Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2013, 18:13
roozzzie
roozzzie is offline
Hee people,
mijn ouders hebben ouderlijk toezicht van ziggo geïnstalleerd.
Nu zijn sommige sites geblokt, en kan ik maar 2 uur per dag op internet.
Ik heb mezelf als administrator gemaakt.
Het tijdsprobleem is nog steeds niet over (niet helemaal), en de sites die zijn geblokt zijn, overal geblokt.
Heeft iemand een idee hoe ik dat kan doen, als het moeilijk is om te doen graag een goeie uitleg (ik ben niet zo handig met computers)

Thanks x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2013, 18:31
Katelyn199
Katelyn199 is offline
Je ouders hebben het geinstalleerd. Hun hebben het ingesteld. Dus het moet dan ook via je ouders eraf worden gehaald... misschien kan je proberen om de instellingen te resetten
Met citaat reageren
Oud 16-07-2013, 20:39
freyk
freyk is offline
Ga een goed gesprek met je ouders aan.

Lukt dan niet, dan "surf je via-via", om zo toch op de site te komen.
Oud 19-07-2013, 16:37
Silvano08
Silvano08 is offline
Het moet via je internetprovider geregeld worden, en dat kun jij waarschijnlijk niet zelf.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 18:45
freyk
freyk is offline
Als ze dat zouden doen, dan zouden de ouders ook er last van hebben.
Nee, kijk dan naar het systeem of de router.

Maak gewoon ff een deal met je ouders en dan is de blokkering weg.
Oud 19-07-2013, 18:55
Verwijderd
Kan je de geblokkeerde sites niet bezoeken via een proxyserver? (werkt soms, niet altijd).
Deze werkte bijvoorbeeld goed bij mij op school.
Het is natuurlijk beter om met je ouders te praten dan om het te omzeilen. Er zal wel een reden zijn dat ze dit doen zeker?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 12:19
TheHunter
TheHunter is offline
je kunt inderdaad proberen een proxyserver te gebruiken, helaas weet ik niet op welke manier ziggo ouderlijk toezicht werkt. als ik over 2 weken mn computer terug heb zal ik dat eens bij mezelf installeren om te kijken hoe je het kunt omzeilen.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2013, 19:48
th0mmieboy
th0mmieboy is offline
Als je niet kan oplossen dat ze je blokkeren dan moet je het omzeilen. Maar is moet je weten hoe je wordt geblokkeerd. Je wordt geblokkeerd via je IP-adress, dat moet je veranderen. En ja dat is te doen ook.

Met de zogenaamde Hotspot shields kan je je ip-adress veranderen (niet echt, maar laten lijken op ander ip-adress). wanneer je dit installeert omzeil je dus de tijd dat je op internet mag en is niet alles geblokkeerd.

Wanneer dit niet werkt en alleen 1 apparaat is geblokkeerd dan kan je met een ander een hotspot aanmaken en heb je de zelfde propperties als het apparaat die de hotspot maakt.

Ik hoop dat dit werkt

trouwens hier nog een link voor een hotspot shield (voor windows PC).
http://download.cnet.com/Hotspot-Shi...d6bd69b0dfe044
Met citaat reageren
Oud 01-08-2013, 20:38
Michael-M
Michael-M is offline
Heb je een laptop? Anders kan je wellicht bij de MCDonalds gebruik maken van de wifi.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten