Beste lezers,
Ik zit met een probleem. Ik noem de meid waar ik het in dit verhaal over heb niet bij haar eigen naar, voorbeeld naam : Roos.
Ik ben 16 jaar oud en Roos ook.
Ik heb een beste vriendin genaamt roos.
Ik ken haar al sinds de bassisschool. Het was altijd gezellig samen, ze beschermde me altijd als er ruzies waren. Tot ik eind groep 7 ging verhuizen naar een andere stad wat nog wel dicht bij haar was. Ik ging vaak op bezoek bij me oude vrienden maar raakte haar uit het oog. Tot ik 3 jaar geleden weer met haar in contact kwam via wapp en ping. We raakten aan de praat en we gingen weer is ergens wat drinken en het was een mooie tijd. Ik krijg gevoelens voor haar, toen ik dit aan haar vertelde was ze erg geschrokken en bleek zij dit niet voor mij te hebben.
Na die tijd hadden we nog steeds een erg goede vriendschap, alleen ik zat er mee dat zij een vriend kreeg, ik kon er niet goed mee omgaan en toen hebben we samen besloten de vriendschap een tijdje stil te leggen. Dat is alweer anderhalf jaar geleden.
Toen het een jaar geleden met haar toenmalige vriend uitging, kregen we weer een erg hechte band. We gingen weer leuke dingen doen. Ik merk alleen de laatste 2 maanden dat ik weer gevoels voor haar krijg. Ik weet alleen niet wat ik er mee moet. Als ik het weer vertel en dat ik merk dat het dan weer slechter gaat met de vriendschap. Of het te vertellen en misschien komt er iets moois uit.
Ik hoop graag jullie mening.
Met vriendelijke groet,
|