Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2013, 15:23
Theboy16
Theboy16 is offline
Hoi meiden wat moet een jongen hebben dat hem een perfecte vriendje maakt en op wat voor types vallen jullie en hoe moet hij eruit zie enzo

Wil graag jullie reactie
Ik ben een jongen met blauwgroene ogen donkerblond haar beetje gespierd

Laat me het weten

Xxx devlin
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2013, 16:00
Padzorz
Padzorz is offline
Zeker geen jongen die deze dingen vraagt ...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2013, 16:20
Verwijderd
Dat verschilt per meisje.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2013, 16:30
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Zeker geen jongen die deze dingen vraagt ...
Dit.

Citaat:
Dat verschilt per meisje.
En dit.

En weer vraag ik me af waarom mensen dit soort topics maken. Wat wil je met de informatie? Ga je jezelf helemaal veranderen als mensen hier dingen zeggen? En als meisje 1 dit zegt en meisje 2 dat, welke ga je dan kiezen? Wat is het doel van dit topic?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2013, 16:31
Meloenke
Meloenke is offline
ieder meisje valt op jongens met bruin haar blauwe ogen die een sixpack hebben en 1.80 zijn.(sarcastisch)
Met citaat reageren
Oud 20-03-2013, 16:39
Theboy16
Theboy16 is offline
Ik wil gewoon info over hoe meiden denken mag toch is gewoon informatie en ik bn een jongen problemen mee
Met citaat reageren
Oud 20-03-2013, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Ik wil gewoon info over hoe meiden denken mag toch is gewoon informatie
Maar irrelevante informatie. Als elk meisje hier reageert dat ze een jongen met bruine ogen leuker vinden dan iemand met groene ogen ben je alsnog niets opgeschoten. Als een meisje zegt dat ze jongens die op voetbal zitten leuk vinden zegt dat nog niets over de meisjes waar jij mee omgaat.

Het ene meisje prefereert dat een jongen naar bepaalde muziek luistert, het andere meisjes kan het aan haar reet roesten wat voor deuntjes je draait. Het ene meisje houdt van stoere, sterke jongens terwijl de ander liever een zorgzame of ietwat verlegen dude aan de haak slaat.

Je vraag is veel te algemeen en je zal er niets wijzer van worden, dus.

Citaat:
en ik bn een jongen problemen mee
Ja.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2013, 16:55
Theboy16
Theboy16 is offline
Ik heb eigenlijk geen comentaar gevraagt aan jongens dus wat komje praten sorry hoor maar beetje respect mag ook wel
Met citaat reageren
Oud 20-03-2013, 17:46
Verwijderd
Probeer eerst maar eens begrijpend te lezen en te schrijven. Ook iets wat meisjes veelal kunnen appreciëren.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2013, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Ik heb eigenlijk geen comentaar gevraagt aan jongens dus wat komje praten sorry hoor maar beetje respect mag ook wel
Ik ben het toch eens met de post van Reverend, jongen of niet en ik ben wel een meisje.

Gisteren zag ik dit wel langskomen op FB, misschien dat je daar iets aan hebt: http://thoughtcatalog.com/2012/21-th...n-a-boyfriend/
Al is dat meer toegespitst op een volwassen relatie en ik gok dat dat voor jou nog niet echt aan de orde is.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2013, 18:28
Padzorz
Padzorz is offline
Citaat:
Het heeft niets te maken met geen respect, maar je moet gewoon jezelf niet helemaal liggen veranderen. Wees tevreden met jezelf en als je jezelf wilt veranderen doe het dan voor jezelf en niet om de goedkeuring van anderen te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 06:15
loveyou123
loveyou123 is offline
ik zal het wel zeggen, ik hou van jongens die langer zijn dan mij anders wordt het niets. (ik ben 1.80) donkerblond of bruin haar...en verder beetje gespierd mag maar moet niet te zwaar zijn...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 15:16
Annalove
Annalove is offline
Geen xxx sturen behalve als je het echt meent :/
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 20:04
Verwijderd
Nee stel je voor. xxx terwijl je het niet meent. The horror.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 21:55
Verwijderd
Gewoon lief, zorgzaam en ZICHZELF!
Verder kan het me niet zoveel schelen, hoewel ik het leuk vind als een jongen langer of in iedergeval niet veel kleiner dan ik is (1.8d).

Maar idd, ieder meisje valt op andere types, dus je schiet er niet zoveel mee op.. Haha
Met citaat reageren
Oud 22-03-2013, 12:30
Verwijderd
Citaat:
ZICHZELF!
Zeg dan gewoon niets.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2013, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Hoi meiden wat moet een jongen hebben dat hem een perfecte vriendje maakt en op wat voor types vallen jullie en hoe moet hij eruit zie enzo

Wil graag jullie reactie
Ik ben een jongen met blauwgroene ogen donkerblond haar beetje gespierd

Laat me het weten

Xxx devlin
Je klinkt lekker.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 21:39
brunettespy
brunettespy is offline
Mijn vriendje
Rood haar
Blauw grijze ogen
1, 98 m
En rijd motor
Oud 09-04-2013, 14:38
kuikenpower
kuikenpower is offline
Als je wilt dat iemand je leuk vind (wat denk ik ook de reden is van dit topic) moet je gwn je zelf blijven
Met citaat reageren
Oud 09-04-2013, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Als je wilt dat iemand je leuk vind (wat denk ik ook de reden is van dit topic) moet je gwn je zelf blijven
En als je een onvriendelijk, egoïstisch en stinkend persoon bent? Moet je dan ook jezelf blijven?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2013, 15:58
Verwijderd
ik val op jongens die uitstraling hebben, vrolijk zijn, niet de hele dag zeiken om niks, zorgzaam zijn, die er is voor zen vrienden en vriendinnen, beetje leuke kleren heeft, lief koppie heeft, die gelovig is, die niet met kanker scheld, die respect heeft voor anderen, die humor heeft, die beetje normale vrienden heeft, die zich neit elke week helemaal dronken zuipt, die niet 24/7 bezig is met gamen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2013, 17:29
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
;o die vind je noooit!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2013, 17:32
Verwijderd
Vooral omdat 'gelovig' niet te rijmen is met 'normale vrienden hebben'.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2013, 17:50
Verwijderd
bij meisjes hangt meestal de perfecte jongen op een poster aan de muur
Met citaat reageren
Oud 09-04-2013, 17:56
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Vooral omdat 'gelovig' niet te rijmen is met 'normale vrienden hebben'.
Dit ja.. Een perfecte jongen bestaat niet, voor niemand.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2013, 21:11
kuikenpower
kuikenpower is offline
Citaat:
En als je een onvriendelijk, egoïstisch en stinkend persoon bent? Moet je dan ook jezelf blijven?

Wat wil je dan doen als je dat bent, hoe zou je willen veranderen..... Ik bedoel jezelf is jezelf ook al ben je weet ik veel wat vies ofzo
Met citaat reageren
Oud 09-04-2013, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Wat wil je dan doen als je dat bent, hoe zou je willen veranderen..... Ik bedoel jezelf is jezelf ook al ben je weet ik veel wat vies ofzo
Als je stinkt en egoïstisch bent? Niet stinken en minder egoïstisch zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 13:29
kuikenpower
kuikenpower is offline
Tsja maar als je dat niet bent dan moet je gwn jezelf blijven
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 16:26
Verwijderd
Laat maar :')
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 20:07
Verwijderd
oh waarom doet iedereen eigenlijk zo negatief?

bruin haar en groene ogen vind ik het leukste. Verder qua persoonlijkheid vind ik het leuk als ze zorgzaam en beschermend zijn (:
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 04:07
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
oh waarom doet iedereen eigenlijk zo negatief?
Negatief hoe? Reverend had toch een punt? Als je een vreselijk persoon bent gaat "jezelf zijn" niet helpen hoor.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 06:54
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Nee, als je bij je vriendin voor het eerst thuiskomt ga je toch ook niet meteen op de bank liggen? Nee, dan pas je je aan. Dus ben je niet meer jezelf. Als voorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 21:36
kuikenpower
kuikenpower is offline
Ja ok maar het ging nu ocer de vorm van jezelf zijn hoe iemand je leuk vind (voor een relatie)

Persoonlijk vind ik blonde jongen met bruine/blauwe ogen het leukst en hij moet (als het kan :+)) gwn aardig zorgzaam en behulpzaam zijn:+!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2013, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Ja ok maar het ging nu ocer de vorm van jezelf zijn hoe iemand je leuk vind (voor een relatie)

Persoonlijk vind ik blonde jongen met bruine/blauwe ogen het leukst en hij moet (als het kan :+)) gwn aardig zorgzaam en behulpzaam zijn:+!
Ik ben een jongen van 15 jaar oud
Ik heb donker goud blond haar bruine ogen en mijn karakter is respect voor vrouwen, lief, aardig, behulpzaam, romantisch,
Met citaat reageren
Oud 14-04-2013, 19:11
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik heb donker goud blond haar bruine ogen en mijn karakter is respect voor vrouwen, lief, aardig, behulpzaam, romantisch,
Hier vroeg niemand om.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2013, 19:39
Verwijderd
Citaat:
gatverdamme. Vooral dat "respect voor vrouwen".
Met citaat reageren
Oud 14-04-2013, 21:00
kuikenpower
kuikenpower is offline
Citaat:
Daar gaat het niet om. En wat probeer je ermee te bereiken?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2013, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Verder qua persoonlijkheid vind ik het leuk als ze zorgzaam en beschermend zijn (:
daar zou ik dus knettergek van worden, als je een glas drinken laat flikkeren.. 'SCHAT, GAAT HET WEL!! HEB JE JE PIJN GEDAAAAN!!!!'

Mijn perfecte meisje moet juist niet perfect zijn. Ik hou wel van een uitdaging, beetje borderline mag er wel in zitten van mij part hoor
Met citaat reageren
Oud 15-04-2013, 20:50
kuikenpower
kuikenpower is offline
Ok maar niemand is perfect
Met citaat reageren
Oud 16-04-2013, 04:11
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
daar zou ik dus knettergek van worden, als je een glas drinken laat flikkeren.. 'SCHAT, GAAT HET WEL!! HEB JE JE PIJN GEDAAAAN!!!!'

Mijn perfecte meisje moet juist niet perfect zijn. Ik hou wel van een uitdaging, beetje borderline mag er wel in zitten van mij part hoor
Nou nou. Ik weet niet goed of je een grapje maakt, maar dat eerste zinnetje van je.. Dat is echt niet wat de meeste mensen verstaan onder zorgzaam zijn.

En je laatste zin. Iemand die echt lijdt aan een borderline personality disorder is écht, ECHT niet leuk om mee in een relatie te zitten. Dus be careful what you wish for.

De 15-jarige "ik heb het zo zwaar en ik heb zo veel meegemaakt en nu ben ik depri en snij ik mezelf"-variant die veel pubers "borderline" noemen is er niets bij.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2013, 10:50
Verwijderd
Citaat:

Hahaha je moet nog veel leren
Met citaat reageren
Oud 16-04-2013, 14:17
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Want?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2013, 15:10
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Nee, als je bij je vriendin voor het eerst thuiskomt ga je toch ook niet meteen op de bank liggen? Nee, dan pas je je aan. Dus ben je niet meer jezelf. Als voorbeeld.
Waarom niet? Het is toch niet zo dat je niet meer jezelf bent zodra je je aanpast? Dan ben je gewoon beleefd, net of beleefde mensen niet zichzelf kunnen zijn. Mensen zijn altijd zichzelf.

Ik val niet op jongens, dus aan mijn reactie heeft ts sowieso niets.
Oud 16-04-2013, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Nou nou. Ik weet niet goed of je een grapje maakt, maar dat eerste zinnetje van je.. Dat is echt niet wat de meeste mensen verstaan onder zorgzaam zijn.

En je laatste zin. Iemand die echt lijdt aan een borderline personality disorder is écht, ECHT niet leuk om mee in een relatie te zitten. Dus be careful what you wish for.

De 15-jarige "ik heb het zo zwaar en ik heb zo veel meegemaakt en nu ben ik depri en snij ik mezelf"-variant die veel pubers "borderline" noemen is er niets bij.
Dat.

En voor mij hoeft iemand ook niet perfect te zijn, maar ik hoef écht géén borderliner meer in mijn buurt. En misschien zijn er nog wel wat in mijn omgeving waar ik het niet van weet/niet aan merk en zolang dat zo blijft, is het prima. Als ik er achter kom, zal ik afstand nemen en al helemaal geen relatie meer willen proberen. Klinkt grof of bevooroordeeld, maar ik kan met een heleboel psychische shit overweg, maar ik ben net iets te vaak figuurlijk keihard in mijn gezicht gebeukt door Borderliners.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2013, 21:20
Erik B.B
Erik B.B is offline
Citaat:
ik val op jongens die uitstraling hebben, vrolijk zijn, niet de hele dag zeiken om niks, zorgzaam zijn, die er is voor zen vrienden en vriendinnen, beetje leuke kleren heeft, lief koppie heeft, die gelovig is, die niet met kanker scheld, die respect heeft voor anderen, die humor heeft, die beetje normale vrienden heeft, die zich neit elke week helemaal dronken zuipt, die niet 24/7 bezig is met gamen.
kijk daar hebben we wat aan
Met citaat reageren
Oud 16-04-2013, 22:01
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
kijk daar hebben we wat aan
Oh ja? In mijn ogen heet dit veeleisend, en zij zal waarschijnlijk nooit een jongen vinden op deze manier..
Oud 17-04-2013, 05:40
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Waarom mogen alleen meisjes reageren? Homos genoeg hier hoor
Oud 17-04-2013, 10:49
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Oh ja? In mijn ogen heet dit veeleisend, en zij zal waarschijnlijk nooit een jongen vinden op deze manier..
Nou, dat valt best wel mee hoor, want met uitzondering van een paar dingen (gelovig zijn, niet met kanker schelden, "respect" hebben voor anderen) zijn het allemaal vanzelfsprekende dingen die zij opnoemt. Ik bedoel, niemand wil een alcoholist, een egoïst of een ontzettende zeikerd als vriend(in).
Met citaat reageren
Oud 17-04-2013, 14:22
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Dit soort gedrag stellen meisjes sowieso niet op prijs. Mannen ook niet. Niemand vind dat leuk eigenlijk. Doe er maar snel iets aan, want dit is nuttige informatie!
Oud 17-04-2013, 21:53
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Nou, dat valt best wel mee hoor, want met uitzondering van een paar dingen (gelovig zijn, niet met kanker schelden, "respect" hebben voor anderen) zijn het allemaal vanzelfsprekende dingen die zij opnoemt. Ik bedoel, niemand wil een alcoholist, een egoïst of een ontzettende zeikerd als vriend(in).
Als het zo vanzelfsprekend is, waarom zou het dan nog opgemerkt moeten worden?
Reageren

Regels voor berichten