Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
PvP. PvE ook, maar daar kan ik maar weinig van claimen aangezien ik eigenlijk alleen maar arena/battlegrounds deed. Stature of the Gods, Al'akir. en even later nog voor de concurrerende beste horde guild Darkstorm op dezelfde server (want ik wilde undead death knight en een kans om mijn oude buddies te ganken).
Laatst nog even gespiekt of oude matties nog steeds speelden maar ondertussen is iedereen al weg. Ikzelf kreeg ongeveer 2 jaar nadat ik gestopt was (begin Wotlk) opeens een email dat m'n account bot activiteiten vertoonde en dat hij gedelete was. Niet dat ik er ooit nog iets mee ging doen, maar shit deed toch een beetje pijn ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ahh, nice. Jouw guild had haar prime eigenlijk toen mijn guild net begon na een fork vanuit een social/casual guild met nét iets teveel goede spelers die interesse hadden in 't "eckte" werk. Mijn oude guild had in TBC eigenlijk de beste papieren, progression-wise zaten we in de top 3 van de server (Draenor, Horde). En dat op een 3d-basis, niet 4-5d zoals de meeste concurrenten (c.q. maten).
En ja, ik snap het. Ik kijk soms ook nog wel eens op de armory naar mijn characters, waar al jaren niets meer mee gedaan is. Mocht-ie echt verdwijnen zal ik daar ook een 'meh' gevoel over hebben, ondanks dat ik nooit meer WoW zal spelen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |