Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2013, 18:29
pokerguy99
pokerguy99 is offline
Hoi allemaal,

Ik ben 15 jaar oud en ik heb nog nooit een vriendin gehad. Ik heb ook nog nooit gezoend. Zelfs niet met flesje draaien ofzo. Al mijn vrienden wel. Ik vraag me af waar dit aan zou liggen. Ik baal hier af en toe wel van.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-06-2013, 18:32
Verwijderd
Ik had ook nooit een vriendin gehad tot mijn 15e maar nu neuk ik bitches alsof ik de was doe. Niet zo klagen, dan komt het automatisch goed.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2013, 18:50
bloodyb
bloodyb is offline
Da's niet echt heel gek, je zou niet de eerste zijn die op hun 18e nog nooit hebben gekust, laat staan wat anders! Niet wanhopig worden want dat werkt alleen maar tegen je. Al je vrienden hebben al gekust? Alleen met flesje draaien of hebben ze verkering? Hoe hebben ze hun vriendin leren kennen en wat doe jij anders dan zij? Vraag je zelf af wat jij anders doet dan je vrienden (of vraag het aan hen!)
Oud 28-06-2013, 18:53
DAH
DAH is offline
Ik ben 17 en twee maanden geleden heb ik nog nooit gezoend en ook geen vriendin gehad.
Oud 28-06-2013, 22:35
Silvano08
Silvano08 is offline
Het ligt nergens aan en niemand zal je erop afrekenen, behalve bitches die je niet waard zijn en het voor de "ervaring doen".
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 09:06
Itsssjakee
Itsssjakee is offline
Citaat:
maar nu neuk ik bitches alsof ik de was doe.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 09:39
JVV079
JVV079 is offline
Citaat:
Ik had ook nooit een vriendin gehad tot mijn 15e maar nu neuk ik bitches alsof ik de was doe. Niet zo klagen, dan komt het automatisch goed.

Oftwel, je neukt nooit?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Oftwel, je neukt nooit?
OOOOOEEEEEHHHHHHHHHHh

Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 10:29
Borgje
Borgje is offline
je moet gewoon jezelf zijn
dat is het belangrijkste
Met citaat reageren
Oud 30-06-2013, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Oftwel, je neukt nooit?
Gelukkig voor hem dat ie geen topic hoeft te openen omdat alles zo verwarrend is.

OT: Sommige krijgen hun 1e vriendin pas vanaf hun 18e of zelfs nog later. Gewoon rustig blijven, het komt vanzelf wel
Met citaat reageren
Oud 09-07-2013, 16:37
Sammie22
Sammie22 is offline
Oh, arme ziel. Laat mij je een verdrietig liedje voor je spelen op de kleinste viool ter wereld. Hou op met zeiken je bent 15 niet 75 vriendinnetjes komen vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2013, 18:48
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
Oh, arme ziel. Laat mij je een verdrietig liedje voor je spelen op de kleinste viool ter wereld. Hou op met zeiken je bent 15 niet 75 vriendinnetjes komen vanzelf.
Dit.
Oud 09-07-2013, 19:03
Em.
Em. is offline
Citaat:
OT: Sommige krijgen hun 1e vriendin pas vanaf hun 18e of zelfs nog later. Gewoon rustig blijven, het komt vanzelf wel
Precies. Ik had één vriendje gehad toen ik 15 was en dat was 2 maanden en dat leerde mij vooral dat het allemaal niet zo boeiend en belangrijk is. Sowieso ben je nog jong en hoewel iedereen op die leeftijd elkáár graag het gevoel geeft dat je een vriendje moet hebben gehad en moet hebben gezoend en je klaar moet maken voor de eerste keer seks, is dat helemaal niet zo. En je erop focussen is alleen maar zonde van je energie en je tijd en het levert je niets op. Sterker nog, het levert meer op om je er níet op te focussen en gewoon te leven.

Bij mij was het trouwens ook zo dat ik nooit echt aansluiting had bij mensen en ik in ieder geval niet weet van mensen dat ze mij leuk vonden (ik denk het ook niet, trouwens) tot ik ging studeren. Dat was nog geen jaar geleden en in die tijd zijn er meer mensen verliefd op me geworden (van wie ik het weet in ieder geval ) dan in alle jaren ervoor bij elkaar. Puur omdat ik ineens mensen om mij heen had waarmee ik het goed kon vinden en relaxed mee kon optrekken, niet omdat ik nou ineens een totaal ander persoon ben geworden.

Dus: ga gewoon leven en lol hebben en mensen zoeken om mee op te trekken als je die nog niet hebt (dus: ga een hobby beoefenen die je met meer kan uitvoeren, ga sporen, zoiets) en stop met nadenken over dat je zou moeten zoenen/een vriendin hebben/whatever, want dat moet niet. Dat komt vanzelf, vroeger of later. En dan kun je het de lichting 14-jarigen vertellen die dán bang is dat ze achterlopen en dingen missen.
Oud 10-07-2013, 13:39
mr_awesome
mr_awesome is offline
Citaat:
Exactly my thoughts!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten