Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ey,
uh ik heb in bergambacht gezeten bij gouda licht da en op de bosseschool in middelharnis is vlak bij zeeland en in nieuwerkerk nog op zon wazige school dat licht in zeeland bij zierikzee in de buurt en nu zit k weer op duitse school want k woon hier in duitsland want me papa werkt hier in et nl leger ik wil terug naar nl snik snik ![]() dikke zoen lil_gangstah_girl_@hotmail.com |
![]() |
|
![]() |
Mijn eerste basisschool was de Drie Linden. Mijn tweede de Dr. M.M. den Hertogschool. Allebei in Den Haag. Sommige oud-schoolgenootjes (van de tweede school) zitten nu bij mij op mijn middelbare school. Eén meisje van mijn eerste basisschool heeft bij mij nog een jaartje op toneel gezeten. Ik heb niet zulke goede herinneringen aan mijn basisschoolperiode. Ik denk er ook niet al te vaak aan.
|
Ik heb op de van Asch van Wijck school in Rotterdam Oude-Westen gezeten wat helemaal super was en een half jaar op de Akker in Rotterdam-Zuid Millininxbuurt, ja die beruchte
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb vroeger op de Wildemanskruit gezeten, later omgedoopt tot Tweemaster (het jaar dat ik wegging), omdat het met een brandsmaschool (meen ik) samen ging. Toen ik laatst weer door vijfhuizen reed was ie weg
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
EHBO lessen moeten verplicht worden op basisscholen. ManonKaeppler | 30 | 12-02-2015 11:35 | |
Algemene schoolzaken |
Welke school is leuker? weetweinig | 19 | 08-04-2008 00:00 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
ondernemingsvormen.. welke is basisschool? Quasi | 7 | 14-06-2005 21:18 | |
Algemene schoolzaken |
Welke regels op jouw school??? HelpMePlease | 11 | 13-02-2004 23:19 | |
Algemene schoolzaken |
[Enquête]Basisschool en voortgezet onderwijs Balance | 57 | 08-01-2004 14:28 |