Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik hoop dat je eruitkomt, wat het ook wezen mag. Verder spreekt het gedicht voor zich, de uitleg daaronder maakt het compleet. we spreken elkaar nog
||
![]() |
Citaat:
Vooral deze strofe's, heeeeel erg mooi Ruuthje! rest ook goed maar deze zijn echt wauw! gewoon heel goed, raken me... wat gaat er in de Toeth om?
||
![]() |
Citaat:
Wat er in da Tuuthie omgaat, daar zou een arts op kunnen promoveren. Stormen gevolgd door paradijselijke abusievelijkheid. Misantropie gevolgd door menslievendheid. Kortom, ik voel me keigoed, ik voel me keigoed...jullie kunnen me niks maken....ik voel me keigoed, ik voel me keigoed, en ik schreeuw het van de daken (vrij vertaald naar Hans Teeuwen, Hard & Zielig). Nog 17 dagen en dan, dan ga ik in de pan.
||
![]() |
Citaat:
gedicht blijft P U I K !
|
![]() |
Ik ben een tijdje weggeweest op dit forum, maar de drukte ebt eindelijk eens weg uit mijn leven en mijn studies (voor even dan), en ik vind terug rust in het lezen van poëzie. Het doet dan ook deugd dat het zo'n goeie gedichten mogen zijn als dit. Ik moet bekennen wat enkele vorige forummers ook al schreven: Ruuth toont zich van een innerlijke kant die we niet altijd evenveel zien (de mijne toon ik ook niet zo vaak in gedichten, dat is ons goed recht
![]() Groetjes, Dreampoet
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Ik heb dyscalculie, dit betekent geen diploma voor mij! Help mij en vele anderen! petitierekenen | 34 | 03-01-2013 15:17 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Liefde & Relatie |
Ik begrijp het gewoon niet.. U*NiQ | 6 | 23-04-2005 14:25 | |
Psychologie |
Een brief van mijn lieve stiefmoeder Ruudje | 87 | 10-09-2004 18:40 | |
ARTistiek |
Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek] kaleidoscope | 11 | 28-02-2002 18:18 | |
ARTistiek |
Ik schrijf deze brief wetend dat je hem nooit zult lezen. elsbizkit | 17 | 09-11-2001 13:12 |