Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh grapje. Geldt overigens nog steeds. Ik heb afgelopen maanden een jongen gecoacht met co-schappen in Amsterdam. Zelfde problemen praktisch gezien voor doordeweeks. Hij miste vaak trainingen door storingen met de trein, dan kon hij niet op tijd komen omdat de trein niet reed en kon er dus niet getraind worden. Dat is gewoon heel erg naar. Dus dan moet je er alsnog wel goed over nadenken of je echt bij een roeivereniging wil waar gewoon echt harde afspraken staan. Een uurtje later komen bij je groep vrienden kan iets makkelijker dan bij een training
![]() Ik vond het in ieder geval gewoon ontiegelijk onpraktisch en vervelend, en ik was zeker niet de enige ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heb ondertussen al contact gehad en het vormt geen probleem. Zoals iedereen hierboven al zei het is een vereiste dat je studeert. Wel bedankt voor de reacties allemaal!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, want hij was wel gewoon klaar op het moment dat hij klaar moest zijn. Lag gewoon aan de ns
![]() En lusi, je kan prima een leven hebben en lid zijn, maar strakke trainingsschema's gaat het gewoon niet worden. Het is heel vervelend om een half uur te moeten wachten met z'n 5-en op 1 omdat er een trein niet rijdt. Daardoor ook je training te moeten inkorten. En om als die ene je te moeten haasten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat een flauwekul, ik heb nogal wat ervaring met teamsport op enigszins serieus niveau en als je de sport ook enigszins serieus neemt, dan zorg je dat je op tijd bent. Dat betekent onder andere dat je sowieso niet plant om 5 minuten voor de training aan te komen, maar minimaal een half uur of langer. Sowieso is het vaak een (terechte) verplichting om enige tijd voor aanvang training al aanwezig te zijn.
Ik heb in Maastricht samengespeeld met iemand die in Amsterdam studeerde en letterlijk nooit te laat was. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Lid worden Groningen fakag | 11 | 20-03-2017 11:14 | |
Werk, Geld & Recht |
lid worden en weer niet? Poesket | 7 | 31-08-2006 12:19 | |