Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hier een Nederbelg, een vrouwelijke. Wat onder mijn naam staat, klopt.
Wat ze voor mij zeggen: Man the fuck up. En als je die uitdrukking niet kent, grow some balls misschien wel. Het is niet de lieve, vriendelijke kant waardoor je faalt (voordat je ook in je hoofd gaat halen dat 'Nice guys finish last' en denkt dat ze wel aan je voeten gaan liggen als je een klootzak bent), het is jouw algemene houding. Als jij bij mij zou overkomen zoals je hier nu doet, met een lang verhaal vol 'drama', wanhoop en betweterigheid, dan zou ik ook geen interesse in je hebben. Misschien kan ik je dan verdragen als vriend, maar voor een relatie zal het niet gaan werken. En je kunt wel zeggen dat je niet wanhopig bent, maar je hele post straalt het wel uit, je komt op internet aan vreemden vragen wat je moet doen. Stop met elk meisje als potentiële kandidaat te zien en je daar aan vast te klampen. Kalmeer. Je geluk hangt niet af van een relatie, stop met zoeken en je af te vragen waarom en begin gewoon dingen te doen met mensen zonder daar iets van te verwachten. Het klinkt echt heel cliché, maar het is gewoon zo, als je heel hard wil en zoekt, dan vind je het niet. Stop met zoeken en er doen zich kansen voor. En ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar dit is ook niet makkelijk ![]() |
![]() |
|
Probeer in ieder geval in je verhalen hier wat meer rechttoe rechtaan te zijn, je verhaal is een wirwar van woorden waar amper doorheen te komen is.
Wat duidelijk is, is dat je veel te veel probeert en daardoor wanhopig overkomt. Dat is zo onaantrekkelijk als het maar kan zijn. Je geeft zelfs aan veranderd te zijn en het komt op mij over als de zoveelste poging jezelf te veranderen om maar interesse van een meisje los te weken. Doe je dat, heeft dat succes, dan val je uiteindelijk toch wel door de mand. Je kan jezelf niet eeuwig voordoen als iemand die je misschien wel graag wilt zijn, maar niet bent.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat je er helemaal op zit wat betreft mijn gevoelens uiten voor meisjes, dat ik juist te veel 'meer' signalen uitzend. Wat de tweede alinea betreft, ik dacht echt dat er tips en tricks bestonden want het beeld dat ik heb over de Nederlandse jongens als echte meisjesstrikkers via trucjes etc.. schijnt dus niet te kloppen. Dankje, heeft mijn ogen geopend, grazie. En wat het 'epos' betreft, dat is de keerzijde van jong schrijver te zijn denk ik ![]() Alles veel te omslachtig opschrijven en veel te veel details en achtergrond informatie geven. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vrouwen klagen. Mannen klagen. Iedereen heeft altijd ooit wel wat te klagen over iemand anders. Mensen zijn verschillend, je kunt er niet van uit gaan dat meisjes standaard dit of dat willen. We denken gelukkig niet allemaal hetzelfde ^^ Als we allemaal op Brad Pitt zouden vallen, zouden veel mannen pech hebben.
En nee, er zijn geen tips of regeltjes of trucjes. Er zijn dingen die je kunt presteren bij bepaalde meisjes, maar ik denk niet dat die meisjes de meisjes zijn die jij zou willen of dat jij een persoon bent die die trucjes zou kunnen/willen uitvoeren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ok, dan ben ik amateurschrijver, maar een amateurschrijver is ook een schrijver. Maar dat is muggenziften, dankje voor dit.. korte verbeterinkje. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoi,
Je verteld dat je een berg met vriendinnen hebt etc. De meiden met wie je dan gaat daten zullen denken dat je elk meisje kan krijgen en zo voelen ze zich minder speciaal. Mijn tip is: probeer er niet zo enorm mee bezig te zijn, dan kom je vanzelf de liefde tegen waar je op hoopte. Ikzelf zou niet snel daten met een jongen waar ik geen gevoelend voor heb. Succes! |
![]() |
||
Citaat:
2) Neen, ik begrijp je volledig. Ik snapte gewoon niet wat ik verkeerd deed bij het uitgaan, hoe ik soms jongens bezig zie dat meisje strikken en dan dat meisje strikken onder het bonzen van de geluidboxen. Daar had ik moeite mee. 3) Maar in het algemeen ook met het feit dat ik altijd mijn dates verknal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Jullie als geheel zijn wel top, mijn vriend(inn)en verschaften me helemaal niet zo'n gelatenheid zoals ik die nu ervaar ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het zou sowieso heel bijzonder zijn als je iemand vindt die op echt alle vlakken hetzelfde doet en denkt. En saai is iets wat je zelf in de hand hebt. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Op alle vlakken klikken bedoel ik dat het klikt op het gebied van toekomst, werk, mentaliteit, hoe je in het leven staat, normen en waarden etc. |
![]() |
||
Citaat:
![]() De vriendin van één van m'n drie beste vrienden lijkt namelijk op ieder gebied wat jij opsomt op mij. Normen, waarden, levensvisie, karakter, ideeën, kijk op religie, anti-nationalisme, ... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, ik ben dan ook bijna tien jaar ouder dan jij en dacht op jouw leeftijd ook niet zo over deze dingen na. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Ja, man the fuck up, daar komt het wel op neer.
Je moet niet zo snel 'opbiechten' dat je gevoelens voor haar hebt, zeker niet als er nog niks gebeurd is op fysiek gebied. Het na één date al vertellen dat je iemand leuk vindt komt nogal needy en wanhopig over. En misschien ben je ook te lief en gevoelig tijdens die dates en daardoor niet spannend genoeg als relatiemateriaal/seksmateriaal, waardoor je dus als vriend wordt gezien. Niks mis met lief en gevoelig doen, dat werkt slecht als er nog geen aantrekkingskracht is van haar kant.
|
Verwijderd
|
Zoals iedereen hierboven mij al zegt, focus je niet op zo het binnenslingeren van meisjes. Je bent pas zeventien, weet zelf nog half niet wie je bent. Dat komt allemaal wel en in de loop van de tijd kom je ook heus wel dat ene meisje tegen waar je op veel vlakken mee past. Te hard proberen werkt meestal averechts, zoals je al regelmatig ondervonden hebt.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Trouwens zoals eerder gezegd, flirten is geen probleem hoor, maar een deftige relatie, dat is.. sorry was.. het probleem. |
![]() |
||
Citaat:
Wanhopig is wankel zijn, wel kans maken maar geen idee meer hebben hoe. Daar zit het verschil lijkt me ![]() Mijn gevoel is al helemaal opgekikkerd en zoals eerder gezegd mijn ogen zijn opengegaan, blik verwijd, danku. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ja en TS, 17 en in vier jaar geen vriendin gehad? Je hebt gewoon nog helemaal geen relatie gehad. Verkering komt niet in de buurt van een relatie. Niet dat het zo extreem is op je 17e zo weinig ervaring te hebben, integendeel. Maar 17 is wel een mooie leeftijd to man the fuck up.
|
![]() |
|
1) Had nooit over dat verschil tussen kansloosheid en wanhopigheid moeten beginnen. Vergeet dat gewoon, doe of ik het nooit gezegd heb. Daar wil ik het topic nu niet aan verkwanselen.
2) Owh? Het laatste forum dat ik op actief was had iedere moderator machtigingen over heel het forum. Tja, oké, dat is nieuw voor me. 3) Neen, nee, ik zou niet eisen dat het gedeleted wordt maar gesloten mag wel. Het is toch niet nuttig om te blijven doorgaan op een probleem dat al opgelost is? 4) Ellenlange teksten, tja, mijn manier van mij verstaanbaar maken neem ik aan. Niet mijn probleem dat je daar niet mee om kan. 5) Ik ben geen levensgenieter, ik denk veel meer aan de toekomst dan aan wat ik nu doe. 6) Verkering? In België gebruiken wij die term niet, ofwel ben je single, heb je een flirt, of een relatie. Verkering kennen we niet echt, ergo: ik weet niet goed wat je bedoelt. 7) @ feniks: Zoooh wanhopig.. Zeg maar wanhopig / serieuze twijfel. Wanhopig/driftig in geen geval ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Laat 't los. Je klinkt als een leuke gozer van 17, geef 't allemaal wat tijd, dan komt er vanzelf wel weer een leuk meisje langs waarvoor je gevoelens krijgt die je op wíl biechten en waarbij het goed gaat. En soms worden die gevoelens niet beantwoord, hoort er ook bij. Ga jezelf en de situatie niet overanalyseren, daar schiet je niks mee op.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 |