Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2002, 20:58
JustMissingYou
JustMissingYou is offline
ik weet eigenlijk niet of ik dit hier moet plaatsen maar goed. ik heb nu al lange tijd een vriend en hij maakt me heel gelukkig. het is meestal heel fijn als ik bij hem ben en we hebben veel lol (en lekkere sex) samen. ik weet ook niet waarom dit nu een probleem voor me vormt want hoe ik het nu opschrijf lijkt alles goed, bijna perfect. maar hij doet weleens dingen die mij erg ongelukkig maken. hij heeft leuke vrienden waar hij veel lol mee heeft, daar ben ik vaak jaloers op. het komt regelmatig voor dat ik alleen thuis zit terwijl hij vette lol aan het hebben is. ook als hij rookt ofzo vind ik dat echt verschrikkelijk. dat doet hij nu ook niet meer, voor mij. dat vind ik heel lief van hem maar ik wil niet zijn leven beinvloeden. hij is ook wel eens echt superdronken wat ik ook heel vervelend vind. ik krijg dan echt een heel vervelend gevoel in mijn buik als ik aan deze dingen denk. ik vind hem dan stom en laat niks meer van me horen.

aan de ene kant ben ik dus heel blij met hem en zou ik hem niet kunnen missen. aan de andere kant laat hij me regelmatig heel kut voelen. wat kan ik hier nou aan veranderen? ik wil niet dat hij ook stopt met drinken want dan ga ik gewoon zijn hele leven regeren en hij zal dat ook niet doen voor mij denk ik. hij is ook al gestopt met roken. maar toch voel ik me vaak heel kut over dit soort dingen. misschien komt het wel omdat ik verschrikkelijk perfectionistisch ben. er is waarschijnlijk geen oplossing voor dit soort dingen maar misschien heeft iemand toch een suggestie. ik hoop het...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2002, 21:08
ScarletWithin
ScarletWithin is offline
dat heb ik ook, maar je moet gewoon blijven denken dat je je niet ermee moet bemoeien...ik vind het niet prettig bijv. dat ie heel vaak naar de muziekschool gaat, maar hij heeft het leuk daar. Voor mij is het nadeel dat ie er dan gewoon niet is als ik em nodig heb, 's avonds, maar goed. Ik heb ook andere vrienden die naar me luisteren...
Reageren

Regels voor berichten