Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ja dat hoop ik dan maar! ik voel me zelfs nu al een stukje beter. net al wat jullie zeiden "afleiding zoeken" en ik praat ook gewoon met andere jongens en probeer hem te vergeten (al is dat nog heel moeilijk) maar soms moet je jezelf gewoon door dingen heen slepen...
btw, bedankt voor jullie reacties. groetjesss |
![]() |
||
Citaat:
Het is vervelend maar je moet niet de dupe worden van zijn keuze. Als iemand niet meer verliefd is op de ander of wat dan ook, dan werkt het niet. Zou je het leuk gevonden hebben als hij langer bleef , raar gedraagd, vaker weg is of minder langs weg komt, met andere mensen weg gaat, en pas na een langere tijd ineens zegt "Ik heb al een tijdje geen gevoelens meer voor je"? Als er iets positiefs in dit verhaal zit is het wel dat hij het teminste meteen aangeeft en niet je aan het lijntje houdt. Voor de rest, inderdaad afleiding zoeken, je komt de juiste nog wel tegen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ze zeggen: altijd positief blijven! en misschien wel ja en kom ik de jongen van me dromen nog een keertje tegen "ooit".... |
![]() |
||
Citaat:
![]() TJa ooit, kijk het is gewoon moeilijk om zoiets in te schatten, ik heb na 3 slechte relaties een goede gekregen dus misschien is dat nog eigenlijk een beetje geluk Probleem is dat op jongere leeftijd zowel jongens als meisjes nog niet zo klaar zijn voor "vaste" relaties, ze willen jong zijn snap je? Uitgaan, stappen, hun eigen tijd behouden, hun eigen ding blijven doen. Bij jongens is het vaak zo dat ze gewoon "meerdere" meisjes willen hebben of relaties omdat dat "cooler" is zo van : Hey ik heb wel meerdere chicks gehad Wil niet zeggen dat elke jongen zo is natuurlijk Als je een ding hiervan kan leren is dat in dit soort situaties je je wel sterker gaat voelen op het moment dat het zicht "herhaalt". Je bent bekender ermee, en je weet er beter mee om te gaan. Mijn advies is altijd: leer elkaar eerst goed kennen, geen verwachtingen van elkaar, gewoon plezier hebben, altijd rekening houden ermee dat het gewoon mis kan gaan. Voor mij duurde het ook wel even bij mijn vriendin voordat ik het gevoel had dat ze een "blijver" was. Ik wilde het natuurlijk zeker weten, aangezien ik al meerdere relaties had waar ze het uitmaakten. Natuurlijk ga ik dan ook weer niet onzeker gedrag vertonen, maar ik geef me pas "helemaal" als ik het gevoel heb dat het de goede kant op gaat. Als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() alleen het grootste probleem waar ik eigenlijk mee zit is dat ik zelf ook een jongen ben en je kan niet zomaar iemand in de trein aan spreken. (om het zo ff te zeggen) je komt nu toch weer meer op internet te recht.... en tja niet omdat dat nou helemaal af te kraken maar je kan iemand niet persoonlijk zien dus weet je ook niet of er een klik ofzo is. maar ik hou de moed erin! heel erg bedankt nog!!!! |
![]() |
||
Citaat:
Ja oke, jouw situatie ligt wat lastiger dan inderdaad... Ik snap dat je dan contact wilt zoeken via het internet, zo heb ik het zelf ook gedaan hoor, dat is niks nieuws. Het verbaasd me niks als 50% of meer van de relaties vanuit internet zijn ontstaan. Inderdaad gewoon de moed erin houden Succes! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
'Kort' liefdesverdriet Rerisen Phoenix | 38 | 24-01-2008 19:50 | |
Liefde & Relatie |
Hoe ga jij om met liefdesverdriet? Mooneh | 137 | 08-05-2006 00:43 | |