![]() |
||
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1814585 Hoe moet je hem erin krijgen? Tsja, is toch altijd zelf proberen ![]() Laatst gewijzigd op 01-02-2013 om 07:09. |
![]() |
|
Het lijkt me vooral niet zo heel erg fris, je weer maar nooit wat er allemaal aan bacteriën op die panty zit. En dan zit je daarna met zo'n ondergesopte panty in je handen, volgens mij zou de opwinding me daar compleet van vergaan
![]()
|
Verwijderd
|
Waarom panty's? Heb je daar een speciale voorkeur voor of wil je gewoon een item langs je clit schuren? Lijkt mij zo lastig dat het je kut nogal uitdroogt.
Pluis: seks is sowieso niet echt 'fris'. Er zitten dan ook 'onfrisse' bacterieën over je hele lichaam. Alsof dat een argument is om iets niet te doen. Zelfde geldt voor een volgesopte panty, een volgespoten condoom haalt ook de opwinding nogal weg als je daar uitgebreid naar gaat zitten kijken, maar dat houdt mensen niet tegen het toch te gebruiken. |
![]() |
|
Een gebruikt condoom stop je niet weer terug in je vagina. Het het lijkt me dat je van een keer met die panty langs je clit rossen niet gelijk een hoogtepunt bereikt. Dus dan zul je toch echt dat volgesopte ding weer terug moeten stoppen. Van die gedachte krijg ik de kriebels.
Begrijp me niet verkeerd: wie het geil vindt moet het vooral doen. Ik meld alleen dat het mij alles behalve interessant lijkt.
|
Je maakt je doos goed nat en dan
Stop je de panty er met je vingers in. Je voelt bij het lopen de panty kneden en je vorm aan nemen het voelt lekker vol .geen mouse panty gebruiken.dan ga je gemakkelijk liggen en trekt de panty er langzaam uit over je clitoris terwijl je je spieren spant en ontspant. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik denk dat het niet veilig is, ook als je panty gewassen is zitten er nog bacteriën op.
dat gezegd hebbende is het dus niet verstandig om iets wat je in het dagelijks leven aan je lichaam draagt te gebruiken om in je lichaam te stoppen, een ontsteking aan je schaamlippen kan fataal zijn, als dit gebeurt kunnen je schaamlippen 'ziek' worden door een bepaalde schimmel en zullen ze in het ergste geval verwijdert moeten worden, nee, ik zou het niet proberen hoe lekker/opwindend het ook klinkt, groetjes, Diego |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat je nog meer kans hebt op infecties door je handen niet te wassen voor de seks. Je sokken, die je met diezelfde handen uittrekt, zullen veel meer bacteriën bevatten dan een schone panty. Toch doet niemand daar panisch over en levert dat normaliter ook geen problemen op. Vagina's zijn zelfreinigende organen. Seks is niet steriel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
eigen vibrator of dildo -thatGirl- | 51 | 25-05-2016 18:27 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |