Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2013, 13:07
Floricaaa
Floricaaa is offline
ik vind een jongen heel erg leuk... meer dan dat zeg maar. hij heeft gezegd dat hij mij ook leuk vindt alleen zit hij met leeftijd... we kennen elkaar maar een week, dat weet ik, maar we weten niet wat me moeten doen. 'de tijd zal ons brengen waar we heen moeten' denk ik steeds... maar als wij niks doen gebeurt er ook niks! heeft iemand goede tips om dichterbij elkaar te komen?

PS mijn moeder vindt het ook niet goed omdat hij 2 jaar ouder is... hoe kan ik haar nog overtuigen dat hij niemand kwaad doet en gewoon superlief is??

Pleaseee help!!
Advertentie
Oud 15-06-2013, 13:44
bierkoning
bierkoning is offline
Hoe oud ben je zelf? En hoe oud is hij?

Als hij al aangegeven heeft dat hij je leuk vindt, tja dan zou ik zeggen ga gewoon lekker op date samen en zie hoe het gaat.

Mocht je wat met hem krijgen, en dat gaat een tijdje goed dan zullen je ouders vast ook wel bijtrekken.
Oud 15-06-2013, 17:09
anoniem-4444-
anoniem-4444- is offline
Ga eerst een keer een ijsje halen of iets anders.
Dan komt alles vanzelf.

En als het eenmaal aan is dan gaat het wel lukken met je ouders
Oud 15-06-2013, 18:33
Floricaaa
Floricaaa is offline
Ik ben 12 en hij is 14. (hij heeft ook al een topic geplaatst) Ik heb net een 'relatie' achter de rug dus als mijn moeder hoort dat ik iets met hem doe gaat ze flippen... Hoe kan ik dat stoppen? We hebben al een date gehad alleen stond mijn vriendin er steeds bij en hadden we nog maar een uurtje over om iets 'nuttigs' te doen... Er zat blijkbaar niets nuttigers in dan schommelen! Het was niet bepaald de beste date die je kan voorstellen... Iemand ook nog daarvoor tips??
Oud 15-06-2013, 18:55
Floricaaa
Floricaaa is offline
Hij heeft nu gezegd dat het is teruggezakt (de liefde) en dat ie niks wilt... Wat moet ik doen om toch hem mij weer leuk te laten vinden ofzo? plss help!
Oud 15-06-2013, 19:39
Floricaaa
Floricaaa is offline
SLUIT MAAR HIJ HOEFT AL NIET MEER...
Oud 15-06-2013, 21:21
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
PS mijn moeder vindt het ook niet goed omdat hij 2 jaar ouder is...
Nee natuurlijk niet, je moeder vindt het niet goed omdat ze überhaupt niet wil dat er iemand aan haar dochter zit.
Oud 17-06-2013, 13:00
bierkoning
bierkoning is offline
Gezien het topic van de jongen in kwestie ook gesloten is, doe ik deze ook op slot

Regels voor berichten