Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2013, 19:31
Boksertje
Boksertje is offline
Hoi, wie van jullie speelt warthunder en wilt met mij samen doen. Want ik speel altijd alleen en ik wil is zien hoe het is om samen te doen, elkaar dekking geven vind ik belangrijk.

Ik ben heel goed en speel nog maar 2 maanden. Ik ben begonnen met Duitsland(lvl16) andere landen zijn lvl 7 of lager. heb veel vliegtuigen. Hoop dat iemand ongeveer net zo hoog is voor teamwork.

Tjo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2013, 14:31
Verwijderd
Als je nog maar 2 maanden speelt ben je niet heel goed.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2013, 18:35
Boksertje
Boksertje is offline
Maakt geen donder uit hoe lang je speelt. wrm zeg je dat haha.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2013, 18:50
Verwijderd
Dat vraag ik me ook af.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2013, 08:37
Verwijderd
wat een nuttige conversatie , btw zal wel ff kijken of warthunder leuk is...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2013, 11:45
Verwijderd
Mensen die van zichzelf zeggen dat ze heeeel goed zijn zijn vaak niet eens bovengemiddeld..
Met citaat reageren
Oud 03-06-2013, 20:51
Boksertje
Boksertje is offline
komt er nog weer eentje die een ander na praat. heel toevallig hoor ik dan niet bij dat soort ''mensen''. en wie ben jij eigenlijk om mij zo te oordelen. IK heb dit topic gestart om iemand uit te nodigen. en het enige wat ik krijg is haat. dus FOCK YOU KUT NOOB.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 08:00
BorderCross
BorderCross is offline
Obvious troll is obvious
Voor zijn leeftijd zal hij best wel "goed" zijn dan.
Oud 04-06-2013, 11:12
Verwijderd
Onzekerheid. Een grote zwakte in de games-wereld.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 12:20
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
IK heb dit topic gestart om iemand uit te nodigen. en het enige wat ik krijg is haat. dus FOCK YOU KUT NOOB.
Het enige wat je krijgt is de reactie die je kan verwachten als je beweert "heel goed" te zijn, terwijl je nog maar kort speelt en nog nooit tegen andere mensen hebt gespeeld: Scepsis. Dat is geen haat.
Oud 04-06-2013, 14:26
Verwijderd
Sowieso is de gamerscene nogal bedroevend. Ben je beter dan iemand heb je geen leven, ben je slechter dan iemand dan ben je een n00b. Tsja, 't is nooit goed.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Sowieso is de gamerscene nogal bedroevend. Ben je beter dan iemand heb je geen leven, ben je slechter dan iemand dan ben je een n00b. Tsja, 't is nooit goed.
Klopt trouwens niet helemaal. Ik was #1 in WoW en dat terwijl ik toch mad bitches hosselde.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 14:36
Verwijderd
PVE of PVP? Server/guild?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 20:42
Verwijderd
PvP. PvE ook, maar daar kan ik maar weinig van claimen aangezien ik eigenlijk alleen maar arena/battlegrounds deed. Stature of the Gods, Al'akir. en even later nog voor de concurrerende beste horde guild Darkstorm op dezelfde server (want ik wilde undead death knight en een kans om mijn oude buddies te ganken).

Laatst nog even gespiekt of oude matties nog steeds speelden maar ondertussen is iedereen al weg. Ikzelf kreeg ongeveer 2 jaar nadat ik gestopt was (begin Wotlk) opeens een email dat m'n account bot activiteiten vertoonde en dat hij gedelete was. Niet dat ik er ooit nog iets mee ging doen, maar shit deed toch een beetje pijn
Met citaat reageren
Oud 06-06-2013, 09:23
Verwijderd
Ahh, nice. Jouw guild had haar prime eigenlijk toen mijn guild net begon na een fork vanuit een social/casual guild met nét iets teveel goede spelers die interesse hadden in 't "eckte" werk. Mijn oude guild had in TBC eigenlijk de beste papieren, progression-wise zaten we in de top 3 van de server (Draenor, Horde). En dat op een 3d-basis, niet 4-5d zoals de meeste concurrenten (c.q. maten).

En ja, ik snap het. Ik kijk soms ook nog wel eens op de armory naar mijn characters, waar al jaren niets meer mee gedaan is. Mocht-ie echt verdwijnen zal ik daar ook een 'meh' gevoel over hebben, ondanks dat ik nooit meer WoW zal spelen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2013, 16:42
betercore
betercore is offline
Citaat:
komt er nog weer eentje die een ander na praat. heel toevallig hoor ik dan niet bij dat soort ''mensen''. en wie ben jij eigenlijk om mij zo te oordelen. IK heb dit topic gestart om iemand uit te nodigen. en het enige wat ik krijg is haat. dus FOCK YOU KUT NOOB.
Oud 05-07-2013, 17:36
kitesurf1999
kitesurf1999 is offline
Citaat:
jij bent 11
Met citaat reageren
Oud 05-07-2013, 19:24
Verwijderd
Ik probeerde het laatst is via een refferal link alleen site deed het niet ofzo lol
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten