Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ze zeggen: liefde kent geen grenzen. Maar die zijn er wel degelijk.
13 (meisje) en 17 (jongen) vind ik te ver gaan. Vooral omdat 13 jarige meisjes vaak slachtoffer worden van ongewenste intimiteiten. Datzelfde geld voor 13 (jongen) en 17 (meisje). Terwijl 20 (jonge vrouw/jonge man) en 30 (vrouw/man) dat kán problemen veroorzaken, maar dat gaat vaak wel goed. Met de problemen moet je denken aan dat een 30jarige vaak al kinderen wilt, trouwen, huis kopen. Terwijl een 20 jarige vaak nog van zijn/haar leven wilt genieten, bezig is met studie, geen vaste werkplek heeft (ivm geen haalbaar diploma) Als je dan onderling afspraken maakt, gaat het vaak goed ![]()
|
![]() |
Ik vindt dat erg geen grenzen zijn aan liefde. Tenzij het leeftijdsverschil echt enorm groot is.
Ik en mijn vriend verschillen 6 jaar. En met hem kom ik beter overeen dan met een jongen die dicht bij mij leeftijd ligt. Als je je er zelf goed bij voelt dan denk ik niet dat leeftijdsverschillen een probleem zijn ;-) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Hoe goed een relatie met leeftijdsverschil loopt is sterk afhankelijk van de personen die deze relatie hebben. Vaak wordt dit leeftijdsverschil ook minder belangrijk naarmate je beide ouder bent en uit de pubertijd raakt.
|
![]() |
zolang je op dezelfde lijn zit over bepaalde dingen is het prima. bij 13 en 17 zul je snel zien dat je allebei in een andere leeftijdfase zit, je bent met andere dingen bezig. iemand van 13 komt net in de puberteit bijvoorbeeld, iemand van 17 is al weer bijna klaar met die periode in zijn leven. al is het idd zo dat jongens vaak "jonger" zijn vanbinnen. bij hun begint de pubertijd ook twee jaar later. toch kan ook dat problemen veroorzaken.een gemiddelde de jongen van 17 zou op sexueel gebied al vaak al veel meer willen dan een meisje van 13. natuurlijk kun je daar afspraken over maken, maar er zullen altijd spanningen over zijn en dat is niet fijn.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |