Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2013, 22:47
Gitaardude
Gitaardude is offline
Hey allemaal.

Het klinkt.misschien raar maar ik wil graag een vriendinnetje en soms wil ik gewoon een vriendin van me zoenen. Vinden jullie dat ik het.moet doen en hoe merk ik of ze dat wil of niet

Thnx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2013, 23:46
bloodyb
bloodyb is offline
Vol op de bek zou ik niet doen als het "gewone" vriendinnen zijn , maar een op de wang moet wel kunnen bij een knuffel.
Oud 01-08-2013, 00:08
Gitaardude
Gitaardude is offline
Maar.ik wil,juist.verder. Dat we.maybe wat kunnen beginnen
Met citaat reageren
Oud 01-08-2013, 05:07
Vowel
Vowel is offline
Heb je een specifiek meisje in gedachten? Je komt over alsof je behoorlijk wanhopig bent en om het even welk meisje als vriendin wilt. Wanhopig doen is in ieder geval niet aantrekkelijk.

Ook lijkt het me niet verstandig om willekeurige mensen te gaan zoenen zonder aanleiding, vooral niet uit je vriendengroep.

Wellicht is het een goed idee om gewoon te wachten tot je iemand leuk vindt en er achterkomt dat het wederzijds is. Zomaar mensen gaan zoenen zonder aanleiding leidt alleen maar tot ongemakkelijke situaties, verbroken vriendschappen en eventueel een knal op je smoel. Zelf zou ik er in ieder geval niet van gediend zijn als iemand dat zomaar zou proberen.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2013, 09:17
Qimm
Qimm is offline
Wat Vowel zegt. Als je dan gewoon wil zoenen om het zoenen doe het dan met een onbekende uit de disco/bar/kroeg om complicaties tussen jou en je gewone vriendinnen te voorkomen.
Wil je zoenen met een specifieke vriendin omdat je verliefd op haar bent, dan kun je peilen of zij jou misschien ook leuk vindt.
Oud 18-08-2013, 17:45
Jaymes
Jaymes is offline
Citaat:
Wat Vowel zegt. Als je dan gewoon wil zoenen om het zoenen doe het dan met een onbekende uit de disco/bar/kroeg om complicaties tussen jou en je gewone vriendinnen te voorkomen.
Wil je zoenen met een specifieke vriendin omdat je verliefd op haar bent, dan kun je peilen of zij jou misschien ook leuk vindt.
Mee eens
Met citaat reageren
Oud 18-08-2013, 18:20
Yannickje
Yannickje is offline
Zoals Vowel en Qimm schrijven.

Misschien, heel misschien, kan je een kusje op de lippen geven bij een vriendin en hopen dat ze het niet erg of zelfs een beetje leuk vindt.

Hangt ervan hoe jullie met kussen omgaan in de vriendenkring. Op de school waar ik nu zit worden kennissen, jongens zowel als meisjes met een kus begroet, maar in de vorige school was dat helemal niet het geval en werd het als vreemd gevonden.
Oud 18-08-2013, 21:48
love-in-the-air
love-in-the-air is offline
YOLO! gewoon doen, en praat er anders over met je ''girlfriend'' x
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten