Advertentie | |
|
![]() |
|
Als jullie ongeveer 17 jaar zijn is het denk ik handig om iets te handelen. Dus koop iets in, verkoop het iets duurder. Dat is veel makkelijker dan wanneer je een omzetting/productie moet (laten) verrichten. Je loopt gewoon minder risico.
Je kan ook diensten verlenen, maar dan ben je echt beperkt tot wat je kan en afgezien van wellicht een deur vervangen houdt dat snel op (denk ik). Doe jezelf een lol en ga niet 'websites maken' doen, dat doet ongeveer 50% van de jeugd waarvan 49,999% weinig succesvol (geen bron, just a feeling). Het 'iets' dat je moet inkopen en verkopen is jullie ding. Verzin iets waar veel mensen baad bij zouden hebben, of andersom: waar ze zich nu aan ergeren. Bedenk wel dat vaak de simpelste dingen het meest brilliant zijn: paperclips, blikopeners, paraplu's, nietjes, enzovoorts. Als je het gaat doen en promoten, zorg dan dat je het netjes doet, dus geen spelfouten of anderesinds lelijke dingen. Gebruik bijvoorbeeld geen "boekenbestellen@hotmail.com", een "info@boekenbestellen" kost iets van 3 euro per jaar(?) en lijkt zoveel netter/professioneler. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Help me!! Inshallah | 3 | 21-03-2010 12:51 | |
Software & Hardware |
[Linux] Windows XP start niet meer Verwijderd | 11 | 22-02-2006 23:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
start internationaal gerechtshof Sweet_Hadar | 2 | 19-02-2004 18:55 | |