![]() |
|
Verwijderd
|
Ben zelf nog maagd, maar ben niet bang voor de pijn. Heb ook wel vaak gehoord dat het niet superaangenaam is en zelfs pijn kan doen, maar hé, er is een eerste keer voor alles en daarna kan het alleen maar beter worden!
Maar ik hoor graag van je over de "manier om geen pijn, of bloed te hoeven hebben tijdens de eerste keer seks" waar je het over had? |
![]() |
||
Citaat:
Verdere helpt het ook wel als je met jezelf speelt, eerst 1 vinger, dan zachtjes 2 proberen en na een week of wat mss drie.. dit kan de kans op inscheuren verkleinen.. Let wel op dat de kans dan verkleint en het niet zo is dat je dan niet KUNT bloeden.. Voorzichtig te werk gaan helpt sowieso altijd.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het kan door stress flink pijn doen. Heb ik ook gehad, maar niet bij mijn ontmaagding. Het heeft vooral te maken met de eerste keer in je hoofd. |
![]() |
|
Ik ben er niet bang voor. Niet zozeer omdat ik alle vertrouwen heb dat het zomaar pijnloos past, meer dat ik er vertrouwen in heb dat ik relaxed en zelfverzekerd genoeg ben om niets te doen dat onprettig of niet leuk is. Als het daarop gaat lijken, kap ik het wel af.
![]()
||
Citaat:
Sommige mensen denken alles beter te weten, baas boven baas. Hoe kun jij nu weten wat ik wel en niet weet, en toevallig kan een meisje wel inscheuren, ookal is het geen bevalling. Of weet je ook al hoe ik geschapen ben? ![]() |
![]() |
|
mini haarscheurtjes is inscheuren, dit zorgt dat het bloedt.. Of heb jij ook een medische achtergrond.. Pff..
Dit is mijn laatste bericht, want als mensen denken dat ik vraag om iemand te willen helpen met een ontmaagding hier op scholieren dan houdt het wel op.. Kansloze mensen ![]() Laatst gewijzigd op 12-06-2013 om 07:54. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn eerste keer was met iemand waar ik al heel lang verliefd op was, ik had er dus vooral veel zin in en gelukkig was hij heel lief, deed wel beetje pijn maarja, geen traumatische ervaring dusss
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
uitstulpingen ingang vagina hebeenprobleem | 11 | 02-04-2011 12:41 | |
Liefde & Relatie |
Pijnloos ontmaagden Gieltjuh | 1 | 25-02-2011 14:18 | |
Seksualiteit |
Bloederige ontmaagding? anja | 51 | 15-09-2002 21:48 |