Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2013, 08:20
Borgje
Borgje is offline
hoi ik ben borg en ik ben 14 jaar ik ben een hopeloze romanticus en nu vindt ik een meisje leuk maar zit in de friend zone ik wil haar laten merken dat ik meer dan dat wil ik praat al veel met haar en ik kan alleen maar aan haar denken help!?:lief::(
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2013, 09:27
Verwijderd
misschien moet je eens met interpunctie praten want als je dat niet doet is het erg vervelend lezen wat je precies bedoeld gewoon een tip voor de toekomst

Dit gezegd hebbende, ze heeft je niet voor niets in de friendzone gezet.. ze vindt je gewoon niet leuk.. leuk. Je moet gewoon met andere meisjes omgaan en dan vind je vanzelf wel een nieuwe
Met citaat reageren
Oud 21-06-2013, 09:40
Verwijderd
Ik denk dat hij gewoon nog vrienden is, volgens mij heeft hij nog niet geprobeerd of uitgezocht of ze hem leuker zou kunnen vinden, maar hij weet ook niet hoe.

Borgje, friendzone wordt meestal gebruikt door mannen die in een hopeloze situatie zitten omdat het meisje dat zij leuk vinden, hen niet leuk genoeg vindt voor een relatie, maar zolang je nog niets hebt laten merken, kun je niet weten of je in de friendzone zit. Genoeg koppels ontstaan uit iets dat eerst vriendschap is.

Hoe je het moet laten merken? Flirten, romantische dingen doen (je bent toch een hopeloze romanticus, dan kun je vast wel wat leuke dingen bedenken) en misschien gewoon een keertje vragen of ze iets samen met jou wil gaan doen. Als ze daar geen interesse in heeft, dan is het wel duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2013, 00:04
bassiebe
bassiebe is offline
Ow de friendzone... Das hard dude maar hang on! Want er is een mogelijkheid om eruit te komen maar het zal wel immens zwaar worden:
Om eruit te komen moet je eerst weten waarom je erin zit. Je zegt het zelf dat je een echte romanticus bent, maar ja er is geen aantrekkingskracht bij haar. DIT HEEFT NIKS MET JE UITERLIJK TE MAKEN (tenzij je echt heeeeel lelijk bent maar oke). Een vrouw wilt een man die een man is! Iemand waarvan ze voelt dat hij haar kan beschermen bereid is voor haar te zorgen etc. bovendien wilt ze een man met macht, nee niet obama ofzo maar iemand die controle heeft, controle heeft over de gesprekken controle over zichzelf (zelfbeheersing). En dus niet iemand die bedelt om haar liefde want dan geef je de macht weg!!!!!!
Eerst moet je mentaal de knop omzetten dat je vanaf nu geen normale vriend van haar bent maar straks een potentiele vriend. Daarna moet je wat afstand proberen te creëren tussen elkaar laat haar jou aantrekkelijke versie zien:
Zelfverzekerde lichaamstaal, machtig over jezelf, zeker van je beslissingen een positief persoon zijn.
En als de tijd rijp is ga eens met haar praten en vraag haar of ze eens een keer wilt afspreken, (HEB GOED OOGCONTACT!!!) . Ergens rustig en waar je makkelijk kan communiceren in het park of dat soort dingen (GEEN BIOS!!!!). En flirt, als je niet jezelf aantrekkelijk opsteld tegenover haar zal er niet iets ontstaan en dan ben je all over again.

HEEEL VEEL SUCCES
Met citaat reageren
Oud 22-06-2013, 14:05
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
De friendzone bestaat niet. Toon gewoon wat ballen en zeg het
Oud 23-06-2013, 00:25
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Dit dus
Friendzone is verzonnen door mensen die niks durven.
Oud 23-06-2013, 12:36
Verwijderd
Het blijft altijd spannend, maar als je wil dat er wat gebeurt, zul je toch stappen moeten nemen! Dus vraag eens aan haar of ze met je ergens naar toe wil, bijvoorbeeld naar de bioscoop en dan naar de vroege film, zodat je daarna nog even na kunt praten. Het nadeel van de bios is dat je tijdens de film niet goed kunt praten, maar het voordeel is dat als je zegt "wil je naar de film met me", het tenminste duidelijk is dat het een afspraakje is! Succes ermee
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 21:49
bassiebe
bassiebe is offline
Citaat:
Dit dus
De friendzone bestaat inderdaad niet omdat het geen ding is, het probleem is dat ze geen aantrekkingskracht tot hem heeft en hij alleen gedraagt als een vriend en zij dus hem ziet als een vriend. Het is totaal niet verzonnen door de mensen die niks durven maar het is verzonnen door de mensen die geen aantrekkingskracht weten te creëren maar wel een band.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 22:39
Borgje
Borgje is offline
ik ben 14 en hopeloos verliefd op een meisje in mijn klas zij denkt alleen dat ze altijd alleen zal zijn en dat ze super dik is enzo en dat is gewoon niet zo ik praat veel met haar en trek met haar op maar ik kan haar maar niet laten merken dat ik haar leuk vindt iemand tips????
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 22:41
Thijs007
Thijs007 is offline
Vraag haar mee uit
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 22:45
Borgje
Borgje is offline
bedankt voor al het advies ik denk dat ik een mix van alles ga proberen
Met citaat reageren
Oud 24-06-2013, 13:15
bierkoning
bierkoning is offline
Vraag inderdaad tijdens een gesprekje is of ze is wat leuks met je wil doen!

PS: Topic samengevoegd met je andere topic, wat naar mijn inzien over hetzelfde meisjes gaat.
Oud 13-07-2013, 15:44
dejob14
dejob14 is offline
Citaat:
Persoonlijk vind ik dat de Friend Zone wel degelijk bestaat. Ik had dit namelijk toen ik een leuk meisje had. En zij na 3 weken zei: "Het voelt meer als vriendschap, kunnen we niet gewoon vrienden blijven?" Zo werd ik dus verplaatst naar de Friend Zone...

Ik praat nog wel eens met haar maar ga verder niet echt meer met haar om!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2013, 17:25
Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Persoonlijk vind ik dat de Friend Zone wel degelijk bestaat. Ik had dit namelijk toen ik een leuk meisje had. En zij na 3 weken zei: "Het voelt meer als vriendschap, kunnen we niet gewoon vrienden blijven?" Zo werd ik dus verplaatst naar de Friend Zone...
Dat was kunstig gelul van haar om je niet te kwetsen.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2013, 01:12
Padzorz
Padzorz is offline
Het hangt er gewoon vanaf hoe je de friendzone 'definieert'. Persoonlijk ben ik ook van mening dat de friendzone als concept bestaat. Je zit in de friendzone als zij jou beziet als een vriend zonder meer, maar dat jij meer wilt. In de friendzone zitten is echt kut en het is niet zo makkelijk om er weer uit te geraken.

Tips om uit de friendzone weg te blijven: vraag haar mee uit, toon mannelijke intentie door haar veel aan te raken en echt te laten zien wat je van haar vindt en ga gewoon voor wat je wilt bereiken.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2013, 12:41
TheWhiteOwl
TheWhiteOwl is offline
Citaat:
Citaat:
Dit dus
Nee, dat is onzin. Ikzelf, en vrienden, kunnen wat aan qua dames en dat doen we ook. Maar er zijn altijd dames waar we mee omgaan, die we best 'willen doen', maar zij ons nooit. Ze crashen gewoon bij ons, gebeurt nooit iets. Ik vind het niet zo erg dat ik nooit met hun een relatie zal hebben en/of in bed zal belanden, maar er zijn ook wel gevallen waarvan ik baal.

Overigens is dit wel een leuk semi-gerelateerd filmpje:

Met citaat reageren
Oud 14-07-2013, 13:41
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Citaat:
Nee, dat is onzin. Ikzelf, en vrienden, kunnen wat aan qua dames en dat doen we ook. Maar er zijn altijd dames waar we mee omgaan, die we best 'willen doen', maar zij ons nooit. Ze crashen gewoon bij ons, gebeurt nooit iets. Ik vind het niet zo erg dat ik nooit met hun een relatie zal hebben en/of in bed zal belanden, maar er zijn ook wel gevallen waarvan ik baal.

Overigens is dit wel een leuk semi-gerelateerd filmpje:

[filmpje]
Ja maar wat algemeen wordt gezien als de friendzone, voor zover ik weet, is dat een jongen een meisje leuk vindt en dat meisje die jongen alleen al vriend wil houden. Of andersom uiteraard. Dat heeft er niets mee te maken of jij vriendinnen van je wel een zou willen palen niet of. Ik zeg dat het niet bestaat omdat, vaak de persoon die leuk gevonden wordt dat niet eens weet en in dat geval geldt mijn eerdere advies over ballen tonen en het gewoon zeggen.

Het kan ook dat de "leukgevondene", de ander gewoon echt niet leuk vindt. In dat geval moet je haar gewoon vergeten en door gaan naar de volgende. Hence, friendzone bestaat alleen als je er zelf in blijft zitten.
Oud 14-07-2013, 16:35
DAH
DAH is offline
Friendzone is gewoon afgewezen worden.
Oud 14-07-2013, 17:07
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Citaat:
Friendzone is gewoon afgewezen worden.
Nee afgewezen worden is afgewezen worden. Friendzone is afgewezen worden en dat blijven huilen dat je de andere persoon zo graag wil.
Oud 14-07-2013, 21:11
TheWhiteOwl
TheWhiteOwl is offline
Citaat:
Ja maar wat algemeen wordt gezien als de friendzone, voor zover ik weet, is dat een jongen een meisje leuk vindt en dat meisje die jongen alleen al vriend wil houden. Of andersom uiteraard. Dat heeft er niets mee te maken of jij vriendinnen van je wel een zou willen palen niet of
leuk vinden = ook willen palen We noemen het beiden wat anders maar we bedoelen precies hetzelfde ;P

(over de eerste zin in discussie gaan is prima, maar dan mis je volledig het punt)
Met citaat reageren
Oud 14-07-2013, 21:36
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Citaat:
leuk vinden = ook willen palen We noemen het beiden wat anders maar we bedoelen precies hetzelfde ;P

(over de eerste zin in discussie gaan is prima, maar dan mis je volledig het punt)
Hahaha nee. Nee dat is niet zo. Ik heb best wel eens een meisje gedaan dat ik niet leuk vond
Reageren

Regels voor berichten