Advertentie | |
|
![]() |
|
Je kan aan een ios ontwikkelaar vragen om je iphone in zijn devices lijst te zetten (daar mogen maximaal 90 apparaten in).
Ken je deze niet, dan vind je op apple support de standaard handelingen om het te detecteren. heb je ze allemaal al uitgevoerd? En wat ziet je mac wanneer je iphone in een recovery modus zet?
||
Citaat:
als ik in recovery modus zet krijg ik wel dat beeld op mn scherm maar geen pop up op mn computer
|
Die installatie-optie word standaard in itunes verborgen en kan alleen door een aantal speciale handelingen getoond worden.
Over het nut van een product van apple te hebben zijn al vele topics gemaakt. ik vraag je om deze goed te lezen, een aantal apple producten te testen en daarover je mening in die topics te posten. Het blijft een persoonlijke mening. (Zelf heb ik een iphone en een macbook pro. Werk met systemen met windows, mac os en verschillende linux distro's Daarnaast heb ik sinds kort een androidtablet google nexus 7, geroot en "dualboot" met stock en cyanogenmod. Dus ik weet wel wat er op de wereld is en waarover ik praat) We kunnen beter de topicstarter met haar probleem helpen, want aan deze apple-producten-zijn-duur-posts heeft zij niks aan.
Laatst gewijzigd op 07-08-2013 om 07:12. |
![]() |
|
Itunes upgraden en ios downgraden?
|
![]() |
|
|