Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Persoonlijk vind ik what'sapp en al die andere apps luxe, maar je moet wel gewoon bereikbaar zijn vind ik. Stel dat je in een geval 112 moet bellen, of stel dat je moeder in het ziekenhuis ligt, of als je in de file staat dan is het wel fijn als je dat alvast kunt doorgeven aan je baas. Dat dingen er vroeger niet waren betekent niet dat het nu niet essencieel kan zijn.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Lees Mobiel van Stephen King maar eens ^^
En essentieel, vroeger waren er ook geen gsm's en mensen gingen ook gewoon dood en kwamen te laat. En als de rest van de wereld al zo'n ding heeft, zal er vast ook iemand wel kunnen bellen als je ter aarde stort op straat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar waar ik dus op doelde was dat iedereen tegenwoordig zo'n ding heeft en dat als er iets gebeurt, iedereen ook meteen naar iedereen gaat bellen. Vanzelfsprekend ook. In het boek zou ik er ook aan zijn gegaan. |
![]() |
|
Ik heb wel een mobiel, maar geen smartphone en het is pas sinds minder dan een jaar dat ik dat ding niet altíjd ergens in een la heb liggen.
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben in principe altijd bereikbaar als ik dat ding bij heb, maar als ik niet wil opnemen of meteen reageren, dan heeft de ander pech. Dat ik er eentje heb, wil niet zeggen dat ik verplicht oproepbaar ben voor alles en iedereen. Op een larp ligt dat ding ook 3 dagen vergeten in een tent. Wel krijg ik echt ontiegelijk het schijt van mensen die geen voicemail inspreken. Ik heb dat ding er op staan met een reden, als je inspreekt met wat er is en waarover het gaat, is de kans veel groter dat ik snel terug bel, anders denk ik dat het niet dringend is en kan het me verrotten (behalve bij mijn ouders, die spreken standaard niet in en krijgen zelf het schijt als ik niet snel genoeg terug bel
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Ontslag nemen KingKong | 8 | 28-06-2010 15:38 | |
De Kantine |
Wat stond er in het smsje dat jij het laatste kreeg? hasseltboy | 312 | 13-02-2005 17:56 | |
De Kantine |
Van wie heb jij je laatste smsje gehad? Smartie | 287 | 02-12-2004 12:40 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer zeurt iemand?? Toscane | 6 | 17-05-2004 18:38 | |
De Kantine |
leven zonder een mobiele telefoon? mis_saartje | 65 | 27-01-2003 13:41 | |
De Kantine |
smsjes sturen naar tmf of the box...doelloos? kastdeur | 65 | 11-07-2002 20:16 |