Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2013, 10:06
anoniemeden
anoniemeden is offline
hallo,

Ik heb 5 weken terug een meisje leren kennen. en had een gezellige tijd met haar. hadden die zelfde avond nog nummers uitgewisseld en begon het whats appen.

Elke dag hebben we met elkaar gesmst. Ook gingen we vaak samen even naar een paar vrienden. Op een gegeven moment begon ik haar leuk te vinden. en zij mij ook (althans dat dacht ik) ik ga er nu nog steeds vanuit maar dit terzijde.

we hebben veel gezellige avondjes gehad. met veel flirten. en lachen met elkaar.

dit duurde 2 weken. in de laatste week was er zelfs een avond, dat ze tegen me aanlag onder het kijken van een filmpje.

Het probleem is echter ze had verkering, wat erg slecht liep. en was de dag erna dus ook uit.

echter het weekend wat erna kwam, had ik het gevoel dat ik genegeerd werd.
die avond kwam ik erachter dat ze verliefd was op een hele goede vriend van mij.. 2 dagen later vroeg ik of dit waar was omdat ik het van anderen moest horen. en werd ze dus boos.

de eerste week erna hebben we niet veel meer gepraat. echter nu gaat het wel weer wat beter. maar ik mis die weken dat we het zo goed konden vinden. die vriend van mij heeft gezegt niks te willen met haar. Dus zou dit nog goed kunnen komen. hoe kwan ik dit oplossen? ik mis die tijd echt... ik vond haar echt leuk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-07-2013, 10:32
London
London is offline
Dus ze had een vriend terwijl ze met jou liep te flikflooien en ze is volgens jou "verlief op een ander" klinkt als iemand die aandachts geil is.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 11:22
anoniemeden
anoniemeden is offline
Citaat:
Dus ze had een vriend terwijl ze met jou liep te flikflooien en ze is volgens jou "verlief op een ander" klinkt als iemand die aandachts geil is.
ja eigenlijk dus wel, maar ik weet zeker dat ze het niet zo bedoeld. het liep al een tijdje slecht met haar vriend. En had dus al veel en veel langer een oogje op die vriend van mij. Inmiddels heeft ze weer met die jongen. wat ik een grote fout van haar vind omdat die haar alleen maar gebruikt. het is overigens ook een afstands relatie hij woont 30 km verderop
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 11:27
Verwijderd
blablabla jaloers.

Niet zo aanstellen en vooral niet tegen haar erover zeiken. Gaat uiteindelijk wel over.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 11:32
Verwijderd
Gewoon bij neerleggen. Wij kunnen je niet echt advies geven om op haar in te spelen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2013, 20:37
Silvano08
Silvano08 is offline
''ze is verliefd op een ander''. Nu kun je, of haar gewoon met rust laten, of haar bitch worden in de friendzone. Ik denk dat de keuze snel gemaakt is..
Met citaat reageren
Oud 31-07-2013, 21:10
igfy
igfy is offline
Nou als ze zo snel van verliefdheid kan wisselen zal het allemaal wel niet zoveel voorstellen...
Oud 01-08-2013, 09:28
bierkoning
bierkoning is offline
Vergeet haar idd. Dit gaat niet echt iets serieus worden. Fijn dat je het even leuk hebt gehad.
Oud 01-08-2013, 12:19
Schrödinger
Schrödinger is offline
Klinkt alsof ze geen interesse heeft.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2013, 16:59
Verwijderd
waarom vertel je haar niet gewoon dat wat je hier hebt gepoost , en anders laat het los.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2013, 14:31
anoniemeden
anoniemeden is offline
Ik denk idd dat ik het beter los kan laten, hebben jullie groot gelijk in. Maar ze praat nog wel op whatsapp enzo, laat staan dat ik haar nog elk weekend kan tegenkomen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2013, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Ik denk idd dat ik het beter los kan laten, hebben jullie groot gelijk in. Maar ze praat nog wel op whatsapp enzo, laat staan dat ik haar nog elk weekend kan tegenkomen.
als je het echt niet kunt loslaaten zou je haar gewoon recht in haar gezicht moetten zeggen wat je voor haar voeld en dan kijken wat er van komt, erger zal het waarscheinlijk toch niet worden?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten