vonden het ook niks. Toch bleef hij steeds 'doorzeuren' en op zijn twaalfde mocht het eindelijk. Nu is hij 13 en iedereen vind het nog steeds hartstikke leuk staan
![]() Het is ook helemaal niet 'gay' ofzo wat sommige mensen zeggen. Ik vind het juist wel stoer. Maar mijn tip is dus: Hou gewoon vol! En als je het echt nu al wilt, zeg dan gewoon dat het er zo uit kan, en als je er spijt van krijgt (wat echt niet gebeurd om een oorbel) dat het dan gewoon je eigen schuld is. Het is maar een oorbel. Hij kan er zo uit en het gaatje groeit dan vanzelf dicht. Je ouders hoeven er echt geen punt van te maken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 |