Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2013, 19:45
Verwijderd
Hallo mijn medemens.

Ik wil mijn partij op richten, maar ik heb u hulp nodig.
Iets over mijn partij
Hoe ziet het er uit
Wat is het doel

De pvdo is de partij voor de oplossing. Wij als toekomstige partij willen u over tuigen dat wij zo veel mogelijk oplossen.
Wat de andere partijen NIET DOEN is nederland aan trekkelijk maken voor hun eigen volk stel iedere nederlander zou een brief thuis krijgen en geen moeilijke brief maar een brief die iedere nederlander begrijpt hierin zou gevraagd worden om nederland te verbeteren of een site om u mening en tips te geven hoe wij als parelement moeten regeren. dat zou veel beter zijn als we ons laten leiden door hoge mensen die meer verdienen en daardoor niet kunnen denken aan de mensen zonder werk en inkomsten.
Waarom komt de parlement van nu niet op het idee om te in versteren in de toekomst in plaats van het bekende te onderhouden.
Als wij een partij zouden vormen als de pvdo dan zit er jonge mensen en de oudere mensen in een partij zo dat de jongere partij leden dingen zien die de ouderen niet zien en de oudere de dingen zien en niet jongere medepartij.
Samen werken doen wij al eeuwig, maar waarom NU minder? Als je een teamsport doet zo als ik nu voetbal als voorbeeld gebruik. Als je niet overspeeldt met de bal naar je medeteam genoot heb je minder kans om te scoren. Zo is het bevoorbeeld in de zakelijkle gebeuren ook als je als bedrijf kunt samen werken doe het dan ook blijf niet haaken: ik redt het zelf of ik wil niet samen werken dan is het toch net als teamsport speel je niet samen/over dan heb je minder kans om te winnen. Hoe meer bedrijven met elkaar samenwerken hoe beter de interesse terug komt doordat 2 bedrijven samen gaan werken en er een nieuw product tot stand is gekomen en weer meer werk opleverd.

Zou u zo vriendelijke willen zijn om het overal te plaatsen op u sociaal media het zou mee genomen zijn om ook op tv en radio te kunnen komen door u steun help ons deze partij op te richten stuur door en geef door.

Laatst gewijzigd op 03-10-2013 om 19:06. Reden: er zijn mensen die het niet snappen, wegens de mobiele site
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2013, 19:54
Verwijderd
Waar héb je het over
Met citaat reageren
Oud 01-10-2013, 20:04
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik ben een Nederlander, maar ik begrijp absoluut niets van je verhaal.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2013, 20:27
hookee
hookee is offline
Is dit vertaald vanuit het Siamees, via Taiwanees naar het Nederlands?

Iemand interesse in de PvDN (Partij voor Duidelijk Nederlands) ?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2013, 00:47
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 03-10-2013, 18:08
Verwijderd
Ik hoop maar dat jij die brief niet gaat schrijven, want als dat wel zo is wordt die gelijk de prullenbak in geflikkerd.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2013, 19:25
Verwijderd
het is vrij makkelijk te snappen als je er tijd voor neemt.

ik snap u problem niet echt ik had het in de mobiele internet versie staan hierdoor ging het typen moeilijker, maar ja dit is ook niet echt een aan trekkelijk site.

wat ik bedoelde met samen werken is deze site geen voorbeeld voor. op dez site worden geen tips of adviesen gegeven, maar elkaar de stoel poten door zagen.

er zijn mensen met vragen waar zei echt mee vast zitten, maar de raat die zei 8 van 10 keer zin loos.

als we met zijn alleen Nederland interessant willen hebben en houden kunnen we meer samen werken zo lang als je gezondheid het toe staat we moeten samen werken tot een grens. een grens die wij nou al 65 procent te ver zijn gegaan.

kijk eens om je heen en dan goed om je heen. waar liggen onze sterke kanten waar kunnen wij helpen om Nederland sterker te maken

als je nu geen baan hebt omdat je net klaar bent met je studie dan heb je geen ervaring toch? als je geen ervaring hebt hoe wil je dan aan het werk zien te komen? dan kunt u beter als bedrijf zo iets hebben we geven ze een kans doordat we er te kort hebben bevoorbeeld in de zorg of techniek ict wij als werknemers moeten nu gaan kijken waar liggen de kansen. , nu maar ook over 20 jaar. weet goed wat je wil en waar je begint. probeer niet gelijk hoog te komen, maar begin laag hoe lager je begint hoe meer ervaring je opdoet toch? denk goed na over je toekomst
Met citaat reageren
Oud 03-10-2013, 20:07
Verwijderd
Misschien moet jij goed nadenken over je talenten. Ze elders zoeken.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2013, 20:47
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
*knip*
Er zitten minsten 58 taal- en tikfouten (ik heb er vást nog wel wat over het hoofd gezien) in je laatste post. Als je echt iets in de politiek wilt doen ooit, zorg dan in ieder geval dat je fatsoenlijk Nederlands kunt.
Oud 03-10-2013, 21:36
hookee
hookee is offline
Misschien is het Zuid-Afrikaans?
Ik begrijp je verder wel hoor, samenwerken, geef mensen een kans etc. etc. maar tegen wie heb je het nu eigenlijk? Tegen ondernemers? Die willen winst maken of momenteel alleen maar hun kop boven water houden, die nemen dus geen kanslozen aan "om ze maar ervaring op te laten doen zodat ze later een goede baan kunnen vinden". Nee, die neemt mensen aan die goed zijn voor zijn bedrijf en niet teveel kosten. Bij de overheid werkt dat weer anders...
Met citaat reageren
Oud 04-10-2013, 08:45
DAH
DAH is offline
Citaat:
Misschien is het Zuid-Afrikaans?
Als het Afrikaans is, zitten er meer fouten in de tekst.
Reageren

Regels voor berichten