Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2013, 13:43
Gatara
Gatara is offline
Wat frustrerend dit. Mijn probleem is ongeveer zoals dit:

Citaat:
I found this post on Google and it is the only thing that comes even remotely close to answering my question! Is there a way to do the above within Excel 2010? I have 150-200+ Excel documents saved as email attachments in Outlook. It would be much easier if I could quick print the workbooks in their entirety, as opposed to opening each attachment, changing the options (again and again), then printing them all out.
http://www.mrexcel.com/forum/excel-q...k-default.html

Maar de antwoorden in dat topic zijn ruk. Ik wil het gewoon even tijdelijk zo instellen dat alle werkbladen in de excel bestanden worden uitgeprint. Niet alleen het eerste werkblad en niet zo dat ik handmatig mijn tijd zit te verdoen. Er zijn leukere dingen op de wereld. En ook niet zo dat ik na het invoeren van 1 of andere macro ik nooit meer een deel kan uitprinten, wat de in dat forum genoemde oplossing doet vermoeden.

Enig idee?
Oud 13-06-2013, 21:59
hookee
hookee is offline
Bomenmoordenaars ! Hier hebben ze de computer niet voor uitgevonden !

Wat als een werkblad 20 A-4'tjes behelst? Allen waarbij de laatste kolom net niet op de pagina past (want marge printer) en je wederom met 40 vellen kladpapier zit?
Ik vermoed dat je toch eerst een Excel open moet maken om te kijken wat er in staat, òf hele goede afspraken moet maken met de makers van die Excel bestanden (en dan is het nog maar een klein stapje naar het maken van een Macro lijkt me..)
En verder.. dit?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2013, 23:29
Gatara
Gatara is offline
Njah, dat laatste ("dit") doe ik al handmatig. Nevermind.. het had fijner gekund, maar helaas.
Enja... alles moet uitgeprint worden.

Maar we printen steeds minder, hoor. Het is echt alleen die excel dingen en belangrijke correspondentie (en die zijn op een hand te tellen) . De rest zit allemaal digitaal in een database. Dus.
Reageren

Regels voor berichten