Advertentie | |
|
![]() |
|
Programma herinstalleren, updates installeren?
Daarnaast vind ik op internet verschillende oplossingen. wat heb je al zoal gedaan?
Laatst gewijzigd op 30-07-2013 om 20:58. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nog een lijstje met oplossingen.
(gevonden via de link van mijn allereerste post in dit topic)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb nu een omweg gevonden. Ik doe het bestand dan uploaden naar Box en dan komt er een renderbestand op mijn bureaublad te staan, ik de beste kwaliteit. Dat bestand kan ik dan weer uploaden naar YouTube, maar dat is dan wel dubbel werk.. |
![]() |
|
![]() |
Het bewerken van je video's is een zware taak voor een pc. Mijn vader had hier ook problemen mee (op een vrij goede pc).
Dat je veel 'grote' programma's geinstalleerd hebt maakt niet uit voor de prestatie van je pc, enkel voor de gebruikte ruimte op je hdd. Pas als deze programma's een actief proces hebben gebruiken ze cpu-time. De oplossing hiervoor was om een extra account aan te maken op de pc. En van dit account vervolgens alle niet-essentiële processen niet in laten schakelen bij het opstarten van de pc. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|