Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: Ik vind ringen alleen mooi bij mannen die ook een pruik en een hermelijnen mantel dragen, en leggings. If you get my drift. De paus komt er ook prima mee weg. Ringen laten zien dat je bijvoorbeeld een koning (en tijdreiziger dus) bent, of getrouwd, of het hoofd van de katholieke kerk dan wel de chicagoiaanse mafia. Maar verder doet het me niet zoveel geloof ik. Een man heeft geen sieraden nodig, die kan een baard laten groeien. |
![]() |
|||
Ik kwam eigenlijk niet heel veel verder dan
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Kan mij herrineren dat mijn oudste broer heeft vroeger jarenlang om vrijwel elke vinger een ring gedragen, de ene nog groter dan de ander. Mijn moeder ergerde zch daar telkens mateloos aan, met name die twee grote zegelringen die veel krassen op onze meubels ed achterlieten.
Ik heb dat ook nooit goed begrepen zoveel ringen (1 of 2 ringen nog wel) en ben best wel héél veel gewend wat kleding en sieraden betreft.
|
Ik draag zelf een hele simpelen ring, wel van goud maar goed. Ik draag de ring al zolang, en ik krijg 'm ook niet meer af. Als 'ie afmoet, dan moet 'ie geknipt worden. Dat vind ik nogal zonde.
Ik vind dat ieder voor zich moet bepalen of hij een ring om doet. Ik vind wel dat je een ring moet kiezen die bij je past, en niet een die te overdreven is. Ook moet het bij je passen, niet bij alle mannen staat een ring.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Jongens/mannen met ring Heycor | 5 | 08-09-2015 09:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De mannen van steen. Ieke | 0 | 11-04-2005 17:51 | |
Lifestyle |
ringen nehalennia | 121 | 26-05-2004 20:06 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Liefde & Relatie |
Hoe zit dat hele gedoe met trouw- en verlovings ringen? Dr_Love | 5 | 11-09-2002 10:22 |