Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Laat zo'n klojo toch gewoon eens het eerste half jaar droogstaan en in die tijd gewoon voor al je drankjes, etentjes en bioscoopkaartjes betalen zoals het hoort.. ![]() Verder nog een tip; probeer de volgende keer eens leestekens te gebruiken dat leest een stuk makkelijker. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder maakt het natuurlijk niets uit of je op dag één of pas na je huwelijk neukt. |
![]() |
|
Goed zo, Diamantje dat je hem gedumpt hebt. Hij is jou niet waard en jij kunt echt beter krijgen. Hij hield duidelijk niet van jou en hij maakte duidelijk misbruik van jou. En dat is maar EEN stap verwijderd van door hem een bordeel ingetrapt te worden waar je met tientallen klanten per dag even ""dingen moet doen op de kamer"" En dat ga jij na EEN minuut al niet leuk vinden en dan moet je nog VIJF jaar!!!! Succes met je nieuwe vriend.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
MS Word: licentiecode nodig qwerty00 | 4 | 27-09-2009 08:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaaltje] Een bron van vertrouwen duivelaartje | 31 | 03-11-2005 16:24 | |
Seksualiteit |
Wat moet ik gebruiken bij het pijpen? Eurypelml | 9 | 30-03-2004 13:25 | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
ik krijg hormonen! (oeh!!! Spannend!) SuperSanne | 5 | 07-03-2003 21:04 |