Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2013, 08:18
Gieltjuh
Gieltjuh is offline
Er zijn veel manier om geen pijn, of bloed te hoeven hebben tijdens de eerste keer seks.
Ben jij als meisje bang om het voor de eerste keer te doen, omdat er gezegd wordt dat het ontzettend pijn doet en de eerste keer niet leuk is?
Ik vroeg me af of er meiden zijn die dit zo ervaren
Met citaat reageren
Oud 07-06-2013, 11:48
Verwijderd
Uiteraard zijn er meiden die het zo ervaren.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2013, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Er zijn veel manier om geen pijn, of bloed te hoeven hebben tijdens de eerste keer seks.
Ben jij als meisje bang om het voor de eerste keer te doen, omdat er gezegd wordt dat het ontzettend pijn doet en de eerste keer niet leuk is?
Ik vroeg me af of er meiden zijn die dit zo ervaren
En jij wil ze wel "helpen"?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 00:30
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Verschilt per meisje.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 08:35
Pluis
Pluis is offline
Uhm nee ik was niet bang. het deed niet zoveel pijn dat ik dacht DIT NOOIT WEEEER. Het is gewoon even gevoelig.
Oud 08-06-2013, 11:00
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
Ik was wel bang, maar achteraf nergens voor nodig, geen pijn.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 12:45
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Ik was juist niet bang, maar het deed wel behoorlijk zeer de eerste seconden, maar uiteindelijk is het ff doorbijten endan ist zo over
Met citaat reageren
Oud 09-06-2013, 09:07
fxlove
fxlove is offline
Citaat:
Er zijn veel manier om geen pijn, of bloed te hoeven hebben tijdens de eerste keer seks
Vertel?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2013, 11:21
Verwijderd
Ik denk dat ontspannen zijn al veel helpt.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2013, 11:43
Verwijderd
MéH, kheb geen idee, maar ontspannen moet altijd, anders krijg je je pik er toch niet in? dan wordt ie verpulvert xD. (elektrische puntenslijper )
Met citaat reageren
Oud 09-06-2013, 12:09
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
MéH, kheb geen idee, maar ontspannen moet altijd, anders krijg je je pik er toch niet in? dan wordt ie verpulvert xD. (elektrische puntenslijper )
Oud 09-06-2013, 19:34
Verwijderd
Ben zelf nog maagd, maar ben niet bang voor de pijn. Heb ook wel vaak gehoord dat het niet superaangenaam is en zelfs pijn kan doen, maar hé, er is een eerste keer voor alles en daarna kan het alleen maar beter worden!

Maar ik hoor graag van je over de "manier om geen pijn, of bloed te hoeven hebben tijdens de eerste keer seks" waar je het over had?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2013, 20:18
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Nouja, als je opgewonden bent, misschien glijmiddel gebruikt en ontspannen bent is dr kans datje helemaal geen pijn hebt
Met citaat reageren
Oud 09-06-2013, 20:19
WouterAFCA
WouterAFCA is offline
meeste meisjes vinden het alleen bij het begin heel even pijn doen maar daarna neemt de geilheid het snel over
Met citaat reageren
Oud 09-06-2013, 21:08
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
meeste meisjes vinden het alleen bij het begin heel even pijn doen maar daarna neemt de geilheid het snel over
Kun je nog duidelijker maagd zijn, joh?
Oud 09-06-2013, 22:26
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Kun je nog duidelijker maagd zijn, joh?
Hahaha

Het is pijn of geen pijn, valt niks aan te doen en er zijn al helemaal geen manieren.. Je hebt geluk of niet. Ontspannen zal het misschien alleen verzachten.
Oud 10-06-2013, 06:52
Gieltjuh
Gieltjuh is offline
Citaat:
Nouja, als je opgewonden bent, misschien glijmiddel gebruikt en ontspannen bent is dr kans datje helemaal geen pijn hebt
Dit is inderdaad een manier..

Verdere helpt het ook wel als je met jezelf speelt, eerst 1 vinger, dan zachtjes 2 proberen en na een week of wat mss drie.. dit kan de kans op inscheuren verkleinen.. Let wel op dat de kans dan verkleint en het niet zo is dat je dan niet KUNT bloeden.. Voorzichtig te werk gaan helpt sowieso altijd..
Met citaat reageren
Oud 10-06-2013, 06:53
Gieltjuh
Gieltjuh is offline
Citaat:
Staat dat ergens??
Met citaat reageren
Oud 10-06-2013, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Dit is inderdaad een manier..

Verdere helpt het ook wel als je met jezelf speelt, eerst 1 vinger, dan zachtjes 2 proberen en na een week of wat mss drie.. dit kan de kans op inscheuren verkleinen.. Let wel op dat de kans dan verkleint en het niet zo is dat je dan niet KUNT bloeden.. Voorzichtig te werk gaan helpt sowieso altijd..
Inscheuren :') het is geen bevalling, jongen. Sowieso, waarom willen kerels altijd kutjesadvies geven? Zelfs al weet je het perfecte antwoord (jij hier persoonlijk duidelijk niet), denk dan alsnog na over of het uit jouw mond zou moeten komen.

Het kan door stress flink pijn doen. Heb ik ook gehad, maar niet bij mijn ontmaagding. Het heeft vooral te maken met de eerste keer in je hoofd.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2013, 11:09
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Citaat:
Staat dat ergens??
Het staat nergens, maar je doet het wel..
Geef alleen advies als het daadwerkelijk klopt en algemeen is.
In dit geval verschilt het heel veel per persoon.
Oud 10-06-2013, 16:18
Em.
Em. is offline
Ik ben er niet bang voor. Niet zozeer omdat ik alle vertrouwen heb dat het zomaar pijnloos past, meer dat ik er vertrouwen in heb dat ik relaxed en zelfverzekerd genoeg ben om niets te doen dat onprettig of niet leuk is. Als het daarop gaat lijken, kap ik het wel af.
Oud 11-06-2013, 08:54
Gieltjuh
Gieltjuh is offline
Citaat:
Inscheuren :') het is geen bevalling, jongen. Sowieso, waarom willen kerels altijd kutjesadvies geven? Zelfs al weet je het perfecte antwoord (jij hier persoonlijk duidelijk niet), denk dan alsnog na over of het uit jouw mond zou moeten komen.

Het kan door stress flink pijn doen. Heb ik ook gehad, maar niet bij mijn ontmaagding. Het heeft vooral te maken met de eerste keer in je hoofd.
Je weet helemaal niet wat ik wel en niet weet.. Ik had alleen een vraag en die mondt uit in een discussie.. Dat is alles..
Sommige mensen denken alles beter te weten, baas boven baas. Hoe kun jij nu weten wat ik wel en niet weet, en toevallig kan een meisje wel inscheuren, ookal is het geen bevalling. Of weet je ook al hoe ik geschapen ben?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2013, 08:57
Gieltjuh
Gieltjuh is offline
mini haarscheurtjes is inscheuren, dit zorgt dat het bloedt.. Of heb jij ook een medische achtergrond.. Pff..
Dit is mijn laatste bericht, want als mensen denken dat ik vraag om iemand te willen helpen met een ontmaagding hier op scholieren dan houdt het wel op..
Kansloze mensen

Laatst gewijzigd op 12-06-2013 om 07:54.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2013, 11:00
Verwijderd
Is goed.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2013, 06:56
Gieltjuh
Gieltjuh is offline
Citaat:
Is goed.
idd
Met citaat reageren
Oud 26-06-2013, 19:16
BartBoompie
BartBoompie is offline
Citaat:
mini haarscheurtjes is inscheuren, dit zorgt dat het bloedt.. Of heb jij ook een medische achtergrond.. Pff..
Dit is mijn laatste bericht, want als mensen denken dat ik vraag om iemand te willen helpen met een ontmaagding hier op scholieren dan houdt het wel op..
Kansloze mensen
Citaat:
idd
Was toch je laatste bericht?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2013, 17:27
Prrriscilla
Prrriscilla is offline
Mijn eerste keer was met iemand waar ik al heel lang verliefd op was, ik had er dus vooral veel zin in en gelukkig was hij heel lief, deed wel beetje pijn maarja, geen traumatische ervaring dusss
Reageren

Regels voor berichten