Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2013, 21:52
Aitor
Aitor is offline
ieder meisje heeft zo dr goede en slechte kanten(de jongens overigens ook)

maar ik vraag me af welk kenmerk echt iets is waar je je aan stoort?
ik stoor me er bijv. aan als een(mooi) meisje altijd zegt: ik ben lelijk.
dat zegt ze dan alleen maar om aandacht te krijgen(zodat iemand zegt: nee je bent niet lelijk)
of als een meisje heel overdreven depressief doen(sommige meisjes hebben goede redenen), maar sommige meisjes zetten op(stom voorbeeld) ping(van blackberry) in hun pingnaam: "slechte zin" of "verdrietig". dan vraag je wat is er? en zegt ze dan: niks laat maar.
ik bedoel maar, wat is het nut van dr status dan?

hoe dan ook... dit is een mening van mij.
ik ben benieuwd wat voor meningen jullie hebben.

(dit is niks tegen de meisjes zelf. sommige meisjes hebben ook n slecht kenmerk maar zijn alsnog een toffe meid) dus niks beledigends
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2013, 22:03
DAH
DAH is offline
Ze zijn te snel gekwetst. Je zegt een ding verkeerd en je verkeerdt in levensgevaar. En het eeuwige 'Je mag geen meisjes slaan' als ze een jongen slaan, schoppen, krabben, knijpen...
Oud 05-06-2013, 22:04
Verwijderd
Meiden die geilen op aandacht
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 22:11
Sander =D
Sander =D is offline
Haha hernoem dit naar: "Het grote meiden afkraak topic" of op z'n minst welk kenmerk.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2013, 08:03
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
jongens die zich net zoals veel andere meisjes echt lekker voelen daar mee bedoel ik van die mega zonne brillen op doen en aandacht trekken doen alsof ze alles zijn..
Hé, dit is een mannentopic over de irritante vrouwen

Ik stoor me onwijs aan de naïviteit van vrouwen, hoe ze een groot detail zo nonchalant vertellen.. dat soort shit
Oud 06-06-2013, 10:56
Verwijderd
Emotie.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2013, 20:16
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Citaat:
Hé, dit is een mannentopic over de irritante vrouwen

Ik stoor me onwijs aan de naïviteit van vrouwen, hoe ze een groot detail zo nonchalant vertellen.. dat soort shit
Grappig, dit vind ik juist een kenmerk voor jongens. Meestal zijn het (hier) toch wel de jongens die nuchter/nonchalant reageren op dingen en niet de meiden.

Ik vind het niet meteen slecht kenmerk, er zit een positieve en een negatieve kant aan 'nonchalant zijn'.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2013, 07:10
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Grappig, dit vind ik juist een kenmerk voor jongens. Meestal zijn het (hier) toch wel de jongens die nuchter/nonchalant reageren op dingen en niet de meiden.

Ik vind het niet meteen slecht kenmerk, er zit een positieve en een negatieve kant aan 'nonchalant zijn'.
Klopt, mannen de positieve en vrouwen de negatieve
Reageren

Regels voor berichten