Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2013, 18:54
SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Hello all!

Ik heb een tijdje geleden een meisje leren kennen via Whatsapp.

En een paar dagen geleden hadden we echt leuke gesprekken, meestal ook lange.

En opeens gister zei ze niet meer dan: ja, nee, oke, leuk etc.

Iemand dit al eens eerder meegemaakt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2013, 18:57
Verwijderd
Nee.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2013, 18:59
Verwijderd
Jawel, maar dan via msn, ook van mijn kant uit. Meestal wil het zeggen dat je dan druk bent met iets of iemand anders die op dat moment als interessanter ervaren wordt.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2013, 19:51
Em.
Em. is offline
Citaat:
Jawel, maar dan via msn, ook van mijn kant uit. Meestal wil het zeggen dat je dan druk bent met iets of iemand anders die op dat moment als interessanter ervaren wordt.
Zoiets ja. Of om één of andere reden geen zin hebben in een gesprek. Als het niet vanaf nu altijd zo is, zou ik me er niet zo druk om maken.
Oud 03-08-2013, 11:52
SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Citaat:
Zoiets ja. Of om één of andere reden geen zin hebben in een gesprek. Als het niet vanaf nu altijd zo is, zou ik me er niet zo druk om maken.
Nou is vandaag al dag 2, ik zit haar te appen, en het enige wat ik zie is laatste online *** dus ze leest mijn berichtjes wel, doet ze dit expres om mij jaloers te maken of wat ?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 12:05
Verwijderd
Dat kunnen wij natuurlijk niet weten. Vraag t haar.

Of je kan, je weetwel, je niet zo druk maken om whatsapp.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 12:09
SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Citaat:
Dat kunnen wij natuurlijk niet weten. Vraag t haar.

Of je kan, je weetwel, je niet zo druk maken om whatsapp.
Ja snap ik haha, vragen gaat het niet worden aangezien ze niet reageert.. Ik blijf wel lang wachten tot ze hopelijk wel reageert!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 12:23
Elin3
Elin3 is offline
Laat haar even een dagje met rust en kijk hoe ze overmorgen reageert. Misschien is ze heel druk ergens anders mee en heeft ze daarom geen zin of tijd om met jou te communiceren. Probeer dan later nog eens een gesprek te beginnen, als ze zo onaardig blijft doen kan je gerust vragen waarom ze ineens zo anders doet.
Oud 03-08-2013, 14:24
Vowel
Vowel is offline
Jezus zeg. Dit is dus precies de reden waarom ik een ontiegelijke hekel heb aan al dat soort dingen (what'sapp, facebook, MSN, whatever). Er zijn altijd mensen die je constant lastigvallen en verwachten dat je altijd en overal en binnen 10 seconden reageert, en als je dat niet doet gaan ze zeuren.

"Waarom negeer je me?"
"Is er iets mis?"
"Heb ik iets fout gedaan?"

BLAAAAT. Nee. Soms heb je gewoon geen zin in praten en hoe meer iemand blijft zeuren, hoe minder zin je krijgt.

Als ik haar was zou ik ook niet meer met je willen praten. Al dag twee? AL? Zij reageert niet en je blijft maar doorgaan? Dat komt nogal wanhopig over. Trust me, je maakt het alleen maar erger voor jezelf.

Het lijkt me trouwens zéér sterk dat ze je probeert jaloers te maken. Dat zou een erg debiele strategie zijn. Jaloers waarop? Ze negeert je.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 21:50
SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Citaat:
Jezus zeg. Dit is dus precies de reden waarom ik een ontiegelijke hekel heb aan al dat soort dingen (what'sapp, facebook, MSN, whatever). Er zijn altijd mensen die je constant lastigvallen en verwachten dat je altijd en overal en binnen 10 seconden reageert, en als je dat niet doet gaan ze zeuren.

"Waarom negeer je me?"
"Is er iets mis?"

BLAAAAT. Nee. Soms heb je gewoon geen zin in praten en hoe meer iemand blijft zeuren, hoe minder zin je krijgt.

Als ik haar was zou ik ook niet meer met je willen praten. Al dag twee? AL? Zij reageert niet en je blijft maar doorgaan? Dat komt nogal wanhopig over. Trust me, je maakt het alleen maar erger voor jezelf.

Het lijkt me trouwens zéér sterk dat ze je probeert jaloers te maken. Dat zou een erg debiele strategie zijn. Jaloers waarop? Ze negeert je.
Ik heb haar niet gevraagd:

"Waarom negeer je me?"
"Is er iets mis?"

Ik heb haar 2 dagen niet gesproken, dus heb ik haar met rust gelaten! Dus dit ^ is nergens voor nodig!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 22:07
Vowel
Vowel is offline
Zij heeft jou twee dagen niets gezegd. Maar je geeft zelf aan dat je haar steeds zit te appen en zij niet reageert. Dan maakt het niet uit wat je precieze woorden zijn, het komt sowieso wanhopig over als je steeds door blijft gaan terwijl de ander niet reageert.

Laatst gewijzigd op 03-08-2013 om 23:03.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 22:19
SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Citaat:
Zij heeft jou twee dagen niets gezegf. Maar je geeft zelf aan dat je haar steeds zit te appen en zij niet reageert. Dan maakt het niet uit wat je precieze woorden zijn, het komt sowieso wanhopig over als je steeds door blijft gaan terwijl de ander niet reageert.
Ik heb ook nergens gezegd dat ik haar steeds zat te appen. Ik zei alleen dat zal 2 dagen niet had gereageerd
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 23:45
SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Update:

Binnenkort ga ik haar eens ontmoeten in zwolle, maar wat moet ik me daar bij voorstellen. Ik ga dan naar haar toe, we hebben pas contact gemaakt via whatsapp en opeens sta ik dan bij haar op de stoep, en dan. Dat lijkt me best lastig

Laatst gewijzigd op 05-08-2013 om 00:16.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2013, 09:28
Qimm
Qimm is offline
überhaupt beter eerste keer afspreken in een openbare gelegenheid.
Oud 06-08-2013, 09:31
bierkoning
bierkoning is offline
Ga gewoon samen wat drinken ergens. En leer elkaar beter kennen. Wat Qimm zegt ook onthouden. Je weet nooit of het allemaal 100% te vertrouwen is voordat je elkaar echt hebt ontmoet.
Oud 06-08-2013, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Ga gewoon samen wat drinken ergens. En leer elkaar beter kennen. Wat Qimm zegt ook onthouden. Je weet nooit of het allemaal 100% te vertrouwen is voordat je elkaar echt hebt ontmoet.
Nouja, dat is niet helemaal waar, als het de beste vriend van je partner ofzo is kan je er wel vanuit gaan dat hij/zij echt is. Maar dat lijkt me niet het geval.

TS, ga gewoon kletsen, iets drinken, kijk of het klikt. Zorg dat je niet stinkt (ook niet naar al te veel sproeisels!) en er verzorgd uitziet, wees beschaafd en beleefd en houd eens een deur voor haar open. Probeer een zo interessant mogelijke gesprekspartner te zijn, geef haar de kans om te praten zonder haar het idee te geven dat je haar uithoort.
En het kan zijn dat het gewoon niet klikt. Dan zij het maar zo, ga dan maar het beste iets eerder weg. Probeer haar dan niet te forceren, dat is alleen maar irritant.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2013, 18:04
SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Citaat:
Nouja, dat is niet helemaal waar, als het de beste vriend van je partner ofzo is kan je er wel vanuit gaan dat hij/zij echt is. Maar dat lijkt me niet het geval.

TS, ga gewoon kletsen, iets drinken, kijk of het klikt. Zorg dat je niet stinkt (ook niet naar al te veel sproeisels!) en er verzorgd uitziet, wees beschaafd en beleefd en houd eens een deur voor haar open. Probeer een zo interessant mogelijke gesprekspartner te zijn, geef haar de kans om te praten zonder haar het idee te geven dat je haar uithoort.
En het kan zijn dat het gewoon niet klikt. Dan zij het maar zo, ga dan maar het beste iets eerder weg. Probeer haar dan niet te forceren, dat is alleen maar irritant.
Thanks voor de goede uitleg! Over het algemeen zie ik er altijd verzorgd uit! Ik kan er al niet tegen als er een haartje omhoog staat haha. Voor de rest heb ik altijd Jean Paul Gaultier op dus dat moet ook wel goed gaan haha.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2013, 22:34
Qimm
Qimm is offline
Ik zou heel hard afknappen op wat jij nu beschrijft

Maar, iedereen houdt van wat anders natuurlijk. Veel plezier en succes tijdens de date
Oud 06-08-2013, 23:49
SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Citaat:
Ik zou heel hard afknappen op wat jij nu beschrijft

Maar, iedereen houdt van wat anders natuurlijk. Veel plezier en succes tijdens de date
Haha een waarop dan?

Het is niet letterlijk dat over mijn haar Binnen 5 minuten ben ik altijd uit de badkamer.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2013, 08:04
Qimm
Qimm is offline
Nou vooruit dan maar Maar mannen die langer en uitgebreider bezig zijn met hun uiterlijk dan ik vind ik niks aan (ik heb 1 vriend die meer schoenen heeft dan ik... en ik heb er al onzinnig veel...)
Oud 16-08-2013, 00:38
zombie123
zombie123 is offline
hoe kan je een meisje leren kennen VIA whatsapp? je moet toch altijd iemands nummer eerst vragen?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2013, 10:20
Silvano08
Silvano08 is offline
Als je via via iemand nummer weet te bemachtigen, dan kun je via gesprekken best wel wat te weten komen over een ander. Maar om dat nou 'kennen' te noemen, is een beetje voorbarig. Wie weet doe diegene zich wel heel anders voor..
Met citaat reageren
Oud 18-08-2013, 14:57
thesombrero
thesombrero is offline
Je chick is gewoon een beetje ongesteld vandaag
Met citaat reageren
Oud 19-08-2013, 00:05
Verwijderd
Meisjes zijn inderdaad maar 1 of 2 dagen ongesteld ja.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten