Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2013, 13:42
Jesse.K
Jesse.K is offline
Hallo, ik was zo dom om toen ik me een aantal jaren geleden registreerde op een site m'n echte naam te gebruiken.
nu doe ik niks meer met die site, maar als ik mijn naam in type op google/afbeeldingen kom ik nog wel van alles van die site tegen.
hoe los ik dit op? het account valt niet te verwijderen, en het is super irritant om telkens al die dingen van jaren geleden te zien.

HELP!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2013, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Hallo, ik was zo dom om toen ik me een aantal jaren geleden registreerde op een site m'n echte naam te gebruiken.
nu doe ik niks meer met die site, maar als ik mijn naam in type op google/afbeeldingen kom ik nog wel van alles van die site tegen.
hoe los ik dit op? het account valt niet te verwijderen, en het is super irritant om telkens al die dingen van jaren geleden te zien.

HELP!!!!
Kan je de naam niet wijzigen?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2013, 15:03
Jesse.K
Jesse.K is offline
Citaat:
Al gedaan, maar hij blijft die site laten zien...

toch bedankt
Met citaat reageren
Oud 25-08-2013, 15:35
Verwijderd
Citaat:

toch bedankt
Ik zou er niet niet wakkerliggen..
Hoe groot is de kans dat iemand jouw naam intypt op Google?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2013, 15:51
Jesse.K
Jesse.K is offline
Citaat:
Ik zou er niet niet wakkerliggen..
Hoe groot is de kans dat iemand jouw naam intypt op Google?
klasgenoten, m'n ouders etc. ik zat toen op een site, maar ik dacht dat het om een soort reenactment ging, maar het was dus een of ander rollenspel en ik vind het dus niet zo fijn als mensen mij opzoeken en een of ander vaag rollenspel site tegen komen...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2013, 16:15
Elin3
Elin3 is offline
Misschien kan je contact opnemen met de eigenaars van de site (er staat vast wel ergens een e-mail adres of een andere contact mogelijkheid) en vragen of ze jouw gegevens van de site willen halen?
Oud 25-08-2013, 17:40
Jesse.K
Jesse.K is offline
Citaat:
Misschien kan je contact opnemen met de eigenaars van de site (er staat vast wel ergens een e-mail adres of een andere contact mogelijkheid) en vragen of ze jouw gegevens van de site willen halen?
dat is dus een probleem, dat heb ik al geprobeerd, maar ze antwoorden niet.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2013, 18:05
Verwijderd
Wat is de url van de website?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2013, 20:13
freyk
freyk is offline
Leeg eerst de site en vraag daarna google om je site uit zijn index te halen.
Voor meer info, zie googles webmasterhulpprogramma's.

Laatst gewijzigd op 25-08-2013 om 20:22.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 09:30
Jesse.K
Jesse.K is offline
Citaat:
Leeg eerst de site en vraag daarna google om je site uit zijn index te halen.
Voor meer info, zie googles webmasterhulpprogramma's.
het is niet mijn website...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 09:30
Jesse.K
Jesse.K is offline
Citaat:
Wat is de url van de website?
waarom?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 12:24
Verwijderd
Citaat:
waarom?
Via DNS-lookup kan je vaak meer contactgegevens van de eigenaar te weten komen
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 22:26
Verwijderd
Citaat:

toch bedankt
Dus op de site zelf staat jouw naam niet meer? Maar Google vindt hem nog wel?

Als dat 't geval is dan staat je naam alleen nog in de Google cache. Dat kun je oplossen door dit te doen. Daarnaast kun je nog zelf naar de pagina linken op een plaats waar Google-crawlers komen (bijvoorbeeld op dit forum). Uiteindelijk worden de wijzigingen geïndexeerd en komt de oude versie te vervallen.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2013, 12:26
Jesse.K
Jesse.K is offline
Citaat:

Als dat 't geval is dan staat je naam alleen nog in de Google cache. Dat kun je oplossen door dit te doen. Daarnaast kun je nog zelf naar de pagina linken op een plaats waar Google-crawlers komen (bijvoorbeeld op dit forum). Uiteindelijk worden de wijzigingen geïndexeerd en komt de oude versie te vervallen.
bedankt, ik ben het aan het proberen, kijken of het lukt.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2013, 18:11
Jesse.K
Jesse.K is offline
Citaat:

het probleem is, de eigenaar is Webs.com, dat is 1 of ander giga internet bedrijf...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2013, 20:01
Verwijderd
Maar je hebt je naam al gewijzigd, zeg je.

Citaat:
Citaat:
...als dit klopt (en jouw naam dus niet op de site staat maar wel in de zoekresultaten) dan heb je de eigenaar van de site niet nodig. Het probleem ligt dan bij Google. Namelijk, dat ze de wijziging nog niet doorgekregen hebben.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2013, 21:36
Jesse.K
Jesse.K is offline
Citaat:
Maar je hebt je naam al gewijzigd, zeg je.

...als dit klopt (en jouw naam dus niet op de site staat maar wel in de zoekresultaten) dan heb je de eigenaar van de site niet nodig. Het probleem ligt dan bij Google. Namelijk, dat ze de wijziging nog niet doorgekregen hebben.
hoe lang duurt het dan voordat google zich aanpast? want ik heb het account veranderd naar anoniem, en veel andere dingen veranderd, maar bij mijn naam staat nog steeds:

(mijn naam) (de site) en als je er op klikt kom je op dat gewijzigde account terecht dat anoniem heet.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2013, 01:04
Verwijderd
Dat hangt dus af van wat je zelf hebt ondernomen om aan Google te seinen dat er een wijziging is. Zolang je niks doet gebeurt er niks, want de cache wordt zelden geupdatet. Als je er een paar keer naar linkt, bijvoorbeeld op deze manier - zzzzzzzzzzzzzz - dan kan het een paar weken duren. In die voorbeeldlink kun je overigens de Google zoekrobots die dit forum afgaan zien.

Hoe lang 't duurt als je 't via Google zelf doet, dus via de link die ik in mijn eerste post geef, dat weet ik niet, want dat heb ik zelf niet geprobeerd.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2013, 03:21
Verwijderd
dont want yourself on google? google it!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2013, 17:11
Jesse.K
Jesse.K is offline
Citaat:
Dat hangt dus af van wat je zelf hebt ondernomen om aan Google te seinen dat er een wijziging is. Zolang je niks doet gebeurt er niks, want de cache wordt zelden geupdatet. Als je er een paar keer naar linkt, bijvoorbeeld op deze manier - zzzzzzzzzzzzzz - dan kan het een paar weken duren. In die voorbeeldlink kun je overigens de Google zoekrobots die dit forum afgaan zien.

Hoe lang 't duurt als je 't via Google zelf doet, dus via de link die ik in mijn eerste post geef, dat weet ik niet, want dat heb ik zelf niet geprobeerd.
Hij is verwijderd, Hartstikke bedankt.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 02:06
Verwijderd
Welke methode heb je uiteindelijk gebruikt? Dan hebben toekomstige meelezers daar nog iets aan.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2013, 14:44
Jesse.K
Jesse.K is offline
nou, ik heb een verzoek gedaan met die link bovenaan, en wachten (eerst account veranderen)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten