Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh hemel, wat goed dit
![]() De volgende stap is die meuk als audio-CD branden. Daar heb je een stukje programmatuur voor nodig; mijn advies is InfraRecorder te gebruiken. Dat is gratis en makkelijk. Wanneer je het programma hebt opgehaald en geinstalleerd, start je het. Selecteer 'Audio disc'. In het venster linksbovenin ga je naar de map waarin de nummers staan die je wil branden. Klik op de map en in het venster aan de rechterkant verschijnen de nummers (als MP3-bestand). Selecteer en sleep ze naar het onderste venster en zie de magie zijn werk doen. ![]() Nou, nummervolgorde regel je door de boel te verslepen in het onderste venster. Ga als je alles naar wens hebt staan naar Actions, dan naar Burn Compilation en dan kies je voor Compact Disc. ![]() Volg mijn voorbeeldplaatje. Daarna druk je op OK. Ik kan verder geen screenshots maken omdat ik geen CD-R voorhanden heb (want wie gebruikt dat nog, huhu) maar ik vermoed dat de volgende stap het plaatsen van de CD-R(W) is, en dan zal het zichzelf wel wijzen. Overigens; maximaal op 4x branden in verband met veel minder fouten op de disc (jitter). Mocht je een CD-RW willen gebruiken; houd er rekening mee dat CD-spelers niet dol zijn op CD-RW's. En als er iets op staat, zal-ie eerst gewist moeten worden. Ook dat kan met InfraRecorder; zie onderstaand plaatje. ![]() Succes! Laatst gewijzigd op 29-05-2013 om 23:32. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
cd maken megadeath | 7 | 21-11-2005 15:15 | |
Software & Hardware |
[Linux] Boot-CD maken? --anarchy-- | 7 | 05-06-2005 11:57 | |
Software & Hardware |
[cd-rom] backup-cd valt niet meer te lezen Tofke_H | 5 | 13-05-2003 05:11 | |