Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Laat haar even een dagje met rust en kijk hoe ze overmorgen reageert. Misschien is ze heel druk ergens anders mee en heeft ze daarom geen zin of tijd om met jou te communiceren. Probeer dan later nog eens een gesprek te beginnen, als ze zo onaardig blijft doen kan je gerust vragen waarom ze ineens zo anders doet.
|
Jezus zeg. Dit is dus precies de reden waarom ik een ontiegelijke hekel heb aan al dat soort dingen (what'sapp, facebook, MSN, whatever). Er zijn altijd mensen die je constant lastigvallen en verwachten dat je altijd en overal en binnen 10 seconden reageert, en als je dat niet doet gaan ze zeuren.
"Waarom negeer je me?" "Is er iets mis?" "Heb ik iets fout gedaan?" BLAAAAT. Nee. Soms heb je gewoon geen zin in praten en hoe meer iemand blijft zeuren, hoe minder zin je krijgt. Als ik haar was zou ik ook niet meer met je willen praten. Al dag twee? AL? ![]() Het lijkt me trouwens zéér sterk dat ze je probeert jaloers te maken. Dat zou een erg debiele strategie zijn. Jaloers waarop? Ze negeert je. |
![]() |
||
Citaat:
"Waarom negeer je me?" "Is er iets mis?" "Heb ik iets fout gedaan?" Ik heb haar 2 dagen niet gesproken, dus heb ik haar met rust gelaten! Dus dit ^ is nergens voor nodig! |
![]() |
|
Zij heeft jou twee dagen niets gezegd. Maar je geeft zelf aan dat je haar steeds zit te appen en zij niet reageert. Dan maakt het niet uit wat je precieze woorden zijn, het komt sowieso wanhopig over als je steeds door blijft gaan terwijl de ander niet reageert.
Laatst gewijzigd op 03-08-2013 om 23:03. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Update:
Binnenkort ga ik haar eens ontmoeten in zwolle, maar wat moet ik me daar bij voorstellen. Ik ga dan naar haar toe, we hebben pas contact gemaakt via whatsapp en opeens sta ik dan bij haar op de stoep, en dan. Dat lijkt me best lastig ![]() Laatst gewijzigd op 05-08-2013 om 00:16. |
![]() |
|
Ga gewoon samen wat drinken ergens. En leer elkaar beter kennen. Wat Qimm zegt ook onthouden. Je weet nooit of het allemaal 100% te vertrouwen is voordat je elkaar echt hebt ontmoet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
TS, ga gewoon kletsen, iets drinken, kijk of het klikt. Zorg dat je niet stinkt (ook niet naar al te veel sproeisels!) en er verzorgd uitziet, wees beschaafd en beleefd en houd eens een deur voor haar open. Probeer een zo interessant mogelijke gesprekspartner te zijn, geef haar de kans om te praten zonder haar het idee te geven dat je haar uithoort. En het kan zijn dat het gewoon niet klikt. Dan zij het maar zo, ga dan maar het beste iets eerder weg. Probeer haar dan niet te forceren, dat is alleen maar irritant. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Nou vooruit dan maar
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
op whatsapp anders gedragen dan in het echt? antonymous1234 | 2 | 21-05-2016 04:02 | |
Software & Hardware |
WhatsApp gesprekken nieuwe telefoon Verwijderd | 3 | 06-02-2016 21:55 | |
Liefde & Relatie |
Flirten via whatsapp? mb93 | 33 | 28-01-2014 11:18 | |
Software & Hardware |
Probleem met mijn Whatsapp!!!! Verwijderd | 2 | 18-07-2013 09:48 | |
Software & Hardware |
Hoe werkt whatsapp Yarro007 | 2 | 16-03-2013 18:06 | |
Software & Hardware |
Whatsapp icm HTC desire S remy476 | 3 | 14-07-2011 10:23 |