Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Het ene meisje prefereert dat een jongen naar bepaalde muziek luistert, het andere meisjes kan het aan haar reet roesten wat voor deuntjes je draait. Het ene meisje houdt van stoere, sterke jongens terwijl de ander liever een zorgzame of ietwat verlegen dude aan de haak slaat. Je vraag is veel te algemeen en je zal er niets wijzer van worden, dus. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gisteren zag ik dit wel langskomen op FB, misschien dat je daar iets aan hebt: http://thoughtcatalog.com/2012/21-th...n-a-boyfriend/ Al is dat meer toegespitst op een volwassen relatie en ik gok dat dat voor jou nog niet echt aan de orde is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik val op jongens die uitstraling hebben, vrolijk zijn, niet de hele dag zeiken om niks, zorgzaam zijn, die er is voor zen vrienden en vriendinnen, beetje leuke kleren heeft, lief koppie heeft, die gelovig is, die niet met kanker scheld, die respect heeft voor anderen, die humor heeft, die beetje normale vrienden heeft, die zich neit elke week helemaal dronken zuipt, die niet 24/7 bezig is met gamen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb donker goud blond haar bruine ogen en mijn karakter is respect voor vrouwen, lief, aardig, behulpzaam, romantisch, |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn perfecte meisje moet juist niet perfect zijn. Ik hou wel van een uitdaging, beetje borderline mag er wel in zitten van mij part hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En je laatste zin. Iemand die echt lijdt aan een borderline personality disorder is écht, ECHT niet leuk om mee in een relatie te zitten. Dus be careful what you wish for. De 15-jarige "ik heb het zo zwaar en ik heb zo veel meegemaakt en nu ben ik depri en snij ik mezelf"-variant die veel pubers "borderline" noemen is er niets bij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik val niet op jongens, dus aan mijn reactie heeft ts sowieso niets.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En voor mij hoeft iemand ook niet perfect te zijn, maar ik hoef écht géén borderliner meer in mijn buurt. En misschien zijn er nog wel wat in mijn omgeving waar ik het niet van weet/niet aan merk en zolang dat zo blijft, is het prima. Als ik er achter kom, zal ik afstand nemen en al helemaal geen relatie meer willen proberen. Klinkt grof of bevooroordeeld, maar ik kan met een heleboel psychische shit overweg, maar ik ben net iets te vaak figuurlijk keihard in mijn gezicht gebeukt door Borderliners. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |