Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2013, 09:25
Izaahization
Izaahization is offline
hallooo,

Ik heb een probleem.
Ik heb mijn iphone laatst geupdated en ios 7 er op gezet. Nu zijn ze er dus achter dat ik geen ontwerper bent dus moet ik hem downgraden naar ios 6. Ik wou ik doen alleen mijn imac pakt mijn iphone niet meer? Ik heb al van alles geprobeerd, itunes opnieuw er op zetten iphone herstarten etc. Weet iemand wat ik moet doen? Ik kan nu namelijk helemaal niks met mijn iphone 5.

groetjes x
Oud 29-07-2013, 10:29
freyk
freyk is offline
Je kan aan een ios ontwikkelaar vragen om je iphone in zijn devices lijst te zetten (daar mogen maximaal 90 apparaten in).

Ken je deze niet, dan vind je op apple support de standaard handelingen om het te detecteren.
heb je ze allemaal al uitgevoerd?

En wat ziet je mac wanneer je iphone in een recovery modus zet?
Oud 29-07-2013, 12:00
Izaahization
Izaahization is offline
Citaat:
Je kan aan een ios ontwikkelaar vragen om je iphone in zijn devices lijst te zetten (daar mogen maximaal 90 apparaten in).

Ken je deze niet, dan vind je op apple support de standaard handelingen om het te detecteren.
heb je ze allemaal al uitgevoerd?

En wat ziet je mac wanneer je iphone in een recovery modus zet?

als ik in recovery modus zet krijg ik wel dat beeld op mn scherm maar geen pop up op mn computer
Oud 30-07-2013, 00:01
TheHunter
TheHunter is offline
En nu vraag ik me af, wat moet je als non-dev met iOS 7?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 02:10
freyk
freyk is offline
Omdat mensen dat hip modern vinden en dat het os nog in een ontwikkel fase zit, voor lief nemen.

Dit mag best, maar dan verwacht ik wel dat ze dan de kennis en ervaring hebben om dit soort problemen op te lossen.

Dus geef dit probleem FF aan Apple door.
Oud 05-08-2013, 17:08
R-R
R-R is offline
Geen apple meer nemen, android
Apple is zo zonde van je geld.....
Met citaat reageren
Oud 05-08-2013, 18:07
freyk
freyk is offline
Nee, want dit kan ook met een systeem met Android gebeuren.

Sterker nog, Android laat zijn eigenaar meer toe op het systeem, waardoor er een hogere kans ontstaat dat een onervaren eigenaar zijn/haar (ongeroot'te) androidsysteem om zeep te helpt.

En dat apple zonde van je geld is, blijft een persoonlijke mening.
Ik raad grootouders liever een iphone aan, dan een android.

Laatst gewijzigd op 06-08-2013 om 08:06.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2013, 00:40
R-R
R-R is offline
Citaat:
Nee, want dit kan ook met een systeem met Android gebeuren.

Sterker nog, Android laat zijn eigenaar meer toe op het systeem, waardoor er een hogere kans ontstaat dat een onervaren eigenaar zijn/haar (ongeroot'te) androidsysteem om zeep te helpt.

En dat apple zonde van je geld is, blijft een persoonlijke mening.
Ik raad grootouders liever een iphone aan, dan een android.
Alsof Apple niet veel toelaat op het systeem TS heeft toch ook andere ios geinstaleerd, waardoor het niet meer werkt.

Apple is gewoon hartstikke duur voor wat je er voor krijgt, al je muziek die je wilt downloaden moet je zowat betalen, veel apps en eigenlijk is het enige betere wat je ervoor krijgt het bewerkingsprogramma.

En tuurlijk zijn er dure windows computers, maar dan heb je nog keus in prijs waarbij Apple's goedkoopste computer 1021.95 is (volgens media markt).
Met citaat reageren
Oud 07-08-2013, 06:52
freyk
freyk is offline
Die installatie-optie word standaard in itunes verborgen en kan alleen door een aantal speciale handelingen getoond worden.

Over het nut van een product van apple te hebben zijn al vele topics gemaakt.
ik vraag je om deze goed te lezen, een aantal apple producten te testen en daarover je mening in die topics te posten.
Het blijft een persoonlijke mening.
(Zelf heb ik een iphone en een macbook pro. Werk met systemen met windows, mac os en verschillende linux distro's Daarnaast heb ik sinds kort een androidtablet google nexus 7, geroot en "dualboot" met stock en cyanogenmod.
Dus ik weet wel wat er op de wereld is en waarover ik praat)

We kunnen beter de topicstarter met haar probleem helpen, want aan deze apple-producten-zijn-duur-posts heeft zij niks aan.

Laatst gewijzigd op 07-08-2013 om 07:12.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2013, 20:07
freyk
freyk is offline
Itunes upgraden en ios downgraden?
Reageren

Regels voor berichten