Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2013, 19:36
Llewcethin
Llewcethin is offline
Het account heb ik gekregen van 'een' vriendin van me, ze had het niet meer nodig beweerde ze alvorens jullie gaan zeggen dat ik me voordoe als een man maar eigenlijk een meisje ben ofzo.

Ik ben tamelijk onzeker op sommige gebieden. Dat heeft een goede reden aangezien ik nu 17 ben, nog één jaar te gaan voor de universiteit en ik in vier jaar geen vriendin meer heb gehad. Ik denk niet dat ik het typische klagertje ben van 'al zolang geen vriendin meer, help' maar eerder een wanhopige twijfelaar wat eigen karakter betreft..

Ik bedoel, al zeg ik het zelf, ik ben tamelijk goed met meisjes. Vriendschappelijk heb ik er een berg. Als vriend zeggen m'n beste 3 vrienden (die elkaar niet kennen) dat ik geen beter karakter zou kunnen hebben maar langs de andere kant..

Ik heb in die 4 jaar verschillende keren geprobeerd. Meisjes uitgenodigd, gentleman gespeeld (alles betaald, hoffelijk jas en tas aannemen, stoel onder het achterwerk schuiven,..etc.), gelachen en aan mijn uiterlijk gewerkt, ik kom namelijk van een witte sokken in sandalen, ongewassen, ongeschoren, ongepoetste tanden uiterlijk op mijn 12e. We gingen dan uit of op stap, naar het park of naar de bios en dat verliep allemaal goed. Maar als ik dan gevoelens kreeg en mijn berg vriendinnen om raad vroeg, zeiden ze allemaal dat ik het moest vertellen. Met de uiterste moed die ik uit het onderste van mijn ziel haalde, heb ik het hen keer op keer weten te vertellen - soms kostte het me slapeloze nachten en beven van de stress.

Keer op keer werd ik afgewezen, of toch twee keer niet. Maar alsnog werd ik geen week later gedumpt. Ik begrijp niet wat ik verkeerd doe, het verstand van le moi denkt dat het te maken heeft dat ik een meer.. vriendachtig iets heb dan een potentiël vriendje-achtig iets. Ik weet het gewoon niet meer.

De laatste keer was het dramatische, sindsdien heb ik een soort van faalangst ontwikkeld. Ik hoor van vrienden dat zij allemaal van de eerste keer een vriendinnetje bij opbiechten van gevoelens kunnen strikken en dat maakt me tevens wel een beetje jaloers. In dat opzicht althans dat ik zo vaak probeer en het nooit goed komt, terwijl zij van de eerste keer geluk hebben. Misschien klinkt het alsof ik het zie als een soort van kansspel maar dat is het geheel niet, mijn visie, ik ben nu enkel twijfelachtiger dan ooit.

Opmerking: Met de vriendinnen van mijn vrienden kan ik - vriendschappelijk - dan weer wel goed opschieten, dus het wil niet zeggen dat mijn faalangst is overgeslagen op het benaderen van een meisje, absoluut niet.

Tot zover de achterliggende informatie. Nu zou ik wel eens - logisch lijkt me - willen weten hoe mijn vertrouwde Noorderburen, Nederlanders, het aanpakken. Ik ben niet anti-nationalistisch dus als een Belgen hier ook raad mee weten, schiet maar raak.
Hoe beginnen jullie een praatje met een meisje dat jullie zien zitten? Hoe pakken jullie het aan? Hoe doen jullie dat? Hoe krijgen jullie het voor mekaar dat een meisje jullie zoent, aanraakt, .. noem maar op? Want ik heb het geprobeerd om het via een vriendelijke, lieve manier - zoals mijn zachte karakter het goed lijkt - te proberen, maar dat faalt echt, heb ik begrepen.

Alvast ontzettend bedankt,
Llewcethin.

Ps.: Ik ben nu niet meer de witte sokken jongen, ik ben getransmuteerd tot een blazer-leren schoenen jongen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-06-2013, 20:57
Verwijderd
Wat een zeikverhaal. Man the fuck up. Als ik een meisje was zou ik iemand die een blaatverhaal als dit vertelt ook niet willen, dit had je ook in drie regels kunnen opschrijven.

Stel je niet aan, zoek niet wanhopig naar een vriendin en als je bent zoals je zegt dat je bent komt het vanzelf goed. Zorg dat je goed in je vel steekt en zelfvertrouwen hebt. Meer is er niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2013, 23:04
Llewcethin
Llewcethin is offline
Zeikverhaal.. Ik zou het eerder noemen een biecht, een vraag naar hulp.. jouw benoeming ligt me niet zo erg.
Het is shut the fuck up, man the fuck up bestaat niet echt, maar nice try
Volgens je profiel ben je ook een meisje vriend
Blaatverhaal, hmm tamelijk moeilijk als je geen schaap bent. En ik wil geen meisje, ik wil alleen weten hoe je de juiste signalen geeft aan een meisje en hoe je gedrag maakt dat je vriendschappelijke signalen uitzendt en die kan vermijden. Daarmee kan ik een antwoord geven op je laatste zinnetje namelijk dat een goed gefundeerde achtergrond de basis is om elk probleem goed te kunnen oplossen. Ik ben niet echt een forumrat als jij zoals je ziet, daarom dat ik veel langere teksten schrijf.
Ik stel me niet aan, ik vraag om hulp, ik vraag om wat raad, niet zo veel gevraagd lijkt me?
ik zoek niet wanhopig naar een vriendin, wel naar een oplossing voor het probleem
Ik ben niet zoals ik zeg, ik schijn te zijn zoals anderen zeggen dat ik ben
Zoals ik al zei, meisjes in onze samenleving, zeker in mijn leefwereld verlangen van jongens om de eerste stap te zetten, geen probleem, maar het juist doen dat is iets anders. Dat is de vraag.
Tjah dat voorlaatste zinnetje is nu net het probleem of een van de problemen als je zoals ik keer op keer wordt afgewezen door jezelf te zijn. No offence, gewoon duidelijk maken wat mijn doel is, wat mijn vraag is waar jij, als zeg ik hetzelf, niet zo nuttig hebt op geantwoord.
Jouw laatste zinnetje was wel nuttig, bedankt daarvoor.

Opmerking: Ik reageer over het algemeen zeer erg vervelend op negatieve antwoorden als ik iets vriendelijk en besluiteloos vraag als ik een probleem heb. Aan dergelijke berichten heb ik namelijk tamelijk weinig
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 00:01
DAH
DAH is offline
Ik ben van mening dat je verhalen niet bepaald goed leesbaar zijn. Schrijf je epos misschien wat summierder, volgende keer. Ik denk dat je te veel je best doet. Je date met meisjes voordat je gevoelens voor ze hebt? Dat lijkt me enigszins onorthodox. Meestal komen de gevoelens voor de date. Verder weet ik niet wat je nou precies wilt, mede omdat je verhaal zo lang is dat ik het begin al ben vergeten voordat ik bij het einde ben.
Oud 29-06-2013, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Zeikverhaal.. Ik zou het eerder noemen een biecht, een vraag naar hulp.. jouw benoeming ligt me niet zo erg.
Blaatverhaal, hmm tamelijk moeilijk als je geen schaap bent. En ik wil geen meisje, ik wil alleen weten hoe je de juiste signalen geeft aan een meisje en hoe je gedrag maakt dat je vriendschappelijke signalen uitzendt en die kan vermijden. Daarmee kan ik een antwoord geven op je laatste zinnetje namelijk dat een goed gefundeerde achtergrond de basis is om elk probleem goed te kunnen oplossen. Ik ben niet echt een forumrat als jij zoals je ziet, daarom dat ik veel langere teksten schrijf.
Ik stel me niet aan, ik vraag om hulp, ik vraag om wat raad, niet zo veel gevraagd lijkt me?
ik zoek niet wanhopig naar een vriendin, wel naar een oplossing voor het probleem
Zoals ik al zei, meisjes in onze samenleving, zeker in mijn leefwereld verlangen van jongens om de eerste stap te zetten, geen probleem, maar het juist doen dat is iets anders. Dat is de vraag.
Tjah dat voorlaatste zinnetje is nu net het probleem of een van de problemen als je zoals ik keer op keer wordt afgewezen door jezelf te zijn. No offence, gewoon duidelijk maken wat mijn doel is, wat mijn vraag is waar jij, als zeg ik hetzelf, niet zo nuttig hebt op geantwoord.

Opmerking: Ik reageer over het algemeen zeer erg vervelend op negatieve antwoorden als ik iets vriendelijk en besluiteloos vraag als ik een probleem heb. Aan dergelijke berichten heb ik namelijk tamelijk weinig
Ik heb je bericht niet gelezen. Was alweer veel te lang.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 07:25
Schrödinger
Schrödinger is offline
Je probeert het te hard, daardoor kom je wanhopig over. Niet weten wat "man the fuck up" betekent en daar vervolgens betweterig over gaan doen zal voor sommige vrouwen wellicht ook een afknapper zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 07:43
Verwijderd
Hier een Nederbelg, een vrouwelijke. Wat onder mijn naam staat, klopt.

Wat ze voor mij zeggen: Man the fuck up. En als je die uitdrukking niet kent, grow some balls misschien wel.

Het is niet de lieve, vriendelijke kant waardoor je faalt (voordat je ook in je hoofd gaat halen dat 'Nice guys finish last' en denkt dat ze wel aan je voeten gaan liggen als je een klootzak bent), het is jouw algemene houding. Als jij bij mij zou overkomen zoals je hier nu doet, met een lang verhaal vol 'drama', wanhoop en betweterigheid, dan zou ik ook geen interesse in je hebben. Misschien kan ik je dan verdragen als vriend, maar voor een relatie zal het niet gaan werken.

En je kunt wel zeggen dat je niet wanhopig bent, maar je hele post straalt het wel uit, je komt op internet aan vreemden vragen wat je moet doen. Stop met elk meisje als potentiële kandidaat te zien en je daar aan vast te klampen. Kalmeer. Je geluk hangt niet af van een relatie, stop met zoeken en je af te vragen waarom en begin gewoon dingen te doen met mensen zonder daar iets van te verwachten. Het klinkt echt heel cliché, maar het is gewoon zo, als je heel hard wil en zoekt, dan vind je het niet. Stop met zoeken en er doen zich kansen voor.
En ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar dit is ook niet makkelijk Dus steek je tijd niet in het hoe en waarom maar in het hoe kan ik zorgen dat het niet meer zo belangrijk voor me is.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 07:44
WolterB
WolterB is offline
Probeer in ieder geval in je verhalen hier wat meer rechttoe rechtaan te zijn, je verhaal is een wirwar van woorden waar amper doorheen te komen is.

Wat duidelijk is, is dat je veel te veel probeert en daardoor wanhopig overkomt. Dat is zo onaantrekkelijk als het maar kan zijn. Je geeft zelfs aan veranderd te zijn en het komt op mij over als de zoveelste poging jezelf te veranderen om maar interesse van een meisje los te weken.
Doe je dat, heeft dat succes, dan val je uiteindelijk toch wel door de mand. Je kan jezelf niet eeuwig voordoen als iemand die je misschien wel graag wilt zijn, maar niet bent.
Oud 29-06-2013, 07:51
Verwijderd
Citaat:
En ik wil geen meisje, ik wil alleen weten hoe je de juiste signalen geeft aan een meisje en hoe je gedrag maakt dat je vriendschappelijke signalen uitzendt en die kan vermijden.
Ik denk niet dat jouw probleem zit in het vriendschappelijke signalen uitsturen. Je vertelt je gevoelens, maar ze willen je gewoon niet. Ik denk dat je teveel uitstraalt dat je juist meer wil.

Citaat:
Er zijn geen juiste stappen. Er is geen handleiding. Haal dat idee maar uit je hoofd. Dat is bij ieder meisje anders. Wel zijn er bepaalde dingen die je beter kunt laten, maar dat heeft meer te maken met foute openingszinnen.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 11:20
Llewcethin
Llewcethin is offline
Citaat:
Ik denk niet dat jouw probleem zit in het vriendschappelijke signalen uitsturen. Je vertelt je gevoelens, maar ze willen je gewoon niet. Ik denk dat je teveel uitstraalt dat je juist meer wil.

Er zijn geen juiste stappen. Er is geen handleiding. Haal dat idee maar uit je hoofd. Dat is bij ieder meisje anders. Wel zijn er bepaalde dingen die je beter kunt laten, maar dat heeft meer te maken met foute openingszinnen.
Bedankt, aan zo'n antwoord heb ik namelijk iets. Het heeft m'n ogen wel geopend nu, dankje.
Ik denk dat je er helemaal op zit wat betreft mijn gevoelens uiten voor meisjes, dat ik juist te veel 'meer' signalen uitzend.

Wat de tweede alinea betreft, ik dacht echt dat er tips en tricks bestonden want het beeld dat ik heb over de Nederlandse jongens als echte meisjesstrikkers via trucjes etc.. schijnt dus niet te kloppen. Dankje, heeft mijn ogen geopend, grazie.

En wat het 'epos' betreft, dat is de keerzijde van jong schrijver te zijn denk ik
Alles veel te omslachtig opschrijven en veel te veel details en achtergrond informatie geven.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 11:22
Verwijderd
Gewoon wat mannelijker zijn, minder praten en geld regelen.

En nooit zeggen dat je een 'schrijver' bent.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 11:31
Llewcethin
Llewcethin is offline
Citaat:
Gewoon wat mannelijker zijn, minder praten en geld regelen.

En nooit zeggen dat je een 'schrijver' bent.
Minder praten? Klagen vrouwen juist niet dat jongens vaak te stil zijn?
En als je dikke boeken schrijft, wat ben je dan?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 11:36
Verwijderd
Vrouwen klagen. Mannen klagen. Iedereen heeft altijd ooit wel wat te klagen over iemand anders. Mensen zijn verschillend, je kunt er niet van uit gaan dat meisjes standaard dit of dat willen. We denken gelukkig niet allemaal hetzelfde ^^ Als we allemaal op Brad Pitt zouden vallen, zouden veel mannen pech hebben.

En nee, er zijn geen tips of regeltjes of trucjes. Er zijn dingen die je kunt presteren bij bepaalde meisjes, maar ik denk niet dat die meisjes de meisjes zijn die jij zou willen of dat jij een persoon bent die die trucjes zou kunnen/willen uitvoeren
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 11:41
Llewcethin
Llewcethin is offline
Citaat:
Vrouwen klagen. Mannen klagen. Iedereen heeft altijd ooit wel wat te klagen over iemand anders. Mensen zijn verschillend, je kunt er niet van uit gaan dat meisjes standaard dit of dat willen. We denken gelukkig niet allemaal hetzelfde ^^ Als we allemaal op Brad Pitt zouden vallen, zouden veel mannen pech hebben.

En nee, er zijn geen tips of regeltjes of trucjes. Er zijn dingen die je kunt presteren bij bepaalde meisjes, maar ik denk niet dat die meisjes de meisjes zijn die jij zou willen of dat jij een persoon bent die die trucjes zou kunnen/willen uitvoeren
Inderdaad, dat zou ik inderdaad niet willen, neen. Ok, bedankt, nogmaals het verruimd mijn denkwereld, ik dacht echt dat alle vrouwen standaard spieren, groot, intelligent en veelzijdigh- & creativiteit een enorm pluspunt vonden.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 11:44
Verwijderd
Citaat:
En als je dikke boeken schrijft, wat ben je dan?
Iemand die niets beters te doen heeft. Laat het gewoon achterwege.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 11:46
Llewcethin
Llewcethin is offline
Citaat:
Iemand die niets beters te doen heeft. Laat het gewoon achterwege.
Als ze zeggen dat je talent hebt, waarom niet, dacht ik
Maar zoals je zelf wilt, houd het achterwege
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 13:15
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Als ze zeggen dat je talent hebt, waarom niet, dacht ik
Maar zoals je zelf wilt, houd het achterwege
Dat is wel in tegenspraak met dit hè:

Citaat:
En wat het 'epos' betreft, dat is de keerzijde van jong schrijver te zijn denk ik
Alles veel te omslachtig opschrijven en veel te veel details en achtergrond informatie geven.
Als je echt meerdere boeken bij een erkende uitgeverij hebt gepubliceerd, mag je zeggen dat je schrijver bent. Anders ben je iemand die van schrijven houdt, wiens hobby schrijven is. En dat is allemaal prima, want hartstikke veel meisjes houden ook van schrijven en vinden het hartstikke leuk om daarover te praten
Oud 29-06-2013, 13:27
Llewcethin
Llewcethin is offline
Citaat:
Dat is wel in tegenspraak met dit hè:

Als je echt meerdere boeken bij een erkende uitgeverij hebt gepubliceerd, mag je zeggen dat je schrijver bent. Anders ben je iemand die van schrijven houdt, wiens hobby schrijven is. En dat is allemaal prima, want hartstikke veel meisjes houden ook van schrijven en vinden het hartstikke leuk om daarover te praten
Waar heb je gelezen dat ik ze heb gepubliceerd?
Ok, dan ben ik amateurschrijver, maar een amateurschrijver is ook een schrijver.
Maar dat is muggenziften, dankje voor dit.. korte verbeterinkje.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 14:00
Verwijderd
Hoi,
Je verteld dat je een berg met vriendinnen hebt etc. De meiden met wie je dan gaat daten zullen denken dat je elk meisje kan krijgen en zo voelen ze zich minder speciaal.
Mijn tip is: probeer er niet zo enorm mee bezig te zijn, dan kom je vanzelf de liefde tegen waar je op hoopte. Ikzelf zou niet snel daten met een jongen waar ik geen gevoelend voor heb.
Succes!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 14:09
Llewcethin
Llewcethin is offline
Citaat:
Hoi,
Je verteld dat je een berg met vriendinnen hebt etc. De meiden met wie je dan gaat daten zullen denken dat je elk meisje kan krijgen en zo voelen ze zich minder speciaal.
Mijn tip is: probeer er niet zo enorm mee bezig te zijn, dan kom je vanzelf de liefde tegen waar je op hoopte. Ikzelf zou niet snel daten met een jongen waar ik geen gevoelend voor heb.
Succes!
1) Het was puur metaforisch hoor. Een berg vriendinnen bedoelde ik niet om op te scheppen, meer om kort en bondig te kunnen zeggen dat ik veel vriendschappelijke vriendinnen heb.
2) Neen, ik begrijp je volledig. Ik snapte gewoon niet wat ik verkeerd deed bij het uitgaan, hoe ik soms jongens bezig zie dat meisje strikken en dan dat meisje strikken onder het bonzen van de geluidboxen. Daar had ik moeite mee.
3) Maar in het algemeen ook met het feit dat ik altijd mijn dates verknal
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 15:34
Verwijderd
Maar wat gaat er tijdens het daten fout ? Toon je wel interesse enzo?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 15:48
Llewcethin
Llewcethin is offline
Citaat:
Maar wat gaat er tijdens het daten fout ? Toon je wel interesse enzo?
Heb me verkeerd uitgedrukt, na het daten gaat het altijd fout. We lachen altijd veel bij het daten, praten enorm veel over van alles en nog wat, ik betaal alles, ik regel alles, neem initiatief wat je maar wilt. Maar het loopt / liep gewoon mis als het bij mij begon te kriebelen en ik haar daar attent van maakte.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 17:40
Verwijderd
Je bent 17. Je hebt nog alle tijd, als je de persoon tegen komt met wie het direct klikt op alle vlakken, merk je dat vanzelf. Denk er niet zoveel over na joh, als een meisje jou niet wil, wil ze je gewoon niet, klaar. Ligt niet per se aan jou.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 18:24
Llewcethin
Llewcethin is offline
Citaat:
Je bent 17. Je hebt nog alle tijd, als je de persoon tegen komt met wie het direct klikt op alle vlakken, merk je dat vanzelf. Denk er niet zoveel over na joh, als een meisje jou niet wil, wil ze je gewoon niet, klaar. Ligt niet per se aan jou.
Als het met iemand op alle vlakken klikt, kan je toch beter geen relatie beginnen? Want als je als twee druppels water op elkaar lijkt, neem ik aan dat het gauw tamelijk saai gaat worden.
Jullie als geheel zijn wel top, mijn vriend(inn)en verschaften me helemaal niet zo'n gelatenheid zoals ik die nu ervaar Voel me veel beter en begrijp het nu
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Als het met iemand op alle vlakken klikt, kan je toch beter geen relatie beginnen? Want als je als twee druppels water op elkaar lijkt, neem ik aan dat het gauw tamelijk saai gaat worden.
Jullie als geheel zijn wel top, mijn vriend(inn)en verschaften me helemaal niet zo'n gelatenheid zoals ik die nu ervaar Voel me veel beter en begrijp het nu
Ik zou eens beginnen met alle aannames uit je hoofd te laten over wat vrouwen wel en niet zouden willen, wanneer je wel en geen relatie zou moeten beginnen en dat er trucjes zijn om een vrouw te krijgen

Het zou sowieso heel bijzonder zijn als je iemand vindt die op echt alle vlakken hetzelfde doet en denkt. En saai is iets wat je zelf in de hand hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2013, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Ahhhw, je bent nog echt 17... Weet je, je leert nog zoveel over jezelf en je ontwikkelt jezelf de komende tijd nog zo erg.
Op alle vlakken klikken bedoel ik dat het klikt op het gebied van toekomst, werk, mentaliteit, hoe je in het leven staat, normen en waarden etc.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 18:40
Llewcethin
Llewcethin is offline
Citaat:
Ahhhw, je bent nog echt 17... Weet je, je leert nog zoveel over jezelf en je ontwikkelt jezelf de komende tijd nog zo erg.
Op alle vlakken klikken bedoel ik dat het klikt op het gebied van toekomst, werk, mentaliteit, hoe je in het leven staat, normen en waarden etc.
Ja zo had ik je verstaan
De vriendin van één van m'n drie beste vrienden lijkt namelijk op ieder gebied wat jij opsomt op mij. Normen, waarden, levensvisie, karakter, ideeën, kijk op religie, anti-nationalisme, ...
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Ja zo had ik je verstaan
De vriendin van één van m'n drie beste vrienden lijkt namelijk op ieder gebied wat jij opsomt op mij. Normen, waarden, levensvisie, karakter, ideeën, kijk op religie, anti-nationalisme, ...
Karakter hoeft niet eens zo super overeen te komen en verder, werk en toekomst zijn ook belangrijke factoren he, daarmee bedoel ik dat je samen ergens heen kunt gaan of anders een compromis kunt vinden in wat je wil en waar je wil wonen/werken. Dat je qua werk niet ontzéttend verschilt, dat je beide kinderen wil of niet, dat je beide de financiële middelen hebt om een huishouden te kunnen voeren etc. Dat soort dingen.
Maar goed, ik ben dan ook bijna tien jaar ouder dan jij en dacht op jouw leeftijd ook niet zo over deze dingen na.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 22:25
Verwijderd
Maar verteld je meteen na het daten dat je dat meisje dan leuk vindt ofzo? Ja sorry als ik je verkeerd begrijp
Ik zou na daten veel contact blijven houden en het steeds meer opbouwen.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2013, 10:26
Verwijderd
Citaat:

Ik kan jouw nickname uitspreken
Met citaat reageren
Oud 01-07-2013, 08:49
Llewcethin
Llewcethin is offline
Citaat:
Ik kan jouw nickname uitspreken
Goed zo! Ik de jouwe ook

Citaat:
scholiermavo schreef:
Maar verteld je meteen na het daten dat je dat meisje dan leuk vindt ofzo? Ja sorry als ik je verkeerd begrijp
Ik zou na daten veel contact blijven houden en het steeds meer opbouwen.
Neen, als ik een meisje date dan ja, ga ik achteraf naar huis en denk ik daarover na, luister je naar die superverkeerde, -kleffe muziek. En de volgende keer dat je afspreekt of de keer daarna of de keer daarna (wanneer ik de moed gevonden heb), vertel ik het haar.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2013, 18:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ja, man the fuck up, daar komt het wel op neer.

Je moet niet zo snel 'opbiechten' dat je gevoelens voor haar hebt, zeker niet als er nog niks gebeurd is op fysiek gebied.

Het na één date al vertellen dat je iemand leuk vindt komt nogal needy en wanhopig over. En misschien ben je ook te lief en gevoelig tijdens die dates en daardoor niet spannend genoeg als relatiemateriaal/seksmateriaal, waardoor je dus als vriend wordt gezien.
Niks mis met lief en gevoelig doen, dat werkt slecht als er nog geen aantrekkingskracht is van haar kant.
Oud 01-07-2013, 19:28
Verwijderd
Als ik meisjes versier doe ik dat door gewoon veel leuker te zijn dan de andere beschikbare mensen. Ook als ik jongens versier, trouwens. Voor mij werkt dat altijd wel goed. Misschien kun jij dat ook proberen! Succes!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2013, 23:34
Verwijderd
Zoals iedereen hierboven mij al zegt, focus je niet op zo het binnenslingeren van meisjes. Je bent pas zeventien, weet zelf nog half niet wie je bent. Dat komt allemaal wel en in de loop van de tijd kom je ook heus wel dat ene meisje tegen waar je op veel vlakken mee past. Te hard proberen werkt meestal averechts, zoals je al regelmatig ondervonden hebt.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2013, 12:02
feniks
feniks is offline
Jeetje... Man... Echt...

Kansloos wil ik je niet noemen, maar het komt er wel dichtbij.
Gewoon een avondje gaan zuipen, leuke chick scoren en ballen maar. Moeilijker is het niet, zelfs ik kan het. En dat zegt wat...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2013, 13:37
Llewcethin
Llewcethin is offline
Citaat:
Jeetje... Man... Echt...

Kansloos wil ik je niet noemen, maar het komt er wel dichtbij.
Gewoon een avondje gaan zuipen, leuke chick scoren en ballen maar. Moeilijker is het niet, zelfs ik kan het. En dat zegt wat...
Zo'n type jongen ben ik niet, maar bedankt voor het advies, niet dat het zo nuttig is geweest. Kansloos.. Bwah, wanhopig misschien beter?
Trouwens zoals eerder gezegd, flirten is geen probleem hoor, maar een deftige relatie, dat is.. sorry was.. het probleem.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2013, 13:52
Verwijderd
De grenslijn tussen wanhopig en kansloos is flinterdun
Zoals steeds iedereen al zegt, houd je er niet zoveel mee bezig. Dan komt het vanzelf wel.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2013, 15:48
Llewcethin
Llewcethin is offline
Citaat:
De grenslijn tussen wanhopig en kansloos is flinterdun
Zoals steeds iedereen al zegt, houd je er niet zoveel mee bezig. Dan komt het vanzelf wel.
Hmm.. Kansloos is letterlijk het geen kans maken op iets wat het ultieme 'pejoratief' is.
Wanhopig is wankel zijn, wel kans maken maar geen idee meer hebben hoe. Daar zit het verschil lijkt me

Mijn gevoel is al helemaal opgekikkerd en zoals eerder gezegd mijn ogen zijn opengegaan, blik verwijd, danku.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2013, 15:54
Verwijderd
Maar wanhoop maakt vaak kansloos ^^
Met citaat reageren
Oud 02-07-2013, 16:07
Llewcethin
Llewcethin is offline
Citaat:
Maar wanhoop maakt vaak kansloos ^^
Goed dat ik een moderator zie! Ik zou zeggen dat dit topic wel dicht mag.
1) Dit probleem lijkt me wel opgelost.
2) Voor we een uitgebreide discussie gaan beginnen over het nauwe verschil tussen wanhoop en kansloos

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 02-07-2013, 16:13
Verwijderd
Manmanmanman ik word echt zo moe van die lappen tekst van je. Wat een gedrochten. Wel typisch dat je voorstelt dat de topic dicht mag omdat je geen discussie over het verschil tussen wanhoop en kansloos wilt, maar nog even een klats tekst met jouw mening neerzet.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2013, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Goed dat ik een moderator zie! Ik zou zeggen dat dit topic wel dicht mag.
1) Dit probleem lijkt me wel opgelost.
2) Voor we een uitgebreide discussie gaan beginnen over het nauwe verschil tussen wanhoop en kansloos

Spoiler
  1. Ik ben niet de moderator (meer) van dit onderdeel.
  2. We sluiten of deleten niet zomaar topics omdat ze 'opgelost' zijn omdat een ander lid hier misschien nog wel wat mee kan.
  3. Je snapt duidelijk niet waar er op gedoeld wordt, het gaat hier niet over kansloos in het algemeen, we zitten op L&R en het gaat dus over kansloosheid in de liefde waarbij wanhoop vaak een grote rol speelt.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2013, 08:42
feniks
feniks is offline
als je wanhopig ( op je 17e??? ) bent, zul je nooit een meisje aan de haak slaan. Ergo: ben je kansloos.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2013, 10:57
Verwijderd
Bitch eens niet zo. Genoeg calimero's op 17 die wat capabeler worden in de 10 jaar erna. TS is absoluut een whiney maar dat garandeert niet dat hij kansloos is of zal blijven. Dramaqueens in de puberteit: niet te serieus nemen en zeker geen conclusies uit trekken.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2013, 10:59
Verwijderd
Oh ja en TS, 17 en in vier jaar geen vriendin gehad? Je hebt gewoon nog helemaal geen relatie gehad. Verkering komt niet in de buurt van een relatie. Niet dat het zo extreem is op je 17e zo weinig ervaring te hebben, integendeel. Maar 17 is wel een mooie leeftijd to man the fuck up.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2013, 12:24
Llewcethin
Llewcethin is offline
1) Had nooit over dat verschil tussen kansloosheid en wanhopigheid moeten beginnen. Vergeet dat gewoon, doe of ik het nooit gezegd heb. Daar wil ik het topic nu niet aan verkwanselen.
2) Owh? Het laatste forum dat ik op actief was had iedere moderator machtigingen over heel het forum. Tja, oké, dat is nieuw voor me.
3) Neen, nee, ik zou niet eisen dat het gedeleted wordt maar gesloten mag wel. Het is toch niet nuttig om te blijven doorgaan op een probleem dat al opgelost is?
4) Ellenlange teksten, tja, mijn manier van mij verstaanbaar maken neem ik aan. Niet mijn probleem dat je daar niet mee om kan.
5) Ik ben geen levensgenieter, ik denk veel meer aan de toekomst dan aan wat ik nu doe.
6) Verkering? In België gebruiken wij die term niet, ofwel ben je single, heb je een flirt, of een relatie. Verkering kennen we niet echt, ergo: ik weet niet goed wat je bedoelt.
7) @ feniks: Zoooh wanhopig.. Zeg maar wanhopig / serieuze twijfel. Wanhopig/driftig in geen geval
Met citaat reageren
Oud 03-07-2013, 12:28
Verwijderd
6) dan heb je gewoon niks gehad. In elk geval geen relatie.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2013, 12:33
Llewcethin
Llewcethin is offline
Citaat:
6) dan heb je gewoon niks gehad. In elk geval geen relatie.
Op mijn dertiende was het wel even kort tweemaal twee maandjes maar dat kan je duidelijk geen relatie noemen, neen.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2013, 16:01
Verwijderd
Laat 't los. Je klinkt als een leuke gozer van 17, geef 't allemaal wat tijd, dan komt er vanzelf wel weer een leuk meisje langs waarvoor je gevoelens krijgt die je op wíl biechten en waarbij het goed gaat. En soms worden die gevoelens niet beantwoord, hoort er ook bij. Ga jezelf en de situatie niet overanalyseren, daar schiet je niks mee op.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2013, 16:31
Verwijderd
En niet generaliseren, je doet het alweer. Ik woon ook in België en hier is de term verkering gewoon bekend.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten