Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Misschien kan je contact opnemen met de eigenaars van de site (er staat vast wel ergens een e-mail adres of een andere contact mogelijkheid) en vragen of ze jouw gegevens van de site willen halen?
|
Leeg eerst de site en vraag daarna google om je site uit zijn index te halen.
Voor meer info, zie googles webmasterhulpprogramma's.
Laatst gewijzigd op 25-08-2013 om 20:22. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als dat 't geval is dan staat je naam alleen nog in de Google cache. Dat kun je oplossen door dit te doen. Daarnaast kun je nog zelf naar de pagina linken op een plaats waar Google-crawlers komen (bijvoorbeeld op dit forum). Uiteindelijk worden de wijzigingen geïndexeerd en komt de oude versie te vervallen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Maar je hebt je naam al gewijzigd, zeg je.
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(mijn naam) (de site) en als je er op klikt kom je op dat gewijzigde account terecht dat anoniem heet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat hangt dus af van wat je zelf hebt ondernomen om aan Google te seinen dat er een wijziging is. Zolang je niks doet gebeurt er niks, want de cache wordt zelden geupdatet. Als je er een paar keer naar linkt, bijvoorbeeld op deze manier - zzzzzzzzzzzzzz - dan kan het een paar weken duren. In die voorbeeldlink kun je overigens de Google zoekrobots die dit forum afgaan zien.
Hoe lang 't duurt als je 't via Google zelf doet, dus via de link die ik in mijn eerste post geef, dat weet ik niet, want dat heb ik zelf niet geprobeerd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |