Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2013, 01:59
R-R
R-R is offline
Hey, vandaag was t dus weer zover, ik maakte een nogal grof geintje (wat niet goed opgevat werdt en die ik ook beter niet had kunnen maken), wat ik vaker doe en dan prima opgevat wordt. En toen brak de hel los, moest maar voor me eigen eten gaan zorgen,zelf alles regelen, als ik ergens anders wil wonen dat maar lekker moet doen (bij m'n vader gok ik zo, omdat ik daar de laatste tijd veel meer contact mee heb dan eerst), terwijl ik hier wat dat betreft prima leef en woon, etc, etc, etc.
Nu weet ik dat ze de laatste tijd wel wat meer drinkt (wijn) dan normaal, geen probleem opzich, maar je moet dan wel gewoon redelijk blijven vind ik.
Dit gebeurt de laatste tijd veel vaker, niet alleen om geintjes, maar ook om dingen waar ik niks aan kan doen(klapperende deur of iets simpels, waar ik geen invloed op heb).
Nou vroeg ik me af of dit nu komt door het meer drinken, of omdat ik in de puberteit zit (waneer ouders moeilijk gaan doen, zoo true), hebben julie dit soort dingen weleens (gehad)?
En eventuele tips ervoor?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-07-2013, 07:25
London
London is offline
Yup, de tijd dat het word alsof je al 50 jaar getrouwd bent met je ouders en ze over alles beginnen moeilijk te doen.
Been there done that.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 08:01
Verwijderd
We hebben toch geen idee hoe kut jij doet of hoeveel ze drinkt? ze doet in elk geval niet vreemd en ik heb zo mijn ideeën over dat je haar al half wegzet als probleemdrinker terwijl de andere verklaring toevallig is dat jij aan het puberen bent.

Ontloop je moeder. Wees hier en daar vriendelijk. Harde grapjes zijn voor vrienden.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 08:13
Verwijderd
Wat verwacht je nou? dat wij zeggen dat je moeder alcoholist is en dat het allemaal niet aan jou ligt? Precies wat Lusi zegt, juist door de manier waarop je post, denk ik dat het meer aan jou ligt dan aan haar.

Los daarvan: ik maak ook wel eens grapjes tegen mijn moeder waarvan ik eigenlijk weet dat ze daar heel slecht tegen kan. Dan is ze verontwaardigd. Dat is een logische reactie. Ik snap het probleem niet.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 08:53
R-R
R-R is offline
Ze is geen echte probleemdrinker hoor, ik zie alleen dat het wat meer is dan een werkweek.
Alleen ze doet echt tegen iedereen stug, terwijl normaal dat helemaal niet is.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 09:23
TheWhiteOwl
TheWhiteOwl is offline
Hoe oud is je moeder ongeveer? Wellicht is ze in de overgang en dan is ze gewoon net als elke vrouw in die periode niet te harden.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 09:32
Verwijderd
Net zoals elk jochie van 13 een jaar of vijf niet te harden is he
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 09:41
R-R
R-R is offline
Ze wordt binnekort 42.
En Lusi ik ben gewoon een heel appart persoon, weet ik van mezelf.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 10:20
Vowel
Vowel is offline
Het punt is dat jij met dit stukje:

Citaat:
of omdat ik in de puberteit zit (waneer ouders moeilijk gaan doen, zoo true)
suggereert dat ouders moeilijk gaan doen wanneer hun kind in de puberteit zit, terwijl dat dus echt de omgekeerde wereld is, hè?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Ze wordt binnekort 42.
Ik vind je niet apart hoor! gewoon een puber. Maak je maar op voor meer aanvaringen komende jaren.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2013, 17:42
Jaymes
Jaymes is offline
Citaat:
Ze wordt binnekort 42.
Waarom ben je een appart persoon? Geef eens voorbeelden waarom mensen dat moeten vinden xd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten