Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2013, 23:43
nick200
nick200 is offline
ik ben net klaargekomen voor de eerste keer maar er kwam niet echt wit sperma uit maar een beetje doorzichtig spul is dit erg

en er kwam maar een heel klein beetje uit maar hoe krijg ik er meer uit
Met citaat reageren
Oud 20-08-2013, 00:25
bloodyb
bloodyb is offline
Je bent een jaar of 13 schat ik? Nee dat is niet erg, je spermafabriek moet nog een beetje op gang komen. Na een tijdje wordt het wat dikker en witter en meer.
Oud 20-08-2013, 00:31
Verwijderd
Hey ik kwam klaar met sperma op mijn 12de, ik vond t ook raar, t was dun en doorzichtig. Nu is het dik, best veel, en al een tintje witter, als je t tussen je vingers wrijft is het witter. En idd je spermafabriek (prostaat) moet op gang komen, Alsjee, dankjee, jarig^^, doeii
Met citaat reageren
Oud 20-08-2013, 09:02
jongscholiertje
jongscholiertje is offline
Hoi Nick200

Idd, is sperma in het begin nog doorzichtig en wat dun en het wordt later wat dikker en witter van kleur.

Als er maar een heel klein beetje uitgekomen is, kan het ook zijn dat het voorvocht was en je dus nog niet helemaal klaargekomen was. Voorvocht (het woord zegt het al) komt eerst voordat je klaarkomt en is doorzichtig en altijd maar een beetje.

Je spermaproduktie moet nog op gang komen, maar ook al is het nu nog maar een beetje en is het nog doorzichtig, bij seksueel contact met een meisje kan zij al wel zwanger raken dus wees voorzichtig.

Als je jezelf regelmatig aftrekt en klaarkomt dan zul je zien dat je sperma meer en witter zal worden.
De hoeveelheid sperma is niet belangrijk, want ik heb zelf ook niet zo heel veel.
Een flinke theelepel is het gemiddelde.

Succes en als je vragen hebt, mag je altijd contact zoeken
Met citaat reageren
Oud 23-08-2013, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Hoi Nick200

Idd, is sperma in het begin nog doorzichtig en wat dun en het wordt later wat dikker en witter van kleur.

Als er maar een heel klein beetje uitgekomen is, kan het ook zijn dat het voorvocht was en je dus nog niet helemaal klaargekomen was. Voorvocht (het woord zegt het al) komt eerst voordat je klaarkomt en is doorzichtig en altijd maar een beetje.

Je spermaproduktie moet nog op gang komen, maar ook al is het nu nog maar een beetje en is het nog doorzichtig, bij seksueel contact met een meisje kan zij al wel zwanger raken dus wees voorzichtig.

Als je jezelf regelmatig aftrekt en klaarkomt dan zul je zien dat je sperma meer en witter zal worden.
De hoeveelheid sperma is niet belangrijk, want ik heb zelf ook niet zo heel veel.
Een flinke theelepel is het gemiddelde.

Succes en als je vragen hebt, mag je altijd contact zoeken
Voorvocht is niet altijd maar een beetje.. ik krijg het bijvoorbeeld snel en vrij veel. Lol.

Regelmatig aftrekken zorgt er ook niet voor dat je sperma productie sneller op gang komt. Maar het is natuurlijk wel gewoon lekker om te rukken.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2013, 20:37
Verwijderd
Een beetje doorzichtig spul? Gadver! Klinkt echt helemaal niet goed, meteen even langs de huisarts!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2013, 23:37
Verwijderd
@betercore: maak die jongen niet bang om niets.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2013, 12:39
Nitrogen
Nitrogen is offline
Dat is gewoon normaal. Je sperma wordt compacter, dikker, witter en je krijgt het ook meer gaande je pubertijd.
Oud 25-08-2013, 12:39
Nitrogen
Nitrogen is offline
In het begin is het doorzichtig en dun ja, dat is gewoon natuurlijk & normaal. Heeft iedereen gehad.
Oud 26-08-2013, 22:37
mr beats
mr beats is offline
hoi is heel normaal je lichaam maakt pas op latere leeftijd sperma aan
Met citaat reageren
Oud 27-08-2013, 16:11
xLITTLEBUNNY
xLITTLEBUNNY is offline
Citaat:
Je bent een jaar of 13 schat ik? Nee dat is niet erg, je spermafabriek moet nog een beetje op gang komen. Na een tijdje wordt het wat dikker en witter en meer.
Dat.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten