Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2013, 12:31
Cindy97
Cindy97 is offline
Hallo allemaal!

Ik ben zelf niet zo heel erg thuis in de make-up en ik ben van plan om verschillende merken te proberen. Ik ben enorm benieuwd waar jullie je make-up kopen, hoeveel je betaald en welk merk je dan koopt.

Ik denk dat we allemaal wijzer worden als we dat delen met elkaar!

Eeeeeeeeen GO!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2013, 12:37
Verwijderd
Hoi en welkom! Zoals je misschien ziet, heb ik je link verwijderd in het outfit-topic. Dat valt namelijk onder reclame. Voor de rest mag je gezellig meepraten natuurlijk.

Ik heb niet zoveel make up. Wat dingetjes qua oogschaduw in de uitverkoop gekocht (Essence vooral denk ik), oogpotloden, mascara van (ik weet zelfs de namen niet, alleen de vorm ) Maybelline (blijkbaar) en een camouflagestift.

Wel heb ik veel nagellak, maar daar koop ik op kleur.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2013, 18:01
Verwijderd
Ik heb lippenstift en volumemascara van the Body Shop en oogschaduw, oogpotlood, nagellak en subtielere mascara van de Hema. Ik koop niet vaak wat erbij.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2013, 18:50
Elin3
Elin3 is offline
Qua mascara ben ik nog zoekende naar het "perfecte" merk, wat mn lippen betreft zweer ik bij de lip-verzorgingsproducten van Blistex! Vloeibare en gel-eyeliner vind ik van essence heel fijn. Als je net "begint" met make up gebruiken is het misschien wel tof om een 88 palette aan te schaffen, deze zijn naar verhouding niet zo heel duur en met deze 88 kleurtjes oogschaduw kan je heerlijke experimenteren. Wanneer je bepaalde kleuren vaak gebruikt kan je altijd soortgelijke kleuren los op in een klein palletje kopen. Oogschaduwbasis (etos of HEMA eigen merk is prima) is ook een aanrader!

Als ik nieuwe make up koopt, lees je dan even in op beautyblogs en wacht met echt kopen tot een mooie aanbieding. Dat kan behoorlijk schelen in je uitgaven
Oud 14-11-2013, 20:44
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een gevoelige huid en gevoelige ogen en gebruik niet veel make up omdat er niet veel is waar ik tegen kan. De Etos heeft sinds kort een hypo allergene lijn met mascara en oogschaduw. Ik gebruik daar nu de waterproof mascara van en die bevalt goed Verder heb ik een kohl potloodje van de Hema en wat nagellakjes overal en nergens vandaan.
Reageren

Regels voor berichten