Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2013, 21:01
Verwijderd
Ha forum!

Ik ben zelf niet echt helemaal van 'modetrends' en alles en ik kies qua kleding meestal gewoon wat mij leuk lijkt, maar bij schoenen weet ik het echt nooit. De afgelopen jaren heb ik in de zomer alleen maar met sportschoenen gelopen en weet ik in principe niet welke merken herenschoenen nou echt in/hip/cool (hoe je het ook wil noemen) zijn, en overal wel bij passen

Zijn er enige heren of dames die hier verstand van hebben en een bepaald merk/soort schoen kunnen aanwijzen die jullie leuk vinden en overal bij staat voor heren?

Danku!

EDIT: Een ding wat voor mij wel belangrijk is (sommige merken hebben het niet; ) de schoenzolen moeten uit de schoenen kunnen aangezien ik steunzolen heb

Laatst gewijzigd op 10-07-2013 om 21:33.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2013, 21:07
Verwijderd
Wat is er mis met dragen wat je leuk vindt?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2013, 21:07
Verwijderd
Ik draag Vans
Met citaat reageren
Oud 10-07-2013, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Wat is er mis met dragen wat je leuk vindt?
Helemaal niks! Ik heb alleen altijd sportschoenen gedragen uit gemakzucht terwijl het niet helemaal staat... En ik vind het lastig om enthousiast te worden van een paar schoenen.

Gefeliciteerd met je verjaardag trouwens
Met citaat reageren
Oud 10-07-2013, 21:23
Verwijderd
Dank ^^

In wat voor winkels kom je? En waarom is het moeilijk om enthousiast te worden van schoenen?

Een vriend van me zei dat hij niet kon begrijpen waarom ik zoveel schoenen had, je hebt toch maar 3 paar nodig. Mijn antwoord was dat ik heel veel van variatie hou, in mijn muziek, kruiden, kleding, eten, films, boeken en dus ook mijn schoenen. In principe heb je nergens veel van nodig. Je kunt prima ongekruid koken of leven met peper, zout en nootmuskaat (veel meer gebruikte ik vroeger ook niet) en je gaat ook niet dood als je binnen een bepaalde keuken blijft of altijd dezelfde muzieksoort luistert (genoeg mensen die dat doen), maar het is veel leuker om vanalles te proberen en te leren kennen en combineren.
Zo zijn schoenen voor mij. Ik heb sportmodellen, ballerina's, pumps, laarzen, kisten, slippers, sandalen in allerlei soorten en kleuren.

Nu ligt dat voor mannen vaak wel anders, ook omdat er iets minder keuze is, maar waar ik eigenlijk naartoe wil is dat je winkels moet binnenstappen en gewoon dingen aantrekken. In het begin ook dingen die je niet meteen trekken (ik doe het enkel nog met dingen die ik niet uit mijn hoofd kan krijgen, maar ik heb er dan ook al heel erg veel) en kijken hoe het zit en hoe ze lopen. Proberen.

Anderen kunnen je wel zeggen, dit of dat is in, maar je moet niet iets gaan dragen omdat anderen het leuk vinden ^^ En als je geen zin hebt om alle winkels af te gaan, er zijn zat webshops die je op je gemak kunt bekijken en waar je makkelijk kunt bestellen, passen en terugsturen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2013, 21:32
Verwijderd
Ik ga bij elke winkel in de stad naar binnen waar ze schoenen verkopen... Maar ik vind het zo moeilijk enthousiast ervan te worden omdat ik ten eerste niet gewend ben andere schoenen dan sportschoenen in de zomer te dragen (waar ik dus van af wil), en de meeste schoenen zijn niet echt in mijn maat

Aha, ja vrouwen lijken vaak meer variatie te hebben (wat hebben mannen het dan relatief toch makkelijk ^^) . Het probleem is in principe dat ik totaal niet weet wat wel staat en wat niet. Veel schoenen zijn óf te net, of denk ik dat ze totaal niet staan terwijl ik niks van af weet, en andere schoenen zijn dan weer de sportschoenen

Inderdaad, anderen kunnen mij niet een bepaalde paar schoenen aanwijzen en zeggen dat ik ze moet dragen - omdat mijn eigen mening en smaak het belangrijkst is voor de keuze - maar ik sta wel open voor meningen, aangezien ik onwijs weinig weet van schoenen.

Maar dankje voor de tip om naar webshops te gaan! Stom/gek genoeg heb ik daar niet eens over nagedacht. Als deze topic uiteindelijk mij niet tot ideeën leidt zal ik zeker voor de webshop gaan, alleen ben ik nu nog eerst geinteresseerd wat men hier qua schoenen mooi vind

@TCO kan je de schoenzolen eruit halen (ik heb steunzolen die erin moeten) en zitten ze lekker stevig?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2013, 13:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Spencer, kijk eens op www.asos.com
Daar hebben ze een grote en hippe schoenencollectie, niet duur en je betaalt geen verzendkosten.

Ik vind de schoenen daar iig erg tof, dus mss dat er voor jou ook wat bij zit.
Oud 24-08-2013, 10:39
Verwijderd
Bruine hoge leren schoenen met veter.
Zijn stoet maar kunnen ook netjes zijn.
Misschien vind ne Timberlands leuk?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2013, 16:06
-Hellshooter-
-Hellshooter- is offline
Beste tip die ik ook een keer gekregen heb. Zorg dat je schoenen kiest die bij je passen. Trek ze aan, wandel naar zon spiegel, en kijk of het bij je past. Sommige schoenen staan je helemaal niet, en andere staan je juist heel erg goed.
Ik heb zelf allerlei soorten schoenen, en de merken boeien mij helemaal niets. Zolang ze maar lekker zitten, en me staan. Dan ben ik tevreden.
Oud 24-08-2013, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Zorg dat je schoenen kiest die bij je passen. Trek ze aan, wandel naar zon spiegel, en kijk of het bij je past. Sommige schoenen staan je helemaal niet, en andere staan je juist heel erg goed.
Citaat:
Beste tip die ik ook een keer gekregen heb.
Ik zou nieuwe tipgevers zoeken.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2013, 18:21
-Hellshooter-
-Hellshooter- is offline
Citaat:
Ik zou nieuwe tipgevers zoeken.
Want? Mensen hebben er niets op aan te merken.
Oud 24-08-2013, 20:52
Verwijderd
"Kies iets dat bij je past". Goede tip inderdaad! Normaal koop ik altijd dingen die niet bij mij passen.

Ook de TS zal nu het licht hebben gezien en gaan kijken naar dingen die bij hem passen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten