Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik snap dat je daar boos en verdrietig over bent maar welk geheim bedoel je eigenlijk? Dat ze niet hebben verteld dat je stiefvader niet je echte vader is? Daar kunnen ze echt niet voor opgepakt worden. Dat ze het (nog) niet hebben verteld vind ik niet echt handig en niet eerlijk tegenover jou, maar het is niet strafbaar. En zijn jouw achterburen hier voor opgepakt? Blijf er niet mee rondlopen en ga er met je ouders over praten. Met er boos over blijven rondlopen heb je alleen je zelf maar.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ga ervan uit dat zijn ouders Adolf Hitler en Eva Braun zijn, met een wietplantage in de kelder. ![]()
|
Misschien moet je het er eens met je ouders overhebben, het kan gewoon al helpen als je dingen uitspreekt en iemand anders er zijn/haar visie op geeft. Als het alleen maar in je hoofd blijft malen, maak je dingen vaak veel erger en groter dan nodig is. Verder: ze hebben het waarschijnlijk geheim gehouden om je te beschermen, zodat je je niet zo zou voelen als je nu doet.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Me ouders :( helpmy | 10 | 30-05-2012 17:01 | |
Psychologie |
hoe win in vertrouwen van me ouders terug? en hoe krijg ik meer vrijheid van ze? Meisje1996 | 14 | 15-09-2011 14:31 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Werk, Geld & Recht |
GEEN GELD MEER< me ouders ook niet HelpMePlease | 54 | 09-10-2003 16:00 | |
Liefde & Relatie |
Hoe vertellen aan me ouders? sweet dreams | 68 | 16-08-2003 18:20 | |
Psychologie |
SUPER lullige streek van me ouders... basje! | 44 | 26-01-2002 12:33 |