Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2013, 21:07
Iloveme123
Iloveme123 is offline
Hallo,
Mijn vader is al op jonge leeftijd vertrokken en toen ik 1 jaar was kwam me stiefvader in huis. Sinds dat hij er is hebben mij ouders een geheim. En nou ben ik daar achter gekomen. Ze hebben me 13 jaar bedrogen en tegen me gelogen. Het erge is ze kunnen voor hun geheim opgepakt worden net zoals me achterburen. Nou ben ik heel kwaad op ze en ben tegelijkertijd bang dat ze opgepakt worden.
Ze weten niet dat ik erachter ben gekomen. Maar wat moet ik nu doen? Please help me
Xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2013, 21:27
Elin3
Elin3 is offline
Rustig, dit geheim hebben ze waarschijnlijk verborgen gehouden om jou te beschermen. Ik snap je woede, maar er is grote kans dat zij een goede reden hebben om dit zo lang voor jou verborgen te houden. Je kunt op dit moment vrij weinig doen, het is vooral goed om dit even wat tijd te geven en aan het idee te wennen zodat je woede een beetje gesust wordt en je je in kunt leven in hun kant van het verhaal. Zo kan je misschien wat begrip opbrengen voor hun keuze.
Ik wil absoluut niet goedpraten wat ze dan ook gedaan hebben, maar het lijkt me goed te realiseren dat je ouders een goede reden hebben om dit verborgen te houden.
Oud 20-07-2013, 21:37
tomska
tomska is offline
Citaat:
Rustig, dit geheim hebben ze waarschijnlijk verborgen gehouden om jou te beschermen. Ik snap je woede, maar er is grote kans dat zij een goede reden hebben om dit zo lang voor jou verborgen te houden. Je kunt op dit moment vrij weinig doen, het is vooral goed om dit even wat tijd te geven en aan het idee te wennen zodat je woede een beetje gesust wordt en je je in kunt leven in hun kant van het verhaal. Zo kan je misschien wat begrip opbrengen voor hun keuze.
Ik wil absoluut niet goedpraten wat ze dan ook gedaan hebben, maar het lijkt me goed te realiseren dat je ouders een goede reden hebben om dit verborgen te houden.
maar het licht er natuurlijk wel aan wat voor een geheim het is..
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 21:53
Iloveme123
Iloveme123 is offline
Geloof mij het is best erg. Mijn achterburen zijn ervoor opgepakt dus...
Maak me gwn zorgen en voel me er heel kut door. Haalde voor de vakantie ook alleen maar onvoldoendes en heb slapeloze nachten gehad enzo
Ben gwn hopeloos
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 22:51
Verwijderd
Alleen zijn er best wel veel dingen waar je voor opgepakt kan worden... tjah..
Je moet gewoon andere dingen doen en er hierdoor zo min mogelijk aan denken. Iets anders kan je toch niet doen, behalve piekeren, maar of dat zo goed is..
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 00:11
Anoniemxx
Anoniemxx is offline
zijn t drugsdealers ofzo xD
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 00:27
bloodyb
bloodyb is offline
Ik snap dat je daar boos en verdrietig over bent maar welk geheim bedoel je eigenlijk? Dat ze niet hebben verteld dat je stiefvader niet je echte vader is? Daar kunnen ze echt niet voor opgepakt worden. Dat ze het (nog) niet hebben verteld vind ik niet echt handig en niet eerlijk tegenover jou, maar het is niet strafbaar. En zijn jouw achterburen hier voor opgepakt? Blijf er niet mee rondlopen en ga er met je ouders over praten. Met er boos over blijven rondlopen heb je alleen je zelf maar.
Oud 21-07-2013, 18:55
Iloveme123
Iloveme123 is offline
Nee weet al heel lang dat me stiefvader niet me echte vader is. Hij is namelijk half surinaams en dus getint en ik niet.
Daar ligt het niet aan xd
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 19:18
Anonymoussy
Anonymoussy is offline
Citaat:
Nee weet al heel lang dat me stiefvader niet me echte vader is. Hij is namelijk half surinaams en dus getint en ik niet.
Daar ligt het niet aan xd
Wat is dan het geheim? Als je het niet verteld kunnen we zeg maar niet echt mega heel goed wel niet wel niet helpen!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 19:40
Iloveme123
Iloveme123 is offline
Het probleem is dat ik bang ben dat het in verkeerde handen valt en dan iemand ermee naar de politie gaat en dan via een ip adres naar mn huis kimt en dat we dan de lul zijn
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 22:26
tomska
tomska is offline
Citaat:
Het probleem is dat ik bang ben dat het in verkeerde handen valt en dan iemand ermee naar de politie gaat en dan via een ip adres naar mn huis kimt en dat we dan de lul zijn
dan moet het wel heel erg zijn zeg.. maar volgens mij is het sws beter als je praat met je ouders erover....
Met citaat reageren
Oud 22-07-2013, 00:03
bloodyb
bloodyb is offline
Ik snap er steeds minder van. Je bent bang dat iemand te weten komt dat je stiefvader niet je echte vader is en daar mee naar de politie gaat? En wat zou de politie dar dan aan moeten doen?
Oud 22-07-2013, 00:16
DAH
DAH is offline
Citaat:
Ik snap er steeds minder van. Je bent bang dat iemand te weten komt dat je stiefvader niet je echte vader is en daar mee naar de politie gaat? En wat zou de politie dar dan aan moeten doen?
Dat is volgens mij niet het geheim.
Ik ga ervan uit dat zijn ouders Adolf Hitler en Eva Braun zijn, met een wietplantage in de kelder.
Oud 22-07-2013, 01:38
Em.
Em. is offline
Misschien moet je het er eens met je ouders overhebben, het kan gewoon al helpen als je dingen uitspreekt en iemand anders er zijn/haar visie op geeft. Als het alleen maar in je hoofd blijft malen, maak je dingen vaak veel erger en groter dan nodig is. Verder: ze hebben het waarschijnlijk geheim gehouden om je te beschermen, zodat je je niet zo zou voelen als je nu doet.
Oud 22-07-2013, 09:59
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Misschien moet je het er eens met je ouders overhebben, het kan gewoon al helpen als je dingen uitspreekt en iemand anders er zijn/haar visie op geeft. Als het alleen maar in je hoofd blijft malen, maak je dingen vaak veel erger en groter dan nodig is. Verder: ze hebben het waarschijnlijk geheim gehouden om je te beschermen, zodat je je niet zo zou voelen als je nu doet.
Dit, want voor ons is het nu ook lastig om je te adviseren.
Oud 22-07-2013, 11:50
Verwijderd
Groeien ze wiet in de schuur. Ach en wee.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten