Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2013, 00:55
Verwijderd
-

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 01:26.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2013, 00:56
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
(Ja inderdaad, EA heeft eindelijk door dat een goed imago ook belangrijk is
Jammer alleen dat Origin er meteen uit lag en ze weinig anders konden doen dan op hun forum reageren dat ze er echt mee bezig zijn..

Maar verder inderdaad best een gave bundel.
Oud 15-08-2013, 18:15
Verwijderd
De kans is trouwens groot dat er nog games bij gaan komen, de komende dagen. Ik ben de bron kwijt, maar ik las gisteren dat Steam de productsleutels van de steam games in deze bundle had geupdated voordat de bundle uitkwam, inclusief de productsleutels van enkele andere games (Ik herinner me dat Dead Space 2 en Mass Effect 1 ook op deze lijst stonden). Het kan toeval zijn, maar het gebeurt vaker dat er in de dagen na de start van de verkoop meer games aan de bundle worden toegevoegd.

Geen zorgen trouwens, ook als je nu de bundle koopt krijg je gewoon de codes voor eventuele later toegevoegde games opgestuurd.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2013, 19:38
Carn
Carn is offline
zoals ik al ergens anders had gepost; kekke deal, maar ik wacht nog even af wat er nog bij komt gezien ik de helft van de games in kwestie al heb.
Oud 24-08-2013, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Hey there!

We just added two remarkable games to the Humble Origin Bundle: Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising and Populous!

These additional games are ready to play on Origin for Windows, with Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising also available on Steam!

If you have already purchased the bundle, you can get Origin keys for the games right now from your Humble Bundle download page and play them for free. If you haven't purchased a bundle yet, pay over the average price to receive this wonderful bonus content!

The Humble Origin Bundle is now bursting at the seams with ten games and two soundtracks, bringing the value of this bundle to more than $240!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2013, 11:56
Verwijderd
Om even in te wrijven hoe ze C&C verneukt hebben.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2013, 14:11
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Uprising was best een prima game, hoor.
Reageren

Regels voor berichten