Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2013, 21:24
a&m
a&m is offline
Hallo, als mensen deze vragen zouden willen beantwoorden zou dat heel nuttig zijn voor ons profielwerkstuk.
1.wat denkt u dat de illuminati inhoud( zoals schaduwregering, groep machtige mensen)
2. Via wie of wat heeft u voor het eerst over deze groep gehoord?
3. Heeft u boeken gelezen hierover die nuttig kunnen zijn voor een onderzoek?
4. Denkt u dat het mensen en de maatschappij beïnvloed?
5. Denkt het dat het voor mensen een leegte op kan vullen die niet meer geloven in God of allah, dat deze groep hen kan verplaatsen?
6. Wilt u uw godsdienstige overtuiging aangeven?
7. Denkt u dat er verschillende cultuurgroepen andere meningen hebben?
8. Wat vindt en denkt u van deze groep?
9. Heeft u nog nuttige websites hierover?

Als u dit wilt invullen is dit erg nuttig voor ons dankuwel.
Als u veel weet van het onderwerp en ons wilt helpen kunt u mailen naar pws_am@hotmail.com of een privébericht sturen het zou ons erg helpen! Dankuwel!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2013, 08:01
Verwijderd
1.wat denkt u dat de illuminati inhoud( zoals schaduwregering, groep machtige mensen) Niets
2. Via wie of wat heeft u voor het eerst over deze groep gehoord? Umberto Eco
3. Heeft u boeken gelezen hierover die nuttig kunnen zijn voor een onderzoek? Ja
4. Denkt u dat het mensen en de maatschappij beïnvloed?Neen
5. Denkt het dat het voor mensen een leegte op kan vullen die niet meer geloven in God of allah, dat deze groep hen kan verplaatsen? Wat? Kan verplaatsen? Een soort teleportatie? Natuurlijk niet, wat een absurde vraag
6. Wilt u uw godsdienstige overtuiging aangeven?Ja, liefst bij de politie
7. Denkt u dat er verschillende cultuurgroepen andere meningen hebben? Ja
8. Wat vindt en denkt u van deze groep? Niets
9. Heeft u nog nuttige websites hierover? Ja

Jullie stellen veel gesloten vragen, dat lijkt me niet erg handig. Bijvoorbeeld vraag 3. Mijn antwoord daar is ja. Dat is een juist antwoord op de vraag. Maar wellicht willen jullie dan ook meteen weten welk boek ik heb gelezen hierover. Maar dat vragen jullie niet!

Daarnaast zitten er gewoon idiote vragen in. Een groep mensen verplaatsen? En ik weet niet wat jullie met cultuurgroepen bedoelen, maar vragen of wie dan ook "andere meningen hebben", dat is wel zo bizar breed, daar zal iedereen ja op antwoorden. Wat wil je in hemelsnaam met dat antwoord doen, welke nuttige informatie levert dat op?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2013, 17:33
Schrödinger
Schrödinger is offline
Misschien moet je eerst even goed nadenken over wat je nu eigenlijk wil onderzoeken.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2013, 19:23
a&m
a&m is offline
Citaat:
Misschien moet je eerst even goed nadenken over wat je nu eigenlijk wil onderzoeken.
een deel van ons onderzoek is erachter te komen wat mensen weten en hoe het mensen beïnvloed, onze hoofdvraag van ons profielwerkstuk luid namelijk of het voor mensen het betekenis verlies kan opvullen zodra ze meer over een samenzweringsgroep te weten komen. Dit geldt maar voor een kleine groep dat ze het betekenisverlies opvullen dat is voor de groep die geobsedeerd is. Wij proberen er nu achter te komen of mensen via het lezen van artikelen of muziekfilmpjes zich beïnvloed kunnen voelen of op een andere manier naar een dagelijkse routine kijken. ons doel is niet om te kijken wat het is maar hoe mensen hier op reageren. sorry voor de onduidelijkheid.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2013, 19:26
a&m
a&m is offline
Citaat:
1.wat denkt u dat de illuminati inhoud( zoals schaduwregering, groep machtige mensen) Niets
2. Via wie of wat heeft u voor het eerst over deze groep gehoord? Umberto Eco
3. Heeft u boeken gelezen hierover die nuttig kunnen zijn voor een onderzoek? Ja
4. Denkt u dat het mensen en de maatschappij beïnvloed?Neen
5. Denkt het dat het voor mensen een leegte op kan vullen die niet meer geloven in God of allah, dat deze groep hen kan verplaatsen? Wat? Kan verplaatsen? Een soort teleportatie? Natuurlijk niet, wat een absurde vraag
6. Wilt u uw godsdienstige overtuiging aangeven?Ja, liefst bij de politie
7. Denkt u dat er verschillende cultuurgroepen andere meningen hebben? Ja
8. Wat vindt en denkt u van deze groep? Niets
9. Heeft u nog nuttige websites hierover? Ja

Jullie stellen veel gesloten vragen, dat lijkt me niet erg handig. Bijvoorbeeld vraag 3. Mijn antwoord daar is ja. Dat is een juist antwoord op de vraag. Maar wellicht willen jullie dan ook meteen weten welk boek ik heb gelezen hierover. Maar dat vragen jullie niet!

Daarnaast zitten er gewoon idiote vragen in. Een groep mensen verplaatsen? En ik weet niet wat jullie met cultuurgroepen bedoelen, maar vragen of wie dan ook "andere meningen hebben", dat is wel zo bizar breed, daar zal iedereen ja op antwoorden. Wat wil je in hemelsnaam met dat antwoord doen, welke nuttige informatie levert dat op?
verbeterde versie
1.wat denkt u dat de illuminati inhoud( zoals schaduwregering, groep machtige mensen)
2. Via wie of wat heeft u voor het eerst over deze groep gehoord, wat heeft de media of deze persoon vertelt?
3. Heeft u boeken gelezen hierover die nuttig kunnen zijn voor een onderzoek, zoja zou u ons kunnen vertellen welken boeken?
4. Denkt u dat het mensen en de maatschappij beïnvloed, dmv tv utizendingen maar ook filmpjes via youtube?
5. Denkt het dat het voor mensen een leegte op kan vullen die niet meer geloven in God of allah, dat deze groep(v de illuminati) hen kan verplaatsen, weer betekenis aan iemands leven kan geven?
6. Wilt u uw godsdienstige overtuiging aangeven,wij proberen de verschillen uit te zoeken tussen verschillende cultuurgroepen?
7. Wat vindt en denkt u van deze groep?
8. Heeft u nog nuttige websites hierover, zoja welken?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2013, 20:40
Verwijderd
Wat de fuck bedoelen jullie met mensen verplaatsen
Met citaat reageren
Oud 04-09-2013, 08:59
Verwijderd
1. Groepje fictieve personen om de schuld te geven van je eigen tekortkomingen. Doorgaans de simpele man die aandacht hieraan besteed.
2. Geen idee.
3. Ik ben meer van de star wars.
4. Nee.
5. Verplaatsen?
6. Die heb ik niet.
7. Ik denk dat dit een van de meer dommere vragen is die ik de laatste tijd heb gezien.
8. Ze bestaan niet.
9. Per definitie onmogelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten