Advertentie | |
|
![]() |
|
Het waren precies dezelfde als mijn eerste. Er zit 140 mg in een hele pil. Dus heb 70mg binnen gekregen. Ik ben 60 kg. Ik heb maar één pil gekregen van m'n beste vriend en die zei dat een halve genoeg zou zijn. (Ik heb ook gedeeld met m'n beste vriendin. Ik halve, zij halve daarom kon ik niet bijnemen)
|
De eerste keer zal altijd specialer blijven omdat je dat gevoel dan voor de eerste keer ervaart.
Dit wil echter niet zeggen dat de eerste keer niet te overtreffen valt, heb zelf wel betere ervaring gehad dan mijn eerste keer (maar ook die was geweldig!). Dus wees gerust, je zult vast nog wel eens een gelijkwaardige/betere ervaring hebben dan je eerste keer. 8 weken pauze klinkt vrij weinig maar het is gewoon 2 volle maanden, dit is echt wel genoeg om weer maximaal te kunnen genieten. Langere pauze is natuurlijk altijd beter maar na 2 maanden is je serotonine echt wel weer genoeg bijgevuld om vol te kunnen gaan. Je zegt dat je precies dezelfde pillen had als je eerste keer nu bij je tweede keer, maar heb je deze ook bij dezelfde dealer gehaald? Het uiterlijk zegt niks over de stoffen die er in zitten, laat je pillen daarom altijd testen zodat je weet wat je binnen krijgt, dan weet je ook waardoor het misschien minder was! (Beetje hypocriet dat ik dit zeg aangezien ik mijn pillen zelf lang niet altijd laat testen, maar het is wel zo) Hopelijk gaat je volgende ervaring weer vol genieten worden! |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, de volgende keer beter. ![]()
|
Goed eten als het uitgewerkt is helpt altijd tegen de "kater", veel gezonde dingen, zoals vitaminen helpt zeker..en als je xtc neemt niet gaan zuipen, dus geen alcohol, dit scheelt in jouw kater de volgende dag. Als je xtc neemt kun je mateloos zuipen, maar als je dat zonder xtc zou doen voel je de volgende dag de kater ook. Bij gebruik van xtc is dit niet anders.. Het helpt als je gewoon sap, fris of water drinkt. Als je het houdt bij 1 pil heb je ook minder last.. (je voelt je sowieso altijd wel brakkig de volgende dag of 2 dagen daarna hoor)
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ben trouwens verder een recreatieve, sporadische gebruiker. Twee jaar geleden voor het eerst in aanraking met XTC gekomen en in die tijd zeven maal gebruikt. Met een piek in de laatste drie maanden denk ik drie keer heb gebruikt. |
![]() |
||
Citaat:
Binnen enkele dagen wordt dit weer aangevuld naar 99%, maar die 2 maanden pauze die aangeraden wordt is belangrijk voor die laatste procent. Dan denk je misschien dat dat niet veel uitmaakt, maar stel dat je iedere week gaat gebruiken zakt je serotonine steeds iets meer. Zoals je zelf al aangeeft: Even geen xtc (of andere serotoninevretende middelen!) meer. Ik denk dat je met een maand of drie wel weer oké zit. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Eerste keer XTC Prospect | 99 | 20-07-2012 15:26 | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Drugs & Alcohol |
XTC snuiven? Speed roken? DarkCat | 20 | 22-09-2004 16:08 | |
Drugs & Alcohol |
welke drugs wil jij eigenlijk best een keer proberen IloveTECHNO | 86 | 10-10-2003 05:59 | |
Drugs & Alcohol |
hoevaak heb je paddo's gegeten? aap777 | 35 | 11-03-2003 13:00 | |
Drugs & Alcohol |
Ongevoelig voor 2e (stuk) pil op een avond VL»i«NDERTJE | 14 | 16-10-2002 20:36 |