Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2013, 23:41
fxlove
fxlove is offline
Hallo mensen,,
Ik had dus anderhalve week geleden ongesteld moeten worden, maar het is nogsteeds niet gekomen. Ik ben al een tijdje ongesteld dus het was wel ongeveer regelmatig (kon soms een paar dagen schelen, maar meer ook niet) verder zijn er zover ik weet geen bijzondere omstandigheden; ik voel me gewoon goed. Daarbij heb ik nog nooit sex gehad dus ik kan niet zwanger zijn.
Wel is school begonnen enzo, dus dat geeft wat meer stress, maar ik kan me niet voorstellen dat dat het zou zijn.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?
Xx
Met citaat reageren
Oud 18-09-2013, 23:51
bloodyb
bloodyb is offline
Je zegt zelf al dat je nog geen seks hebt gehad dus je kunt niet zwanger zijn. Stress kan dacht ik wel invloed hebben op het uitblijven van je periode. Ga maar eens naar je huisarts.
Oud 19-09-2013, 03:41
Verwijderd
Citaat:
Je zegt zelf al dat je nog geen seks hebt gehad dus je kunt niet zwanger zijn. Stress kan dacht ik wel invloed hebben op het uitblijven van je periode. Ga maar eens naar je huisarts.

Zin 1 staat in de topictitel. Zin 2 zegt ze ook, behalve naar de huisarts gaan. Dat is namelijk ook dikke onzin. Wat zegt de huisarts? Kom, we doen een MRI, tappen zeven liter bloed af en moeten nu weten wat er is?

TS, ben je toevallig ook wat grieperig geweest, of nu nog steeds? Misschien zelfs wat afgevallen? Of door naar school te gaan plots weer veel meer te bewegen? Je lijf kan even moeten wennen. Misschien sla je een ronde over. Hoe dan ook, geen enkele reden tot paniek. Als je twee volledige rondes overslaat (dus drie maanden sinds laatste keer ongesteld) zou ik pas nadenken over huisarts. Je kunt best even een dip hebben in je regelmaat.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2013, 15:09
fxlove
fxlove is offline
Citaat:

Zin 1 staat in de topictitel. Zin 2 zegt ze ook, behalve naar de huisarts gaan. Dat is namelijk ook dikke onzin. Wat zegt de huisarts? Kom, we doen een MRI, tappen zeven liter bloed af en moeten nu weten wat er is?

TS, ben je toevallig ook wat grieperig geweest, of nu nog steeds? Misschien zelfs wat afgevallen? Of door naar school te gaan plots weer veel meer te bewegen? Je lijf kan even moeten wennen. Misschien sla je een ronde over. Hoe dan ook, geen enkele reden tot paniek. Als je twee volledige rondes overslaat (dus drie maanden sinds laatste keer ongesteld) zou ik pas nadenken over huisarts. Je kunt best even een dip hebben in je regelmaat.
Bedankt voor je hulp. Ik ben niet afgevallen en heb ook niet meer beweging, eerder minder aangezien ik in de vakantie best veel ondernomen heb.
Ik denk dat ik het gewoon even rustig afwacht. Maar ik maak me er wel een beetje zorgen om:/
Met citaat reageren
Oud 19-09-2013, 15:16
Verwijderd
Nergens voor nodig! Het kan altijd wat variëren en je bent nog enigszins regelmatig, da's gewoon superfijn. Genoeg meisjes die dat nooit hebben.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2013, 17:14
Verwijderd
Hoelang ben je al ongesteld? En is het normaal wel regelmatig? Want anders zit je lichaam nog niet in een regelmatige ongesteldheid (beetje aanvulling op Lusi).
Met citaat reageren
Oud 19-09-2013, 17:41
fxlove
fxlove is offline
Citaat:
Hoelang ben je al ongesteld? En is het normaal wel regelmatig? Want anders zit je lichaam nog niet in een regelmatige ongesteldheid (beetje aanvulling op Lusi).
Al sinds 2 jaar en iets van 3/4 maanden. Normaal is het wel redelijk reelmatig ja. Het verschilt meestal wel een paar dagen (1 tot 3 dagen) maar meer ook niet...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2013, 18:03
Pluis
Pluis is offline
Het is geen drama om een keertje over te slaan. Pas als je 2 keer niet ongesteld wordt, is het tijd om naar de dokter te gaan want dan kan er meer aan de hand zijn.
Oud 21-09-2013, 21:03
Verwijderd
Ik denk dat het gewoon de stress is! Stress beïnvloedt de reactie van je lichaam, mocht je het echt niet vertrouwen? Dan moet je even naar de huisarts gaan.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2013, 10:44
fxlove
fxlove is offline
Jaaaaa! Het is gekomen jippie
Ik ben nog nooit zo blij geweest hiermee, haha!

Dankjewel voor jullie hulp, ik maakte me best wel zorgen :$
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten