hallo,
Ik heb 5 weken terug een meisje leren kennen. en had een gezellige tijd met haar. hadden die zelfde avond nog nummers uitgewisseld en begon het whats appen.
Elke dag hebben we met elkaar gesmst. Ook gingen we vaak samen even naar een paar vrienden. Op een gegeven moment begon ik haar leuk te vinden. en zij mij ook (althans dat dacht ik) ik ga er nu nog steeds vanuit maar dit terzijde.
we hebben veel gezellige avondjes gehad. met veel flirten. en lachen met elkaar.
dit duurde 2 weken. in de laatste week was er zelfs een avond, dat ze tegen me aanlag onder het kijken van een filmpje.
Het probleem is echter ze had verkering, wat erg slecht liep. en was de dag erna dus ook uit.
echter het weekend wat erna kwam, had ik het gevoel dat ik genegeerd werd.
die avond kwam ik erachter dat ze verliefd was op een hele goede vriend van mij.. 2 dagen later vroeg ik of dit waar was omdat ik het van anderen moest horen. en werd ze dus boos.
de eerste week erna hebben we niet veel meer gepraat. echter nu gaat het wel weer wat beter. maar ik mis die weken dat we het zo goed konden vinden. die vriend van mij heeft gezegt niks te willen met haar. Dus zou dit nog goed kunnen komen. hoe kwan ik dit oplossen?

ik mis die tijd echt... ik vond haar echt leuk